Piątka na piątek: 5 ciekawostek artystycznych i wyniki konkursu

Strona BoredPanda.com wciąga. Pokazywałam już humorystyczne zestawienia, a dziś 5 ciekawostek artystycznych, które warto zobaczyć.



Moją uwagę najbardziej przykuło to zestawienie, bo mam bzika na punkcie niesamowitych drzwi. 



W zestawieniu znalazł się wrocławski Pomnik Anonimowego Przechodnia



Tu z kolei znalazły się schody z Poznania. Mnie urzekły wiedeńskie z zającem Dürera.



Gilbert Legrand robi zabawne postacie z codziennych drobiazgów, jak nożyczki, czy szczotki.



OakOak z Francji robi taką ciekawą sztukę uliczną. To tylko część prac. Na stronie jest ich więcej.

Znacie jakieś warte uwagi strony z ciekawymi projektami artystycznymi?



No i najwyższy czas ogłosić wyniki konkursu!


Nie było mi łatwo wybrać spośród tylu ciekawych odpowiedzi... Chodziłam, myślałam, pytałam, konsultowałam...

Każda odpowiedź miała coś w sobie, co albo odwoływało się do fajnych książek, albo budziło wspomnienia...

O adresy do wysyłki dla wydawnictwa Nasza Księgarnia,
które dostarczy nagrody do laureatek proszone są:

Ika
Qlkowa

Dziękuję Wam wszystkim za udział w konkursie!

I... chyba zacznę częściej robić konkursy na blogu!



18 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej.....fajne ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! :)
    A linki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. drzwi i schody <3 gratulacje
    http://mieszkalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Otrzymałam tę książkę od wydawnictwa, bardzo mnie wciągnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeba i schody bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa strona, widzę ją pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że jak wyleją mi strop i zamontują jedną brakującą parę drzwi, to będę mogła się w końcu skupić na przeprowadzce do nowego domu... Może te ciekawostki artystyczne mnie zainspirują :))) Przejrzę w wolnej chwili, Street Art - proste do wykorzystania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. już patrzę co to za ciekawostki nam wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najpiękniejsze schody i drzwi robią wrażenie ;)) Niektóre jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie drzwi z "drzwiowego" zestawienia zrobiły na mnie największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach... Dostanę książkę! Bardzo się cieszę, bardzo dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. (W zeszłym roku byłam w Kłajpedzie, ale Black Ghost nie widziałam - trzeba pojechać jeszcze raz:D)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te drzwi są genialne. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drzwi są niesamowite. Najbardziej przykuły moją uwagę wszystkie te kolorowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne te linki :) w wszystkie weszłam :)

    OdpowiedzUsuń