10 lat bloga!

Pamiętam jak równo dziesięć lat temu siedziałam przed komputerem i zastanawiałam się, jak zacząć? Jakim wpisem przywitać się na blogu?



Długo dopracowywałam ten pierwszy wpis, a wcześniej długo myślałam, co powinno się w nim znaleźć. Miałam już listę kolejnych wpisów, pomysły na to, co w nich napiszę, a nawet zapas zdjęć. Nie mogłam się doczekać, aż zacznę…


Wcześniej miałam inny blog – i to od 2005/2006 roku, ale tamten był „zawodowy”, a tym razem miało powstać coś zupełnie innego. Takiego na luzie, dla przyjemności – stąd nazwa. :-)



Wcześniej przez jakiś czas czytałam inne blogi i w końcu chciałam mieć własny i teraz po latach, cieszę się, że zdecydowałam się go założyć!


Już od samego początku była to fantastyczna przygoda. Przede wszystkim poznałam wiele świetnych osób. Z niektórymi się zaprzyjaźniłam, z tymi, które mieszkają w okolicy spotykam się czasem „na żywo”.


Blogerki to fajne osoby z fantazją, pomysłami niespożytą i energią do tworzenia ciekawych rzeczy!


To osoby, które po pracy nie zasiadają w fotelu z pilotem, tylko nawet jak są zmęczone, w zwykle mają też rodzinę, „dom na głowie”, dzieci, itp., znajdują czas, żeby jeszcze robić bloga. Podziwiałam to jeszcze zanim sama zaczęłam blogować. Myślałam wtedy, że też bym tak chciała. :-)


Ostatnio miałam długą, blogową przerwę – najdłuższą w historii. Ale choć czasem myślę, żeby dać sobie spokój i mieć „więcej czasu dla siebie”, to… jednak myślę, że w czasie dla siebie najlepiej robić coś fajnego! :-)


Dziękuję wszystkim osobom, które zainspirowały mnie do założenia tego bloga! :-)


Dziękuję osobom, które tu zaglądały i od których dzięki ich wpisom dużo się nauczyłam! :-)





PS. Nie mogę odpisać na komentarze pod poprzednimi postami ani dodać komentarzy u Was, bo choć jestem zalogowana, nie mogę komentować „jako ja”. Usiłuję to ogarnąć i napisałam do Bloggera. Miał ktoś może taki problem i wie, jak go rozwiązać?


4 komentarze:

  1. piękna rocznica, życzę kolejnych lat na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też w tym roku stuknęło 10 lat, fajne to były lata, ale takich więcej życzę Tobie i nam wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. I życzę kolejnych dyszek. Lubię Twój blog i chętnie tu zaglądam.

    Tez mialam niedawno ten sam problem z dodawaniem komentarzy na innych blogach, ale po kilku dniach minęło.

    OdpowiedzUsuń