Inspiracje: 13 tapet inspirowanych historią

Zwrócono mi uwagę, że dawno nie było wnętrz z tapetami, więc szybko to nadrabiam.


Tym razem tapety przywodzące na myśl stare rezydencje i minione czasy z dwóch linii firmy Cole & Son. Pierwsza z nich „Folie” to kolekcja eleganckich wzorów, inspirowanych osiemnasto- i dziewiętnastowiecznymi francuskimi ogrodami. „Historic Royal Palaces” - stylistyką królewskich pałaców.













Zwróciłyście uwagę na tę niezwykłą komodę, z której wyrastają rośliny na pierwszym zdjęciu? Świetny pomysł! :-)

Jak Wam się podobają? Chciałybyście mieć takie wzory u siebie w domu?

(Zdjęcia: Cole & Son)



24 komentarze:

  1. Zakochałam się w pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako miłośniczka XVIII wieku jestem zachwycona zarówno samym pomysłem, jak i wzorami tapet! Nie wiem, czy chciałabym mieć takie w domu (chyba bardzo przytłoczyłyby małe wnętrza), albo i tak bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jedną ścianę chętnie coś bym wybrała.. przy większej ilości bym czuła przytłoczenie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia tapeta zrobiła na mnie wrażenie, choć i kwiatowe motywy są bliskie mojemu sercu.

    OdpowiedzUsuń
  5. odważne i ciekawe, aczkolwiek nie chciałabym patrzeć na taką wzorzystą tapetę na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne te tapety ale chyba rzeczywiście nadają się do dużych wnętrz. Bardzo mi się spodobała ostatnia tapeta i w ogóle ten kącik pod schodami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się i chętnie bym w takim wnętrzu posiedziała, ale u siebie w domu bym nie chciała nic w tym stylu :) Chyba na dłuższą metę takie wzory by mnie zmęczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Motywy tylko na duuuuzy dom :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Motyw na 6 zdjęciu mogłabym mieć u siebie w pokoju. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. These are beautiful, I love wallpaper designs, your photos are so gorgeous!
    Marbl☾☽Moon

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO FAJNIE WYGLĄDAJĄ :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mogę się przekonać do takich tapet. W ogóle do tapet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widziałaś na ścianach współczesne tapety? Są tysiące wzorów i kolorów, nie ma takiej opcji by nie znaleźć czegoś dla siebie, wejdź do prawdziwego sklepu z tapetami i przejrzyj kilka katalogów być może zmienisz zdanie.

      Usuń
  13. Nie chciała bym mieć takich wzorów u siebie w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. wnętrza ciekawie się prezentują, ale są nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tapety to nie moja bajka. Pamiętam, że od dziecka miałam okropne tapety w domu i do teraz wszystkie wzorki tapetowe mnie prześladują. Uwielbiam gładkie ściany, najlepiej białe. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do odwiedzenia sklepu z tapetami - prawdopodobnie nie masz pojęcia jaka niespodzianka Cię tam czeka, no chyba że nie chcesz tapet "bo nie".

      Usuń
  16. Większość z nich nie jest do końca w moim stylu, ale niektóre fajnie by się nadawały jako wstawka na ścianie w odpowiednim miejscu ;) Sama raczej stawiam na minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka mi się spodobało :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Pokochałabym wszystkie, ale Pan Mysz lubi styl nowoczesny i nie pozwoliłby mi tak "oszpecić" ścian... :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta niebieska z kwiatami po prostu musi być moja! Choćbym miała czekać na nią wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń