Warsztaty zapachowe

Dziś jestem warsztatach perfumeryjnych z Olivierem Durbano – projektantem biżuterii i „kultowych” w niektórych środowiskach perfum.

Rudolf Ernst "The Perfume Maker"

Perfumy Oliviera Durbano z serii Parfums de Pierres Poéms inspirowane są kamieniami szlachetnymi.


Tematem warsztatów są „PERFUMY ORIENTALNE 1000, 100 I 10 LAT TEMU?” - jak dla mnie temat bardzo ciekawy. :-)


Ponadto Olivier Durbano ma opowiedzieć o ulubionych orientalnych składnikach perfumeryjnych i swojej fascynacji kamieniami szlachetnymi, zaprezentować zaprojektowane przez siebie naszyjniki i wyjaśnić, jak widzi związek między kamieniami a perfumami. Zapowiada się ciekawie.

Przygotuję dla Was relację z tego wydarzenia i mam nadzieję, że uda mi się zrobić dobre zdjęcia. :-)

Miłego weekendu!

PS. Przepraszam za niekonsekwencję czasów, ale wpis powstał wczoraj wieczorem. :-)

PS. 2. No i dlatego zamiast zdjęcia z warsztatów jest znowu "historia sztuki". Tym razem obraz Rudolfa Ernsta.

26 komentarzy:

  1. baw się dobrze, ja poczekam na relację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie wkrótce! Właśnie spędzam noc ze zdjęciami.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Będzie relacja! I to nie wiem, czy nie dwuczęściowa. :-)

      Usuń
  3. ciekawe warsztaty, jak przeczytałam tytuł przypomniała mi się książka "pachnidło"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z moich ulubionych książek! M.in. dzięki niej zainteresowałam się perfumami i ich tworzeniem.

      Usuń
  4. ...ależ w pomieszczeniu z tej - przedstawionej na obrazie - scenki rodzajowej, musiało ślicznie pachnieć! Bardzo lubię zapach prawdziwych róż (nie z kwiaciarni, takich prosto z ogrodu - coś pięknego).

    Jestem naprawdę ciekawa Twojego foto/reportażu z warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Bardzo lubię ten obraz. Zapach... możemy sobie tylko wyobrażać... :-)

      Usuń
  5. Chętnie przeczytam/obejrzę relację. Perfumy to ciekawy temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachnę właśnie Citrine Durbano i bardzo bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny zapach, choć niestety nie lubi mojej skóry. Zazdroszczę, że możesz go nosić! :-)

      Usuń
  7. :)))))))) super warsztaty! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Warszaty musiały być naprawdę pasjonujące! A obraz wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były pasjonujące!

      Co do obrazu - zgadzam się. Żeby było ciekawiej - wykorzystano go też w czasie warsztatów!

      Usuń
  9. I ja tam byłam, kawę piłam... I przyznaję, że jednym z najmilszych doświadczeń tego weekendu było poznanie Ciebie osobiście. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę warsztatów w pozytywnym znaczeniu ;) Sama chciałabym poznać Mistrza Durbano :) czekam na relację :) a obraz cudny! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Opowiedz koniecznie jak było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa Twoich relacji z tego wydarzenia, musiały to byś interesujące warsztaty, kwestia zapachów orientalnych zawsze mnie pociągała :)

    OdpowiedzUsuń