Kraków – co polecacie?

Wyjechałam do Krakowa i wrócę dopiero w weekend. W tym czasie mogę mieć problem z dostępem do internetu, a przede wszystkim z czasem na zaglądanie na blog, więc bądźcie grzeczne (i grzeczni) i nie rozrabiajcie, aby nie ominęło mnie nic ciekawego! ;-)


Mam nadzieję, że na wyjeździe uda mi się zrobić jakieś ciekawe zdjęcia do pokazania na blogu, a tymczasem będą się na nim pojawiać wpisy przygotowane wcześniej.

I małe pytanko: czy jest w Krakowie miejsce, którego absolutnie nie powinnam ominąć?

Nie chodzi mi o Wawel, itp. Mieszkałam w Krakowie przez większą część życia i poznałam wszystkie „standardowe zabytki” i inne takie ciekawe miejsca, znane ogólnie. Ale może ostatnimi czasy pojawiło się coś, co jest takie super i fantastyczne, że po prostu trzeba zobaczyć? Jeśli uda mi się wyrwać, chętnie tam zajrzę!

18 komentarzy:

  1. Kraków jest mi niestety obcy. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu. :) Baw się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kraków to piękne miasto, zazdroszczę Ci możliwości przechadzania się tymi uliczkami, to miejsce ma świetną atmosferę ;D Liczymy na ciekawą fotorelację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... nie zabytki... w galerii krakowskiej jest taka duża apteko-drogeria, w której jest dużo naturalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakrzówek!!! Koniecznie :) no i cały Kaziemierz o ile go jeszcze nie znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako łasuch polecam pijalnię czekolady wedel :D to może średni zabytek, ale jaka przyjemność dla kubków smakowych :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. koniecznie idź do knajpy w hotelu Forum :) spoko jest też Bal na Zabłociu, Drukarnia jest zawsze spoko, Mocak jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyżerka w Chimerze :) Kolorowa i pyszna! Okolice Rynku, św. Anny 3

    OdpowiedzUsuń
  8. podobno jest teraz tam "dom strachów" w jakiejś kamienicy, ale nie straszą kukły tylko poprzebierani ludzie, moja Sis była, ale nie pamiętam w jakim to dokładnie miejscu:/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie byłam w Krk, bardzo lubię to miasto :) Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja polecam Manufakturę Czekolady <3 mnie było ciężko wyciągnąć na dalszy spacer :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja słyszałam ostatnio same pozytywne opinie o muzeum pod Sukiennicami, podobno robi ogromne wrażenie :) A z innych rzeczy gorąco polecam Ci kawiarnię Cupcake Corner Bakery, nigdzie nie jadłam takich pysznych babeczek jak tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana w Krakowie trzeba zobaczyć dosłownie wszystko.
    obowiązkowo Dzielnica Żydowska:) ryneczek i kafejka Dym,
    podziemia rynku (zrób wcześniej rezerwację):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków jest cudowny, polecam smakowe piwa na Kazimierzu i najsłodszą cukiernie - o każdej równej godzinie jest pokaz jak robią słodkości ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziemia Rynku i kiełbaski z nyski pod halą targową :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziemia Rynku i kiełbaski z nyski pod halą targową :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie z Krakowa, więc nie doradzę, ale zdjęcie jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie wróciłam z przepięknego Krakowa i już tęsknię ;) Szczególnie polecam Ci muzeum podziemia rynku- robi wrażenie! oprócz tego mocak, fabrykę Schindlera i wystawę Matty w muzeum narodowym- coś niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń