Jesienny numer "Heart Home"

Dopiero co pokazywałam zdjęcia z magazynu „Heart Home”, a dziś znowu to robię, bo jest już nowy numer pełen jesiennych inspiracji...

Najbardziej podoba mi się ten pomysł na bieżnik. Rewelacja!


Do niedawna byłam przeciwniczką niszczenia książek nawet w imię sztuki i rękodzieła, ale ostatnio coraz więcej modnych "bestsellerów" nadaje się... chyba właśnie na takie bieżniki. ;-)

Jeśli ktoś da mi w prezencie jedno z tych dzieł wiekopomnych, zrobię sobie bieżnik! ;-)





A to niemal kuchnia moich marzeń!


Cały numer możecie poczytać tutaj.

(Zdjęcia: Heart Home Magazine)

25 komentarzy:

  1. uwielbiam tego typu magazyny, w życiu muszę mieć dużo domów, żeby moc je urządzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie niszczyć książek? A ja bym z chęcia podarła Spowiedź Świra Syzmona Majewskiego albo inną Sexy Mamę. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko weź później patrz na te mądre słowa przy każdym siedzeniu przy stole :D Dylemat nie do przejścia. Zniszczyć kiepską książkę czy użyć ulubionej? Aaaa!

      Usuń
    2. Ja ulubionej nie zniszczyłabym, ale z kiepskiej wyszedłby zabawny bieżnik. Można byłoby mieć ubaw, siedząc przy stole wśród przyjaciół (tyko ważne, by mieli podobne poczucie humoru) i czytając sobie jakieś fascynujące wynurzenia, przesłodzone dialogi albo kwiatki w rodzaju "lecieliśmy śmigłowcem na wysokości 900 tysięcy kilometrów" ;-))

      Usuń
  3. to znowu ja - ta komoda/ szafka ze zdjecia nr 5 jest moja, zapisuj ja w głowie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak pomalować (lub podobnie) taką prosta, drewnianą... Albo jakąs starą i nieładną można tak uratować... ;-)

      Usuń
  4. Rzeczywiście, pomysł na bieżnik genialny :) Ale ja zakochałam się w komodzie z szóstego zdjęcia- w komplecie z lustrem wygląda po prostu niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ten czas leci, prawda?:) idę oglądać! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam Twojego bloga dopiero od kilku dni i przyznam, że bardzo lubię Twoje wpisy na temat wnętrz, projektowania. Dzięki Tobie dowiedziałam się o tylu świetnych magazynach, które mogę przejrzeć online! Właśnie jestem w trakcie przeprowadzki i szukam inspiracji, a kiedy zobaczyłam dziś nowy post tutaj od razu pobiegłam po kubek kawy! Zabieram się do przeglądania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)
      Cieszę się, że te wpisy mogą się przydać!

      Usuń
  7. piękne wnętrza :) uwielbiam takie przyjemne dla oka fotografie

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam takie klimaty:) szczególnie fotografia z lustrem i stojakiem na biżuterię mnie zachwyciła:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. bieżniki mnie nie kręcą, ale ten jest przeartystyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poprzednie inspiracje bardziej mi się spodobały, tutaj mało co mnie zachwyciło, ale nie brakło takich rzeczy - np. kuchnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie lubię niszczenia książek, ale ostatnimi czasy często trafiam w second handach na jakieś dzieła norweskie/szwedzkie, których i tak nie przeczytam, w astronomicznych cenach 1zł/50gr. Sądzę, że właśnie takie "zdobycze" nadałyby się żeby coś z nich wykonać. Zamierzałam wytapetować sobie fragment ściany stronami starej książki lub gazety (początkowo miały być nuty, ale nie mogę znaleźć żadnych które byłabym w stanie poświęcić). Fajne te inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  12. serwetka z kart ksiazki naprawde ciekawa ha ha
    cudowne inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Lustro i komodo - zdjęcie z mojego wymarzonego domu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ mi się te wnętrza podobają, mówię Ci :)
    Odnajduję się zwłaszcza w tym romantycznym pokoiku kobiecym na przedostatnim zdjęciu. Ta komoda-antyk jest wprost niesamowita.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję..:**

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wnętrza. coraz bardziej podoba mi się mięta w pomieszczeniach w takim większym formacie :) w połączeniu z szarością jest cudowna!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń