Usprawiedliwienie i nowy numer "Rue"

Witajcie po intensywnym weekendzie! Obiecałam relację z warsztatów z Olivierem Durbano, ale mam tyle pracy, że nie wiem, kiedy ją skończę... :-(


Na razie pojawiać się będą przygotowane wcześniej wpisy, a gdy tylko trochę się „odrobię” - będzie relacja i bardzo dużo zdjęć z tego wydarzenia! :-)

Ostatnio zastanawiam się, czy nie zlikwidować Poniedziałkowego Przeglądu Prasy, ale kiedy zobaczyłam nowy numer magazynu Rue po prostu musiałam się z Wami podzielić...


Dawno nie widziałam w jednym miejscu tylu mieszkań, w których tak dużo się dzieje. Urządzenie tak eklektycznych wnętrz jest bardzo trudne i podziwiam ludzi, którym tak świetnie to wychodzi.


Zielone wnętrze najbardziej mnie urzekło. Bardzo lubię zieleń i nie bez powodu kolor „Hedonizm & Eskapizm”w  palecie Benjamina Moore'a to zieleń. :-)


Inne wnętrza też są ciekawe.



Podoba mi się nawet różowe, choć tego koloru fanką nigdy nie byłam.


Nowy numer magazynu "Rue" jest dostępny (bezpłatnie) tutaj.

7 komentarzy:

  1. hm, bardziej sobie cenię "spokój" w wyglądzie wnętrz, preferuję też jasną, naturalną kolorystykę...
    Ale ja się nie znam;)

    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie martw, czytelniczki poczekają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do różowej sypialni z ostatniego zdjęcia mogłabym przeprowadzić się nawet natychmiast :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam oglądać takie wystroje... Aż mam ochotę przereorganizować swoje wnętrza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te wnętrza i do jesieni mi bardzo pasują:) Poczekamy nie bój się!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się na zdjęciach, ale w praktyce to byłoby mnóstwo sprzątania... Wycieranie, odkurzanie bibelotów to absolutne zło. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Pierwsze wnętrze w odcieniach zieleni jest idealne ;) Świetne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń