Nowy numer magazynu "Lonny"

Pojawił się wrześniowy numer magazynu Lonny, a w nim powiało luksusem.


Większość wnętrz, które możemy obejrzeć w tym numerze to kosztowne rezydencje i apartamenty urządzone z rozmachem.


Lubię takie oglądać – często pojawiają się w nich prace projektantów i artystów, którzy „wyznaczają trendy” i bywa, że później niemal w każdym mieszkaniu pojawiają się nawiązania do ich pomysłów.


Panowie z okładki to Simon Doonan i Jonathan Adler. Projekty tego drugiego często przykuwają moją uwagę i byłam ciekawa, jak ma w domu.


Jednak bardziej urzekła mnie ta trzystuletnia rezydencja, wypełniona odcieniami bieli...


Chętnie wypoczęłabym nieco w tym oto wnętrzu, chętnie w szerszym gronie miłych osób...


Cały numer możecie poczytać tutaj.

Jak Wam się podoba?

10 komentarzy:

  1. dwa ostatnie zdjecia - fakt: styl i luksus, ale aranzacja na 1 i 6 zdjeciu ciut mnie rozprasza:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt chaotyczne. Taki przepych nie jest w moim stylu. Choć ostatnie zdjęcie całkiem ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. wnętrza są śłicznie urządzone, bardzo mój klimat;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gazeta z fantazją,nie łatwo się łączy różne struktury, materiały i wzory by nie wyglądało tandetnie, a tutaj to wszystko wygląda jak z bajki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne wnętrza, lubię kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. biel jest ponadczasowa ;) rewelacyjne wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie jest fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wnętrza, przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń