Sto lat, mój blogasku!

Niewiele brakowało, a urodziny tego bloga zupełnie by mi umknęły. ;-)


Nie wiem, czy poczułby się urażony, ale widzę, że teraz wszyscy czczą takie rocznice i inne blogowe okazje, więc postaram się, by tradycji stało się zadość.

Rok temu napisałam pierwszy post mając głowę pełną pomysłów, których w znacznej części i tak nie zrealizowałam. Potem blogowanie wciągnęło mnie stając się ciekawą odskocznią od tego, czym zajmuję się normalnie oraz pożeraczem resztek czasu.

Dzięki blogowi poznałam wiele ciekawych osób i blogów, dużo się od Was dowiedziałam i nauczyłam. Odkryłam zupełnie dla mnie nowe rzeczy i naprawdę jest to ciekawe doświadczenie.

Nie sądziłam, że blog tak się rozwinie, ale to też jest miłym zaskoczeniem.

Kilka dni temu napisałam rozrywkowy post na dzień blogera. Skomentowało go wiele osób, a w tych komentarzach zaskoczyło mnie, ile z Was trzyma swoje blogi w tajemnicy przed bliskimi osobami. Choć niby przecież jest to fajne: robimy coś ciekawego, aktywnie spędzamy czas, rozwijamy się. Więc czemu „kryjemy się” z blogami?

Sama też ciągle niewielu bliskim osobom o nim mówię, trochę właśnie z powodu tych stereotypów, a poza tym taką mam naturę, że wolę trzymać się na uboczu i nie budzić zainteresowania. Niemniej jednak zaczynam być dumna z tego bloga, bo jest czytany! :-)

Dziękuję Wam za to, że tu zaglądacie!


37 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego dla Ciebie i Twojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje pierwszego roku blogowania :))

    OdpowiedzUsuń

  3. Gratuluję rocznicy:) A dla Ciebie wszystkiego najlepszego. O moim blogu również wie niewielu znajomych, w sumie to nawet nie wiem czemu może dlatego, że tworzę go dla siebie, nie zależy mi na komentarzach, blogi to fajna sprawa, to skarbnica inspiracji i dobrych rad, ale niestety nie wszyscy tak twierdzą;) Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja pamiętam jeszcze to, co było przed Hedonizmem i ekskapizmem :) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę wielu kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejnych, równie przyjemnych, rocznic życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego:)!
    Wiesz, ja też nikomu nie mówię. Co prawda u mnie fajerwerków jeszcze nie ma ale traktuję bloga jako taki mój mały świat, który pielęgnuje dla siebie samej i który właśnie jak piszesz jest odkocznią od codziennego życia. Zatem chcę ten mały świat zachować dla siebie....i dla blogosfery;););)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę kolejnych wspaniałych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naj naj dla Bloga:D Niech dzieciak rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepszego :-)
    Oby jak najwięcej takich okazji do świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego naj naj naj:) ja też się nie chwalę, kto będzie chciał to i tak zajrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uno wszystkiego najlepszego :* życzę Ci kolejnych wspaniałych rocznic i wiele inspiracji do pisania :*

    Fajnie, że jesteś, lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że Twój blog też ma roczek :) Także gratuluję i życzę wielu sukcesów z nim związanych :) Przy okazji pragnę Cię zaprosić do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga. Do wygrania są dwa zestawy kosmetyków (i nie tylko) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że jesteś jedną z Top Komentujących otrzymasz dodatkowych 5 losów :)

      Usuń
  14. Rocznica bloga dopiero przede mną. Ja nie trzymam swojego w tajemnicy, choć nie chcę podawać nazwiska oraz miejsca zamieszkania, aby nie każdy, kto chce mógł mnie tak łatwo znaleźć. :) Jednak kilka bliskich mi osób (przyjaciółki, brat, mama, i... koleżanki brata) wie o tym, że prowadzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratluję rocznicy! :) Niech kolejny rok również obfituje w satysfakcję i ciekawe znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę następnego, owocnego roku !

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje i powodzenia w dalszym blogowaniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję i życzę następnych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. życzę Ci dalszych sukcesów, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych owocnych lat blogowania :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje :) ja też początkowo mało komu mówiłam o blogu, dzisiaj już mam mniejsze przed tym opory, ale nadal wie o nim tylko kilkoro moich bliższych znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dwieście! Zaszalejmy : D
    Z mówieniem znajomym o blogach - po prostu dobrze zastanowić się, komu można rzec słów kilka, a komu nie warto, bo można stać się obiektem kpin z powodu zdjęć w maseczkach z zielonej glinki czy czegoś takiego. No, chyba że jest blog beztwarzowy, wtedy o 'wtopę' trudniej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja przyszłam Ci pogratulować :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę kolejnych lat z nami i wszystkiego najlepszego :-) Pisz dalej :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja narazie też nikomu nie mówię o swoim blogu... zwlaszcza ze dopiero sie rozkrecam.. ale jak juz zdobedzie czytelnikow wtedy pewnie i znajomi zostana o nim poinformowani ;). Gratuluje urodzin i zycze owocnego blogowania i wielu natchnien na ciekawe posty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat;)
    o moim blogu wie mąż, siostra i niektórzy znajomi, ale raczej trzymam w tajemnicy, chcę by ludzie którzy do mnie zaglądają zaglądali ze względów, że coś ich na blogu zainteresowało a nie z czystej zawiści, zazdrości czy wścibskości

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój blog jest ciekawy, zawsze można zobaczyć tu coś miłego dla oka :) Powinnaś być z niego dumna!
    Gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sto milionów lat! :-) Jest mi głupio, że przeoczyłam Twoją rocznicę, choć pewnie ostatnio przeoczyłam wiele rzeczy w blogosferze. Przepraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. O moich blogach nie wiedział zazwyczaj nikt,bo jeśli już coś wspomniałam były teksty w stylu,że za dużo mam wolnego czasu,albo żebym zajęła się czymś pożytecznym ... Nikt tak nie podcina skrzydeł jak najbliżsi,a to przecież Oni powinni Nas wspierać! Rok temu założyłam obecnego bloga wraz z siostrą nie mówiąc nikomu i dopiero od niedawna wie o nim kilku znajomych. O dziwo czytają i kibicują mi :)

    OdpowiedzUsuń