"Sweet Paul" na jesień 2013

Jest już jesienny numer magazynu „Sweet Paul” i jak zawsze podziwiam ich zdjęcia, to tym razem zaszaleli chyba jeszcze bardziej niż zwykle... A może to dlatego, że głodna byłam, gdy oglądałam? ;-)


Zrobiłam dziś wielkie zakupy na bazarze, a teraz nie mogę sobie darować, że nie kupiłam śliwek, borówek i jeżyn – zrobili mi smaka...








Cały numer jest dostępny tutaj. Jest dostępny za darmo, jak wszystkie magazyny, które polecam - to zaznaczam, bo niektórzy pytają, gdzie można to kupić albo piszą, że żałują, że coś jest niedostępne w Polsce. Na stronie http://www.sweetpaulmag.com/ możecie poczytać poprzednie numery.

Czy na Was takie apetyczne zdjęcia też tak działają? ;-)

8 komentarzy:

  1. ach ale zdjęcia, pewnie, że działają i to jak;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia...A propo jesieni, mam ochotę na jakieś jesienne dekoracje, ale chciałabym coś zrobić własnoręcznie...Szukam właśnie inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie powinnam oglądać takich zdjęć na noc, wszystko wygląda pysznie i przyjemnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest tak późno, a mi się jeść zachciało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O matko jakie te zdjęcia są apetyczne:) Super, że przypominasz mi zawsze o tym magazynie, dzięki:) Dzięki Tobie go odkryłam i dzięki Tobie zawsze jestem z nim na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia zachwycają totalnie!

    OdpowiedzUsuń