Pozdrowienia z Krakowa!

Zapraszam na mały spacerek po Krakowie, z którego właśnie wróciłam. Odkąd opuściłam Kraków, gdzie mieszkałam przez wiele lat, to miasto bardzo wypiękniało.


Jest teraz takie zadbane i europejskie, że gdy przyjechałam do Warszawy, wydała mi się ona zaniedbana i uderzyła mnie szpetota wszechobecnych okropnych płacht reklamowych.










Widzę, że znowu mam na Waszych blogach ogromne zaległości! Tyle się działo pod moją nieobecność... :-)

Dziękuję za życzenia rocznicowe i wszystkie komentarze!

27 komentarzy:

  1. bardzo chce tam pojechac :)
    nowy adres bloga: http://czarnulkaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia :) Ja już tak dawno nie byłam w Krakowie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio Kraków odwiedziłam jakieś 7 lat temu! A z domu rodzinnego mam do niego rzut berem, tylko jakoś tak zawsze nie po drodze;) Moja Mama bardzo chciała, żebym mieszkała w Krakowie, ale akurat to było jedno z tych miast w których wiedziałam, że nie chcę i nie będę mieszkała na stałe. Rodzinnie mieszkaliśmy tam jak byłam dzieckiem, ale wiele nie pamiętam...słonia z Zoo i jazdę rozklekotanym tramwajem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!:) Kraków faktycznie jest zupełnie innym miastem niż Warszawa, nie atakują tam reklamy na każdym kroku:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Kraków, ale głównie centrum i okolice - dzielnice mieszkalne poza centrum są niestety dość zaniedbane, często brudne, np. w porównaniu z Poznaniem, gdzie mieszkałam przez całe studia. W Krakowie niestety blokowiska itp. sprawiają bardzo ponure wrażenie, choć centrum jest rzeczywiście magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że Kraków zmienia się na lepsze, choć wiele jeszcze do zrobienia :)
    Co do reklam, to całe Stare Miasto jest objęte specjalną strefą [ nazywa się chyba Park Kulturowy, o ile się nie mylę ], która zabrania i monitoruje reklamy. Teraz każda reklama musi być konsultowana w urzędzie miasta chyba :) Podoba mi się to, bo też nie lubię reklam atakujących na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe zdjęcia! Aż zachciało mi się zrobić małą wycieczkę do Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham Kraków, mogłabym tam jeździć na spacery co weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, przepiękne zdjęcia! Sama mieszkam w Krakowie od urodzenia i może właśnie dlatego czasem nie dostrzegam piękna tego miasta. Te zdjęcia otworzyły mi oczy na detale krakowskiej przestrzeni miejskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam w Krakowie już kilka lat i mam ogromną ochotę się tam wybrać po Twojej notce... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam to miasto :D na całe szczęście mieszkam jakieś 50 km dalej, także mogę sobie pozwolić na częste wypady w to piękne miejsce ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia :) uwielbiam Kraków! szkoda, że mimo bliskości tak rzadko bywam w tym pięknym mieście.

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie uchwyciłaś fenomen tego miasta, aż zakręciła mi się łezka w oku, miało to być moje miasto, ale wyszło inaczej, wielki sentyment pozostał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piekne zdjecia!!! przeslicznie uchwycilas miasto w obiektywie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Słyszałam, że wielu Europejczyków sądzi, że to właśnie Kraków jest obecną stolicą Polski. :) Warszawa przy nim jest podobno nijaka. Nie potrafię ocenić, bo ostatni raz w Krakowie byłam, kiedy miałam 4 lata.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje miasto wspomnień. Westchnęłam sobie..
    Sto lat dla blogaska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uno, robisz absolutnie przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia :) Uwielbiam Kraków, a tak dawno tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia!!! Ja też bardzo lubię Kraków i chciałabym tam trochę pomieszkać...

    OdpowiedzUsuń
  20. mieszkałam w Krakowie, teraz mieszkam pod i Kraków owszem, jest piękny ale na chwilę... potem nieco nużący ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam spory sentyment do Krakowa, to prwie moje rodzinne strony ;) Ale też dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja kocham Kraków... dzięki za przywołanie wspomnień:)
    śliczne zdjęcia!
    prawda, że to miasto ma w sobie magię?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój kochany Kraków :) Pięknie go uchwyciłaś na zdjęciach.
    Żyjąc tu całe życie trochę czasem zapominam, jak piękne to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  24. przecudne zdjęcia, świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia. Kraków jest cudny, oj dawno nie byłam, trzeba by się wybrac i zobaczyć co się zmieniło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Kraków, zawsze mówię, że to "moje" miasto :-)) cudowne spojrzenie na Kraków, śliczne zdjęcia!!

    OdpowiedzUsuń