Świąteczne inspiracje: Wik & Walsøe

Te świąteczne zdjęcia firmy Wik & Walsøe po prostu musiałam Wam pokazać.


Podobają mi się zarówno one same, jak przedstawione na nich produkty. Czuć na nich mroźną zimę i ciepło domowego świętowania.

Wik & Walsøe to norweska firma założona w roku 2006 przez dwie projektantki: Lindę Svedal Walsøe and Ragnhild Wik. Projektują głównie ceramikę.








Zdjęcia zainspirowały mnie do pomyślenia nad „choinką” z czegoś... ;-)

Podobają Wam się? Chcecie więcej takich inspiracji?

(Zdjęcia: Wik & Walsøe)

26 komentarzy:

  1. Pewnie, że chcemy więcej! Zdjęcia są niezwykle klimatyczne :). Mroźne i "ciepłe" i domowe za razem. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem estetką i kocham wchodzić na twojego bloga, tu jest zawsze tak pięknie, tak elegancko i klasycznie, uwielbiam otaczać się tym, co piękne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo tak przedmówczyni wyjęła mi to z ust :) elegancja i klasyka z tym kojarzę twojego bloga
      Oczywiście prosimy o więcej

      Usuń
    2. O! Dziewczyny! Dziękuję!
      Jak miło to czytać. :-)

      Ja też bardzo lubię Wasze blogi. :-)

      Usuń
  3. Podoba mi się Twój blog. Dołączam do czytelników ^^
    Zapraszam także na mój nowy blog www.cossmetycznie.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Skandynawskich inspiracji nigdy dosyć. To dokładnie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że bardzo klimatyczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę więcej! :) Taka prostota bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zainspirowała ostatnio choinka zrobiona ze starych drewnianych centymetrów krawieckich, tylko ciężko takie dostać, niestety:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka świetna musiała być!!!

      Usuń
    2. Też bym chciała taki centymetr - tak w ogóle.

      Usuń
  8. Inspirujące fotografie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ze skandynawskiego stylu bije zimno północy, ale "stylizacje", produkty są piękne :) Te kubki wiszące na płocie - cudne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie posty, a zdjęcia z kubkami na płocie - pełen zachwyt!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo chce więcej takich zdjęć :) najbardziej podoba mi się zdjęcie z namalowaną kredką choinką

    OdpowiedzUsuń
  12. mmmmmmmmmmmmm bosko! uwielbiam takie zdjęcia:) a to pierwsze? mistrzostwo!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjeciz super ! Choinka w sloiku super ! :))
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham takie cudeńka, ale muszę trzymać się od nich z dala bo potem dziwię się, że w portfelu pustka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przedostatnie zdjęcie jest totalnie piękne. Co do ostatniego wizualnie łał, ale chyba fizycznie jakbym się tam znalazła mogłabym trochę przymarznąć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I znów się wkradły zwierzaki na ceramikę ;)
    Co do choinek - świetnie wyglądają te z książek!

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 i ostatnie zdjęcie - magia! I te wiszące kubki z reniferami też są super, podzielam Twój zachwyt! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiscie, bardzo inspirujące zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń