Okulary Firmoo

Chyba każdy w blogosferze słyszał o Firmoo, bo okulary tej marki to już właściwie atrybut blogerki. ;-)  


Skusiłam się więc i kilka dni temu trafiły do mnie stylowe szkiełka.


Niełatwo było je wybrać, bo na stronie Firmoo jest wiele ciekawych modeli okularów. Jeśli któryś Wam się spodoba – możecie skorzystać z programu First Pair Free (pierwsza para za darmo). Pierwsze okulary wraz z akcesoriami otrzymujecie za darmo, pokrywając jedynie koszt przesyłki (wysyłają do Polski!).


Poszczególne modele można obejrzeć na różnych kształtach twarzy. Jest także możliwość wgrania własnego zdjęcia i dopasowania okularów do twarzy. Tzw. Virtual Try-On System sprawdza się podobno u większości kupujących.

Dobrą podpowiedzią są także zdjęcia blogerek, które udostępniły swoje zdjęcia w okularach Firmoo. Mnie właśnie te zdjęcia pomogły wybrać te odpowiedni model, z którego jestem bardzo zadowolona.

Patrząc na twarze dziewczyn, mogłam zobaczyć, jak duże są szkła, jak szerokie oprawki i jak wyglądają poszczególne modele i kolory na różnych kształtach twarzy. Dzięki temu zamiast sięgnąć po model, który pierwotnie mi się podobał, zdecydowałam się na inny, który okazał się w sam raz. :-)


Okulary rzeczywiście są dobrej jakości, dotarły do mnie w solidnym etui, ze szmatką do czyszczenia i drugim, miękkim etui. Mój model to ten: http://www.firmoo.com/eyeglasses-p-2373.html


W sklepie Firmoo można zamówić tzw. zerówki oraz okulary korekcyjne – na te ostatnie warto jednak mieć receptę od okulisty z dokładnymi informacjami o tym, jakie powinny być soczewki, cylindry, odległość pomiędzy źrenicami, itp. Dla mnie była to okazja do odwiedzenia okulistki i skontrolowania stanu wzroku.


Wprowadzając te dane w formularzu (w j. angielskim), w wypadku wątpliwości – sprawdźcie, co oznaczają poszczególne wartości w internecie albo skontaktujcie się z obsługą klienta.

Kontakt ze sklepem jest bardzo dobry, o czym miałam okazję się przekonać. Podczas składania mojego zamówienia wystąpił problem techniczny. Bardzo szybko i sprawnie otrzymałam pomoc. (Thank you, Marsha! :-))

Moje nowe okulary są bardzo fotogeniczne. Mają w sobie coś nostalgicznego i skłoniły mnie do zabawy w stylizację na „zdjęcia archiwalne”. ;-)






38 komentarzy:

  1. Zdecydowałam :) kupuję ich okularki na wiosnę :)
    Jesteś setną osobą która wypowiada się tak dobrze o nich. Po za tym wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ miałam nadzieję, że nam się w nich pokażesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi. ;]

      Usuń
    2. Nie chcę się pokazywać na blogu. Są ciekawsze rzeczy do pokazywania. :-)

      Usuń
  3. faktycznie wybrałaś bardzo fotogeniczne okulary

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie pokazałaś jak wyglądają na nosie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam bardzo podobny kształt :) Świetne są te Twoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zrobiłaś sesję zdjęciową okularom :D Ja bardzo lubię ten model, faktycznie - niedługo blogerkę będzie można poznać po tych okularach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy zobaczę u kogoś okulary tej marki, od razu będę wiedziała, że ma bloga ;-)

      Usuń
  7. Ja niedawno odebrałam swoje pierwsze Firmoowki w kolorze dzikiego różu, a może bardziej fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz pójdę zobaczyć, jak wyglądają. Ciekawe mogą być.

      Usuń
  8. potężną akcję mają w blogosferze, skorzystałam i ja, i mając porównanie pomiędzy tymi które mam z visionexpress i fielmana, te sprawują się jednak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam okularów z tych sieciówek, ale te, które mam nie ustepują takim "od optyka". ;-)

      Usuń
  9. Nieźle się prezentują:) miłego noszenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne okulary :) faktycznie aż proszą się o małą sesję zdjęciową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się obawiam jakoś przed kupowaniem okularów "w ciemno". Chociaż przydałyby mi się nowe, wizyta u okulisty też :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co to za książki posłużyły za tło? Cytaty mnie zainteresowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne są, ale jestem ciekawa wyglądu na nosie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba też skuszę się na te okulary. Okularnica i w dodatku blogerka zdaje się musi takie posiadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podobają mi się te okulary! Eleganckie i z klasą :-)
    Fantastyczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  16. O rany, znooowu ta Firmaa... Ray Bany noście, super okulary. No i Bond je nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Okulary same w sobie ok, podobają mi się, choć za chiny ludowe nie kupiłabym ich sobie. Uważam, że wyglądałabym w nich idiotycznie. Widzę wiele twarzy w tych i podobnych okularach, ładnie nie ładnie, byle modnie....

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez właśnie widzę,że one chyba są modne... ;-)

      Usuń
  18. Są przepiękne! Zazdroszczę kobietom, którym do twarzy w czarnych oprawkach- ja niestety, jak jeszcze nosiłam okulary, mogłam pozwolić sobie tylko na te praktycznie nieoprawione, z gołymi szkłami, które były tak delikatne, że po kilku miesiącach trzeba było je wymieniać na nowe :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Ja normalnie mam właśnie takie, a w tych... mogę się skrywać za nimi. ;-)

      Usuń
  19. Bardzo piękne chciałąbym takie buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie je obfotografowałaś ;) Nie noszę okularów ale podobają mi się propozycje Firmoo, mają wiele ciekawych wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja się przymierzam i przymierzam, może po nowym roku się jakoś ogarnę, odwiedzę okulistę i będę zamawiać :) Mnie się marzą białe, bądź jakieś jasne, bo ciemniejsze już mam.
    Twój model mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto odwiedzić okulistę. Ten model jest w innych kolorach dostępny, ale białych chyba nie ma.

      Usuń
  22. ciekawy post, bo ja w tej chwili jestem przed wyborem nowych oprawek,a te mi się podobają, ciekawe czy mają szeroki rozstaw, bo moja głowa jest bardzo duża :-)
    pozdrawiam serdecznie, Ella

    OdpowiedzUsuń
  23. aż z ciekawości poszukałam ich u Ciebie :) miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne okularki ;) Ja w tym roku zamówiłam sobie z galeriawidzenia com Versace i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń