IKEA: Nowości i klimatyczne zdjęcia

IKEA zwykle dba o poziom zdjęć, ale ostatnio podobają mi się one coraz bardziej. Zwłaszcza, kiedy trafiam na takie, jak te...










W ogóle mam wrażenie, że poziom zdjęć w katalogach firm wnętrzarskich jest coraz wyższy. Podobnie dzieje się w magazynach wnętrzarskich.

I myślę sobie, że w dużym stopniu wpłynęła na to dostępność sprzętu do robienia zdjęć oraz działalność "wnętrzarskich" blogerów i instagramerów. Wielu z nich zdobyło popularność dzięki oryginalnym pomysłom i stylowi. Coraz częściej to oni robią zdjęcia dla magazynów i firm.

Znacie wnętrzarskie blogi lub profile na Instagram z ciekawymi zdjęciami? Podrzućcie linki!


(Zdjęcia: IKEA)


27 komentarzy:

  1. Awesome decoration! *.*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ! Mimo, że nie ma tutaj czerwonych mikołajów.. Idealnie odzwierciedlają atmosferę świat !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie m.in. dlatego się podobają, że nie ma czerwonych mikołajów! :-) Zwłaszcza takich typu "krasnal ogrodowy". ;-)

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia, jak zobaczyłam pierniczki, to od razu zachciało mi się jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. czuć magię w tych zdjęciach : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Są wspaniałe, normalnie aż mi dobrze na sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie bardzo ładne, takie klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za klimatyczne zdjęcia, zrobiło się bardzo świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście, są niesamowite! :) chciałabym mieć takie możliwości i sprzęt :D no i ten "zmysł", którego mi chyba mooocno brakuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz fajne zdjęcia tym, co masz, więc zmysłu Ci nie brak. Nie próbowałaś na porządnym sprzęcie, ale przecież wszystko przed Tobą! ;-)

      Usuń
    2. A taki sprzęt, jaki miewają fotografowie robiący dla IKEA, itp. to i ja bym chciała. ;-)

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia. A ostatnie to w ogóle wygląda mi na martwą naturę, to światło sprawia, że całość wygląda jak namalowana a nie sfotografowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu zdjęcia :) mają w sobie to coś :) ja sama chciałabym dorobić się jakiegoś fajnego sprzętu aby robić je bardziej profesjonalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sprzętem jest tak, że nigdy się nie ma wszystkiego, co chciałoby się mieć... ;-)

      Usuń
  12. Te zdjęcia są najpiękniejsze! Aż brak mi słów :o

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, Ikea pokazała klasę - aż miło patrzeć na te zdjęcia :) I aż nie mogę się już doczekać świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice post, thanks for sharing. I'm your new GFC follower ♥

    http://teresaemme.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejku te zdjęcia rzeczywiście są rewelacyjne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne klimatyczne zdjęcia, niech IKEA idzie w tym kierunku

    OdpowiedzUsuń