Kalendarze Adwentowe z kosmetykami 2016 - 2

Przygotowując wpis o kalendarzach adwentowych, który ukazał się kilka dni temu, miałam świadomość, że wkrótce mogę pisać następny, bo pojawią się kolejne kalendarze.

Beauty Advent Calendars 2016

No i rzeczywiście, tak się stało! :-) Pojawiły się nowe, w tym takie, które są dostępne w Polsce i sklepach z wysyłką do Polski. Także niektóre wspomniane we wcześniejszym wpisie są teraz szerzej dostępne.

Niektóre kosmetyczne kalendarze adwentowe nie są typowymi  kalendarzami adwentowymi, zawierającymi 24 niespodzianki na kolejne dni grudnia, aż do Świąt. Często jest to 12 produktów pod hasłem „12 Days of Christmas”.

Niektórzy producenci unikają słów „Christmas” i „Advent”, prawdopodobnie, aby nie ograniczać się do jednej religii. ;-) Nazywają więc swoje zestawy np. „Holiday Countdown”. :-)

Kalendarze adwentowe pojawiły się w polskich drogeriach: Douglas i Sephora. Obydwie drogerie ujawniają ich zawartość, więc nie będzie „spoilerem”, jeśli Wam napiszę, co się w nich znalazło.


Venus Aqua 24 Cream (30ml); Douglas Home Spa Sugar Cube Beauty Of Hawaii (24g); Douglas Men Showergel (30ml); Daytox Clay Mask (20ml); Venus Magic Legs (50ml); EOS Lippenbalsem Visible Soft Blackberry Nectar (7g); Douglas Home Spa Spirit Of Asia Handcrème (30ml); Douglas Make-up Eye Pencil No. 1 – Back To Black; Daytox Daily Hydration (10ml); Annayake Tomo Her Rollerball (10ml); Artemis Med Sensitive Face & Body Cleansing Gel (50ml); Douglas Naturals Face Cream (10ml); Venus Face Peeling Sachet (10ml); Mercedes-Benz VIP Club Pure Woody EdT Miniatuur (7ml); Douglas Home Spa Sugar Cube Harmony Of Ayurveda (24g); Douglas Hair Ultimate Shine Shampoo (30ml); Starskin Bio Cellulose Eye Catcher (12g); Douglas Make-up Lip Liner “Bios de Rose”; Douglas Naturals Hydrating Mask Sachet (10ml); Douglas Hair Ultimate Shine Mask (25ml); Anny 6In1 Mini (6ml); Annayake Ultratime Lifting Anti-Wrinkle Eye Contour Care (7ml); Toni Gard Seaside Woman EdP (15ml).


3 Kapsułki z kremem pod prysznic (kwiat bawełny, piwonia, monoi); 2 Musujące kostki do kąpieli (truskawka, jagoda); 1 Lakier do paznokci (L47 Cross the line); 1 Odpinany cień do powiek (Tiramisu 298); 1 Róż do policzków (Sweet on you!); 1 Utrwalacz do brwi (01. Incolore); 1Ołówek do powiek (01Midnight black); 1 Konturówka do ust (Real red 20); 1 Szminka do ust Sephora (R04 The Red); 2X2 Chusteczki zmywające lakier do paznokci; 2 Chusteczki do demakijażu oczu; 1 Maseczka na noc (miód); 2 Wstążki ; gumki do włosów; Bukszpanowe patyczki; 1 Pilnik do paznokci; 2 Samouczki; 1 Lusterko kieszonkowe; Naklejki samoprzylepne.



Napisała do mnie przedstawicielka marki Benefit, informując, że na zdjęciu w poprzednim wpisie jest ich stary kalendarz. Usunęłam zdjęcie, by nie wprowadzać Was w błąd, a nowy kalendarz  adwentowy Benefit wygląda tak:

Beauty Advent Calendars 2016 Benefit


To właśnie nie jest typowy kalendarz adwentowy, zawierający, bo zawiera tylko 12 produktów, ale za to naprawdę niezłych – to chyba najbardziej znane kosmetyki Benefit.

W zestawie znalazły się: the POREfessional (3 ml), they're Real! (3 g), bronzer Hoola (3 g), Benetint (2,5 ml), Posietint (2,5 ml), They're Real Remover (7,5 ml), Gloss Ultra plush lip gloss (6,5 ml), It's potent (3 g), Dandelion (3 g), Bad Gal Lash (4 g), High Beam (2,5 ml) oraz Lollitint (2,5 ml).

Kalendarz adwentowy Benefit jest dostępny w Polsce, w Sephora.pl.

Można go też kupić w USA: w sklepach Ulta, Birchbox i Macy's.



Aktualizacja: Kalendarz adwentowy NYX z wysyłką do Polski pojawił się w ASOS. Cena z wysyłką to ok. 375 zł.

Aktualizacja: Można kupić ten kalendarz w salonie NYX w Złotych Tarasach, cena jest znacznie niższa!



Natomiast nie będzie u nas kalendarza adwentowego Kiehl's ;-(

Beauty Advent Calendars 2016 Kiehl


Informacja pochodzi od firmy, i znalazła się na facebookowym profilu „Hedonizmu i Eskapizmu”.


Adwentowe kalendarze ASOS

Adwentowe kalendarze można znaleźć też na ASOS – wszystkie z darmową wysyłką do Polski. Jest tam kalendarz adwentowy Ciate, pokazany w poprzednim wpisie, a także dwa dostępne tylko w ASOS:

Droższy zawiera 24 produkty różnych firm, wśród których są m.in. Jane Iredale, Elemis, czy Burt's Bees.



W tańszym znalazło się 12 produktów, nie ujawniono, jakich firm.



Na stronie ASOS można kupić też kalendarz adwentowy Paul i Joe, firmy, której kosmetyki wyglądają przeuroczo (ale nie wiem, jakie są, nigdy żadnego nie miałam).




Swój kalendarz adwentowy ma też River Island i można go zamówić do Polski.




Swoje kalendarze adwentowe wypuściły też firmy z wyższej półki np.: Clinique, Estee Lauder, Clarins, Molton & Brown.

Kalendarz adwentowy Estee Lauder zamknięty wygląda tak:


...a otwarty tak:


Można go kupić w Selfridges, w Dillard's, a w USA w Macy's.

Kalendarz adwentowy Clarins dla kobiet znikł już ze sklepów (był np. tutaj, może jeszcze się pojawi?), ale jest jeszcze taki kalendarz  dla mężczyzn.

Beauty Advent Calendars 2016 Clarins

A tak wygląda kalendarz Clarins dla kobiet.



Kalendarz adwentowy  Molton & Brown zawiera produkty do pielęgnacji ciała.


Swoje kalendarze (z wysyłką do Polski) przygotowały także sklepy: Selfridges, LookFantastic oraz Pink Boutique.

To kalendarz adwentowy Selfridges:

Beauty Advent Calendars 2016 Selfridges

Aktualizacja: pojawił się jeszcze taki kalendarz adwentowy Selfridges. Też jest fajny!



Kalendarz adwentowy  LookFantastic



Kalendarz adwentowy  Pink Boutique



A teraz nowe zaktualizowane informacje o kalendarzach adwentowych z poprzedniego wpisu:

Kalendarz adwentowy MakeUp Revolution pojawia się i znika…

Aktualizacja: Pojawił się kalendarz adwentowy Kontigo, jest dostępny w drogeriach tej firmy. Tutaj możecie zobaczyć spoiler, co można w nim znaleźć.


Kalendarz adwentowy L'Occitane jest tutaj, a dla mieszkańców USA - tutaj. ;-)


Kalendarz adwentowy Diptyque jest obecnie dostępny na stronach Selfridges, Bergdorf Goodman oraz na Mr. Porter (USA).

Beauty Advent Calendars 2016 Diptyque


Kalendarz adwentowy Jo Malone też jest dostępny z wysyłką do Polski.

Beauty Advent Calendars 2016 Jo Malone

Aktualizacja: Kalendarz adwentowy NUXE pojawił się w Polsce, w Sephorze (tutaj!)

Kalendarz Nuxe można kupić z wysyłką do Polski w Escentuals. Zawiera on 10 kosmetyków, a ich listę znajdziecie na tej stronie.

Beauty Advent Calendars 2016 Nuxe

Kalendarz adwentowy bareMinerals z wysyłką do Polski można znaleźć w Nordstrom oraz Nelly. Jest też dostępny w Ulta, Spring i Macy's (wysyłka do USA).

Beauty Advent Calendars 2016 Bare Minerals

A to kalendarze adwentowe, których nie znalazłam z wysyłką do Polski:

Kalendarz adwentowy China Glaze


Kalendarz adwentowy Elemis



Kalendarz adwentowy Ulta



Więcej kalendarzy adwentowych z roku 2016

możecie zobaczyć tutaj!


Kalendarze adwentowe z roku 2015

znajdziecie tutaj!



Zapewne pojawią się kolejne kalendarze, m.in. ma być dostępny w  Polsce kalendarz adwentowy Bomb Cosmetics. Nie chciałam jednak dłużej czekać z tym wpisem, bo te, które są zaczynają znikać ze sklepów i obawiam się, że zanim pojawią się kolejne, informacje o tych, które teraz można kupić staną się nieaktualne. :-)

Trzeciego wpisu na ten temat raczej nie będzie. ;-)


60 komentarzy:

  1. Nowa moda, ja wolę tradycyjne z czekoladkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Nie wiedziałam, że coś takiego istnieje! Rewelacyjna! ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. planuje kupić kalendarz Douglas'a :) na zawartość nie patrzyłam raczej, żeby mieć niespodziankę! Ale chce sprawdzić czy kosmetyki tej marki są fajne, bo mało się o nim mówi

    OdpowiedzUsuń
  4. o rany! kawał dobrej roboty wykonałaś :) A kalendarze wszystkie wyglądają przeuroczo, najbardziej chciałabym wypróbować ten z kośmetykami Clinique i z Selfridges.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kalendarz marzy mi się już od dawna, jednak zawsze szkoda mi jest wydać tyle kasy na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem to, zwłaszcza, że te, które najbardziej mi się podobają są drogie...

      Usuń
  6. kiehls bym chyba chciala najbardziej, no ale szkoda ze nie ma w PL :<

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym mieć kilka z nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Po co się ograniczać do jednego? :-) Też bym wolała kilka. :-)

      Usuń
  8. Wszystkie mnie urzekły i każdy wywołałby uśmiech na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam zajarana kalendarzem Douglasa, a teraz mam dylemat czy on czy ten z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te kalendarze, ale ja wciąż nie umiem się zdecydować na żaden :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo jest ich za dużo. I jak tu wybrać jeden? :-)

      Usuń
  11. łoo nawet nie wiedziałam, że są takie kalendarze :D
    świetne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę, że wpis się przydał. :-)

      Usuń
  12. Ja bym nie wytrzymała z otwieraniem :D takiego tradycyjnego z czekoladkami też :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również nie wiedziałam, ż istnieją Beauty kalendarze!!! Są cudne!
    Z miłą chęcią przygarnełabym kalendarz Selfidges albo Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Istnieją. :-) To już mój trzeci wpis o takowych kalendarzach. :-)

      Usuń
  14. Jak ich dużo! Nie wiedziałabym, na który się zdecydować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być problem. Zwłaszcza, że jest ich jeszcze więcej. W Niemczech ponoć jest tego zatrzęsienie obecnie.

      Usuń
  15. Och piękne są, mogłabym mieć każdy i cieszyłabym się jak dziecko ;) Jednak w tym roku zadowolę się jednak zwykłym kalendarzem z czekoladkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kalendarza z czekoladkami mieć nie mogę bo szlag by trafił moją dietę... a że kosmetyków się nie je .. to chętnie jakiś przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow teraz mamy tego całkiem sporo. Chyba w tym roku się na jakiś skuszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten z Benefit chętnie bym przyjęła <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Czego to ludzie nie wymyślą, nigdy bym nie wpadła na ten pomysł;) Ale świetnie wyglądają i jestem jak najbardziej "za" :) świetny i ciekawy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym na to nie wpadła! :-) Ale też jestem ZA! :-)

      Usuń
  20. Marzy mi się jakiś kosmetyczny kalendarz adwentowy od dawna, ale jakoś szkoda mi na niego pieniędzy, muszę sobie w końcu sprezentować coś takiego,a nie tylko wzdychać do monitora :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubolewam nad tym, że nie będzie u nas kalendarza Kiehl's :( Chyba bym padła ze szczęścia, gdyby pojawił się w sklepach!

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym któryś wypróbowała :)Może uda mi się jakiś kupić

    OdpowiedzUsuń
  23. Ekstra są te kalendarze! Ciągle się nad którymś zastanawiam, ale nie wiem, czy to nie jest marnowanie pieniędzy...Pewnie połowa z tych kosmetyków nawet mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja się skusiłam i kupiłam kalendarz adwentowy l'Occitane :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Uff, nie wiedziałam, że jest tego aż tak dużo... Obiła mi się o oczy nie więcej niż połowa z tego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowności! Najbardziej chciałabym Jo Malone i Quality, a także ASOS`a *-* cudeńka! No i L`Occitane ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Jo Malone i Micaleff z Quality, a także Diptyque!

      Usuń
  27. Taki kalendarz to mogę mieć ;P Już z tego z czekoladkami bardzo dawno wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
  28. Żałuję, że nie będzie w Polsce kalendarza Kiehl's, miałam na niego największą ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle cudów, aż cięzko wybrać ten idealny, chciałam kupić kalendarz z TBS ale nie wiem czy jest w tym roku poza tym jednak mi żal troszkę tyle wydawać. Trochę się śmieje, że wiek się zmienił, zabawki się zmieniły - kosmetyki zamiast czekoladek - ale frajda nadal ta sama :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jest ten z Sephory i od Benefit :)

    http://noeliademkowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajna sprawa :) 'Nowa' wersja kalendarzy adwentowych ucieszy dorosłych (przynajmniej kobiety :D) a nie tylko dzieci :)
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda.

      Nawet bardziej ucieszy niż wersja z czekoladkami - zwłaszcza dla tych, co pilnują wagi. :-)

      Usuń
  32. ZAJEB**** sprawa!!! Strasznie fajny pomysl, See you soon, Kisses from London! Dominica. xXx
    www.its-dominica.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne są te kalendarze super na prezent ;))
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Większość znam, bo stworzyłam podobny post :) Ale niektóre są dla mnie nowością.

    OdpowiedzUsuń
  35. Takie kalendarze, to mogą dostawać :) Pierwszy raz je widzę i jestem miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super są te notesy będę musiała o takim pomyśleć w tym roku.

    OdpowiedzUsuń