Promocje: Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy

Black Friday za nami, dziś Cyber Monday, a jutro Dzień Darmowej Dostawy, więc postanowiłam poświęcić tym okazjom wpis.


Przyznam Wam, że miałam taki weekend, że zabrakło mi czasu na Black Friday, ale może do jutra uda się to odreagować? ;-)

Zaczęłam robić mały przegląd, które sklepy organizują dziś jakieś promocje z okazji Cyber Monday i które jutro będą bezpłatnie wysyłać zamówienia.


CyberMonday


Perfumeria Douglas z okazji Cyber Monday dodaje do zamówień powyżej 179 zł „cyberprezenty” czyli biżuterię z kodem CYBERGIFT. Można tam obecnie zakupić np. kalendarz adwentowy Douglas.


Ostatnio ciekawią mnie też dostępne tam kosmetyki Physicians Formula, które są hipoalergiczne, naturalne i cruelty-free, a przy tym fajnie wyglądają.




Sephora oferuje - 15%  z kodem CYBER16 oraz 3 kosmetyki za cenę 2 z oferty marki Sephora z kodem SEPH12.

Obecnie można tam kupić kalendarze adwentowe Sephora, Nuxe i Benefit.




Promocja „poniedziałkowa” w Shein trwa, jeśli dobrze liczę do jutra, do 9 rano (ale mogę się mylić – czas ile do końca wyświetla się na górze strony).

To głównie sklep z ubraniami, ale teraz można w nim kupić także kosmetyki i akcesoria, m.in. pędzle do makijażu. Zastanawiam się, czy  pędzle i myjki widoczne na zdjęciach są „duplikatem/zamiennikiem/itp.” czegoś?




Triny.pl do wtorku dostarcza bezpłatnie zamówienia powyżej 49 zł z kodem DOSTAWA.

Make Me Bio oferuje darmową wysyłkę i -40 zł od zamówień powyżej 200 zł.

Do północy można kupić o 15% taniej produkty Hug the Stuff. To polski sklep z zabawnymi poduszkami i pościelą. Mam taką:


DDD
Dzień Darmowej Dostawy


Za to jutro mamy Dzień Darmowej Dostawy, a oto niektóre z firm, które będą bezpłatnie dostarczać zakupy:

Naturvita.pl, gdzie można zakupić kosmetyki Neobio i Luvos, o których niejednokrotnie pisałam.


W Naturvita.pl dostępny jest też Naturbox – nowe „pudełko” z naturalnymi kosmetykami. Z dotychczasowych podpowiedzi wynika, że co najmniej jeden jest od marki Vianek.

Promocje zapowiada też EkoDrogeria, gdzie można zakupić kosmetyki i środki czystości m.in. marek Bentley Organics i Ecozone


Miłośniczki Makeup Revolution czy Sleek ucieszy promocja w LadyMakeup.pl, gdzie obecnie kilka marek jest objętych zniżką, a jutro będzie tam DDD. Z tego sklepu mam też pędzle Nanshy.


Matique to kolejny sklep z naturalnymi kosmetykami, który jutro bierze udział w akcji Dzień Darmowej Dostawy. Można w nim znaleźć kosmetyki SO'BiO étic czy Coslys.


W jutrzejszej akcji biorą udział także inne sklepy z kosmetykami naturalnymi – m.in. Organeo, Blisko Natury, Avebio, Annabelle oraz Cedrynek (w tym ostatnim dostawa jest darmowa niezależnie od wielkości zamówienia).

Juicyshop.pl darmowa dostawa (zakupów za min. 50 zł) możliwa jest do 1 grudnia z kodem  DOSTAWAZAFREE.

Bezpłatnie dostarczać zamówienia będą też sklepy z kosmetykami do makijażu – m.in. Kosmetykomania, Minti i eZebra. W eZebra można znaleźć perfumy wielu marek (także niszowych) w dobrej cenie. :-)




Macie jakieś plany zakupowe na najbliższe dni?

Ja myślę głównie o zakupach do domu i tak, jak rok temu będę odwiedzać głównie sklepy z wyposażeniem wnętrz. DDD to dobra okazja do zakupów w tych sklepach, gdzie wysyłka jest dosyć droga, niezależnie od zamówienia, a człowiek chciałby tylko jakiś drobiazg… :-)

Jeśli wiecie jeszcze o jakichś promocjach, dajcie znać! Chętnie zaktualizuję post.


28 komentarzy:

  1. Oooo widzisz! A ja właśnie szukałam fajnej paletki cieni :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa z tymi promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się na razie powstrzymuje od zakupów, ale jak coś mi wpadnie w oko to ciężko będzie się nie skusić

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej te wszystkie okazje tak kuszą, a ja już nie mogę ulec w tym miesiącu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robię pass na zakupy, ale mimo wszystko fajnie, ze takie dni darmowej dostawy są, bo w zeszłym roku skorzystałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku zaszalałam, ale głównie w sklepach z wyposażeniem wnętrz. W tym tylko odrobinkę. :-)

      Usuń
  6. uwielbiam zakupy! super produkty :)
    u mnie nowy post kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta podusia :D Z ciekawości weszłam na stronę HugTheStuff i mają cudone rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają! A poduszka jest gwiazdą na mej kanapie. Wszyscy się cieszą do tego kotka :-)

      Usuń
  8. Oj ja na cyber monday poszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się staram nie przeszukiwać ofert sklepów internetowych, ale znając życie i tak coś trafi do mojego wirtualnego koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka rzeczy na oku i jak mi mąż nie urwie głowy to coś kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wchodzę na strony tych sklepów, bo poniosłaby mnie wyobraźnia zakupowa :) Tak to przynajmniej dodatkowa dopłata za przesyłkę mnie hamuje i każe bardziej racjonalnie kompletować zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię unikać tej dopłaty za przesyłkę, jeśli kupuję gdzieś jakiś drobiazg o wartości zbliżonej do opłaty za przesyłkę. ;-)

      Usuń
  12. Zbankrutuję... Przed świętami zostanę z niczym xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Starałam się trzymać z dala od stron internetowych sklepów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak udał Ci się Cyber Monday? Coś kupiłaś?

    Ja w tym roku odpuściłam, w zeszłym zrobiłam duże zakupy z dostawą do rodziców, ale teraz stety-niestety 'popłynęłam' na promocjach w sklepach stacjonarnych w Seulu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku głównie tkanin nakupiłam. Tylko nie wiem, kiedy coś z nich uszyję?

      Usuń
    2. Ciekawa jestem, co kupiłaś w Seulu. Zaraz do Ciebie zajrzę!

      Zazdroszczę Ci tych podróży egzotycznych!

      Usuń
  15. Nie skorzystałam w tym roku z tych promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam kalendarz Douglasa :D dostałam w prezencie urodzinowym od mojego skarba <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie skorzystałam z żadnej z tych promocji, bo nie lubię kupować na zapas, jednak dzisiaj robiłam wymarzone zakupy na "magii kamieni" i niestety darmowej dostawy nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie tak bywa. Ja też w końcu kupiłam trochę rzeczy bez promocji, bo jej nie było.

      Usuń
  18. Dobrze, że napisałaś, bo mnie właśnie te tusze kusiły.

    OdpowiedzUsuń