Piątka Na Piątek: Październikowe odkrycia blogowe 2016

Mamy za sobą 1/3 listopada – czas pokazać w końcu październikowe odkrycia blogowe.

Piątka Na Piątek


...a nawet jeszcze „przedpaździernikowe”, bo latem nie pokazywałam nowych blogowych odkryć w „Piątce Na Piątek”. Teraz nadrabiam – a w klejce czekają kolejne blogi. Ostatnio pojawia się coraz więcej takich, które, mam nadzieję, długo pozostaną w blogosferze.

Poczekam jednak, żeby się upewnić, czy na pewno pozostaną. Ostatnio coraz więcej blogów po prostu znika...



Znam ten blog od kilku miesięcy czyli niemal od początku istnienia, a to, co zasługuje na uwagę to widoczny rozwój bloga i jego autorki. Teraz mogłaby jeszcze częściej pisać posty. :-)



Blog głównie o kosmetykach, estetyczny, czytelny i dobrze pisany. Jedyną wadą jest to, że posty nie pojawiają się zbyt często.



Blog nie taki nowy, bo istnieje od ponad roku, ale to jeden z tych blogów, na których człowiek ma wrażenie, że istnieją znacznie dłużej. :-)



Ten blog również jest już w blogosferze od pewnego czasu, dopiero teraz zaczęłam bywać tu częściej.


I to samo mogę powiedzieć i o tym blogu. Widywałam go już wcześniej, ale teraz częściej czytam.


A gdzie Wy ostatnio zaglądacie? Jakie blogi mogłybyście polecić?

41 komentarzy:

  1. Zmykam do poznania blogów.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie zajrzę na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog jest moim listopadowym odkryciem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O widzisz i ja lubię tę serię, bo zawsze poznam kogos nowego dzieki niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne blogi ;) na pewno będę zaglądała chociaż juz część znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ja cie, jakie długie polecanych opisy blogów... Az nie chce się czytać takich długich postow!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za linki, idę zobaczyć, chociaż niektóre już znam i czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wow!!Dziękuję!!Nawet się nie spodziewałam!.Jestem w szoku i teraz tym bardziej będę się starała częściej dodawać notki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Część blogów kojarzę, resztę muszę sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytkie znam i czytam <3 Ja nieskromnie poleciłabym swój dla wiebicieli kosmetyków naturalnych, stworzyłam spis firm z kosmetykami naturalnymi oraz tworzę cały czas spis składników kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z takim postem, można poznać nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Idyllę znam i uważam, że to jeden z ciekawszych blogów, które ostatnio udało znaleźć mi się w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego, więc trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chętnie na piątkę wpadam, tym razem większą część znam i zawsze pozytywnie zazdroszczę dziewczynom znalezienia się w piątce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Twój blog znam i lubię od 100 lat! Strasznie dawno go odkryłam. :-)

      Usuń
  15. Ja bym poleciła swój blog :P Tak wiem, skromność to moje drugie imię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog mi się bardzo podoba, ale jeszcze krótko istnieje, a z mojego doświadczenia wynika, że bardzo młode blogi czasem są zamykane. ;-( Więc poczekam jeszcze chwilkę.

      Usuń
  16. Idę oglądać blogi zaproponowane przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej ja w Twoim zestawieniu?? Naprawdę? Jestem bardzo, bardzo mile zaskoczona za takie wyróżnienie. Dziękuję. Niestety masz rację, posty pojawiają się dość rzadko i walczę z ciągłym brakiem czasu i lepszą jego organizacją. Mam nadzieję, że efekty będzie z czasem widać na blogu i częstotliwość dodawania wpisów się zwiększy :) Tymczasem muszę zajrzeć do dwóch ostatnich polecanych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Blog podróżniczy mojej przyjaciółki --> http://helgawdrodze.blogspot.com/
    gdyby nie to, że ją znam, nie wierzyłabym, że to co pisze dzieje się naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię tę serię, zawsze można odkryć coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super seria! Sama uwielbiam odkrywać nowe blogi :)) pozdrawiam

    www.makesitsimple.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. Okazało się, że nie znam tylko jednego :) Jak ja lubię te serię postów ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam żadnego z nich, ale już poprzeglądałam, najbardziej zaciekawił mnie idylla.blog bardzo ładna szata graficzna i miło się czyta.

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam jedynie Idyllaa Blog ale pozostałe już nadrabiam :-)

    OdpowiedzUsuń