IKEA: Kolekcja świąteczna 2016

Jeszcze liście nie opadły, a już w sklepach pojawiły się ozdoby choinkowe i słychać zewsząd amerykańskie pastorałki. Szczerze? Wkurza mnie to! ;-)


Niemniej jednak coroczna świąteczna kolekcja IKEA musi być pokazana już teraz, bo potem nie będzie jej w sklepach. Być może już niewiele pozostało? Zawsze tak szybko znikają te wszystkie świąteczne cuda...

W tym roku nie miałam kiedy się tam wybrać na początku listopada, więc pewnie nie to ominie…

Świąteczna kolekcja IKEA jest jak zwykle bardzo skandynawska i klimatyczna.












Świąteczne kolekcje IKEA z poprzednich lat możecie zobaczyć w archiwalnych wpisach z kolejnych lat: 2012, 2013, 2014, 2015 oraz na zdjęciach z tagiem "IKEA" oraz "Boże Narodzenie".

Jak Wam się podoba nowa kolekcja?

I co myślicie o świętowaniu Bożego Narodzenia od początku listopada? ;-)


(Zdjęcia: IKEA)


34 komentarze:

  1. To wszystko jest cudownie piękne;).

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, do świąt jeszcze daleko, ale już w sklepach półki aż pękają w szwach od świątecznych dekoracji. Kiedyś mnie to wkurzało, ale chyba już się przyzwyczaiłam i staram się cieszyć urokiem tych wszystkich przedmiotów i niesamowitym klimatem, który jest stworzony :) Kolekcja piękna <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ech, jak zwykle, na zdjeciach wszystko bardzo mi sie podoba a jak wejde do sklepu to jakos nic...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia obłędne :) Uwielbiam taki skandynawski klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coraz bliżej święta ;) Muszę się wybrać do Ikea na poszperanie w tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wczoraj szalałam jak opętana w Ikei, zawsze jak do niej jadę to pragnę remontów w domu :D hah

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię, często klimat okołoświąteczny daje mi więcej radości niż same święta ;D No i mam więcej czasu na przygotowania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cuda, no i w końcu mam powód aby jechać do Berlina lub Poznania, bo na mojej wsi ikea powstanie... ale może za 100 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja tam lubię ten klimat :) Sypiący śnieg za oknem mu sprzyja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pudełeczka na ciasteczka są cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja lubię, ale co za dużo to nie zdrowo, jak dla mnie wystarczyłby miesiac przed :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, przepiękna kolekcja <3 Chociaż mnie też wkurzają te coraz wcześniejsze Święta... W tym roku w Lidlu u nas pojawiły się kalendarze adwentowe... w połowie września! To już naprawdę lekka przesada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalendarze adwentowe we wrześniu? :-) Nieźle! :-)

      Usuń
  14. Mnie tym razem jakoś nie urzekło. Mam trochę jarmarczne skojarzenia z tą kolekcją, ale może gdyby uszczknąć tylko to i owo i jakoś umiejętnie poskładać, to nie wyszłoby tak źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow. Piękne rzeczy. Muszę się niestety na razie powstrzymać ze świątecznym szałem zakupów, bo jakoś tak jak zbyt wcześnie zaczynam, to zanim nadejdą święta przestaję się cieszyć dekoracjami i traktuję je jako normalny element wystroju.. i cała magia świąt znika :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Już czuje się magię świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko .. cudowne zdjęcia i inspiracje. Muszę koniecznie zajść do IKEA. W tym roku nie spędzam świąt w Polsce więc chociaż będę mieć namiastkę Bożego Narodzenia ... :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Już w tamtym roku miałam zamiar kupić te gwiazdy, ale nie udało mi sie ich upolować. Powtórka w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie jeszcze w Ikei nie było ;) Ale oglądać mogę takie cuda dzień w dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dodatki. Nigdy jeszcze nie natknęłam się na świąteczną kolekcję podczas zakupów, a skoro rozchodzi się tak szybko, to pewnie w tym roku też już jej nie zobaczę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Trochę szybko wystartowała. Zwłaszcza, że wszystko tak szybko znika, że zanim pomyślę o Świętach, to w Ikei już pusto w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zdjęcia!
    Takie sztuczne robienie klimatu świątecznego w sklepach, byleby się sprzedało, działa mi na nerwy na maksa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne to wszystko! A ja kocham ten klimat, jak dla mnie moze zaczynac sie nawet w październiku :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolekcja piękna, ale myślę że trochę za szybko pojawiają się te świąteczne dekoracje w sklepach itp. :)
    www.allicestyle.blogpot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie niestety jeszcze Ikei nie ma,jednak uwielbiam święta i Boże Narodzenie:).To jedyny czas kiedy czuję się świetnie:).

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja z kolei uwielbiam wszystko co związane ze świętami :)) Nie może być dla mnie za dużo świątecznych gadżetów :D Muszę koniecznie wybrać się do Ikei, te puszki i kubek skradły moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń