Piątka Na Piątek: Wrześniowe odkrycia blogowe 2015

Tego jeszcze nie było! Na głównej stronie nowe odkrycia blogowe z dwóch kolejnych miesięcy tak blisko siebie...


Taki jest efekt opóźnionego pokazania sierpniowych odkryć i mojej nieobecności przez dwa tygodnie września... Ale przecież Piątki Na Piątek cieszą się powodzeniem, a poza tym najwyższy czas pokazać ciekawe blogi, prawda?

Po przerwie mam wielkie zaległości na blogach, ale widzę, że w ostatnim czasie pojawia się dużo blogów, które ciekawie się zapowiadają...

Oto moje nowe odkrycia w polskiej blogosferze:

Nihil Novi


Wschodzący blog, który szybko polubiłam. Autorka porusza dosyć szeroką tematykę: kosmetyki, przepisy kulinarne, rękodzieło (zwane w blogosferze DIY), upiększanie domu, a wszystko to pisze lekkim piórem z sympatycznym poczuciem humoru i przymrużeniem oka. Ciekawy i poprawiający nastrój blog.

Blogabella.pl


Ciekawy i estetyczny blog lifestylowy: trochę jedzenia, trochę kosmetyków, a trochę o życiu i różnych na nie pomysłach. Tutaj autorka napisała o czymś, o czym i ja od pewnego czasu myślałam, aby napisać. Bo i mnie poraża to, jak liczni otaczający mnie ludzie w moim wieku (czyli jeszcze nie aż tak sędziwi) odpuścili sobie już wszystko i tak im smutno... Ale palcem nie kiwną, aby coś z tym zrobić...

Rytm Mojego Życia


Blog głównie kosmetyczny, jednak pojawiają się tu także inne tematy „lifestylowe”. Szczególnie polecam tekst o odchudzaniu, w którym Kinga opisała swoją zakończoną sukcesem przygodę, a przy okazji rozprawiła się z wieloma mitami na ten temat.

Justek makemesmile


Blog lifestylowy, jednakże pełen „życiowych” przemyśleń i porad, które miło się czyta. Na wiele spraw mam inne spojrzenie niż autorka tego bloga, ale lubię ją czytać i poznawać jej punkt widzenia, bo podoba mi się sposób, w jaki go przedstawia. Lekkim językiem, z poczuciem humoru, kulturalnie, nie nachalnie.

Make-Up Full Of Colors


Blog kosmetyczny, któremu przyglądam się od pewnego czasu i postanowiłam go wyróżnić i zaprezentować, jako przykład bloga, który idzie jak burza. Widać, że autorka się stara, rozwija się i poszukuje, robi coraz lepsze zdjęcia i coraz lepiej pisze. Obecnie blog wygląda estetycznie, jest regularnie prowadzony i miło się tam zagląda.

Odkryłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi godne polecenia?


24 komentarze:

  1. Makeup full of colour obserwuję już od dawna i naprawdę podziwiam autorkę za to, że w tak krótkim czasie udało jej się dojść na wysoki poziom estetyki w prowadzeniu bloga. Sama prowadzę swój kącik o wiele dłużej, a tak naprawdę dopiero od kilku miesięcy jestem zadowolona z tego, co się na nim dzieje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :* A Twoje zdjęcia są obecnie o wiele ładniejsze od moich :)) Zresztą wiesz, że regularnie odwiedzam Twojego bloga :D

      Usuń
  2. znam tylko ten ostatnio, od jakiegoś czasu już tam zaglądam

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wchodzę na wszystkie;).
    I pry okazji polecam Ci blog mojego męża: www.reaktorstylu.pl :) Ot, prywata:).

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! :D Czytuję u Ciebie ten cykl i tak cichutko marzyłam, żeby się tu znaleźć :D Dziękuję za wyróżnienie, docenienie mojej pracy, a zwłaszcza godzin spędzonych na robieniu zdjęć beznadziejnym, starym aparatem :)) Od tych miłych słów chyba się czerwienię... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ni znam żadnego z tych blogów, ale z chęcią je odwiedzę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci bardzo za polecenie, nawet nie wiesz, jaki uśmiech u mnie wywołałaś ;* To mega niesamowite uczucie, kiedy ktoś docenia to, co robisz.
    Wśród pozostałych blogów znalazłam przynajmniej jeden, na którym spędzę dłuższą chwilę. To bardzo miłe z Twojej strony, że dzielisz się takimi perełkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. justekmakemesmile.pl znam i odwiedzam, dzięki za polecenie też i innych blogów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuję za ciekawe propozycje...

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe propozycje do poczytania na dzisiejszy wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Make up full of colors mam w ulubionych blogach i chętnie tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję z całego serca za wyróżnienie, to bardzo miłe. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe blogi! Bardzo spodobał mi się Justekmakemesmile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie wpisy. Można przez to poznać coś nowego, innego. Gratuluję wyróżnionym, bo naprawdę na to zasługują ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za wyróżnienie :D no to weekend spędzę teraz z uśmiechem na ustach.
    Lecę popatrzeć na inne polecane przez Ciebie blogi. Niektórych z nich nie znałam.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko justmakemesmile, czasem zerkam :) pozostałe chętnie poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogę polecić dość nowy blog, niekosmetyczny, podróżniczy, ale fajnie pisany :)
    http://helgawdrodze.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm ciekawe blogi :) chętnie je przejrzę

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeden wpadł mi tu w oko... :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo Ci dziękuję Kochana za takie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam żadnego bloga, idę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń