Wesołych Świąt! + 13 wielkanocnych wpisów

Wesołych świąt, pięknej pogody, cudownego wypoczynku i spokoju!


(Napisała Una, będąc już jedną nogą na wyjeździe, który specjalnie wypoczynkowy nie będzie ;-) ).

A jeśli macie ochotę, zapraszam na starsze wpisy związane z Wielkanocą. Znajdziecie w nim pomysły na świąteczne dekoracje i inne ciekawostki.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.


22 nietypowe dekoracje na Wielkanoc


Classy Easter interior decorations
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. 



Pastelowa Wielkanoc 2016




Szybkie wielkanocne dekoracje




DIY: Świeczki w skorupkach jajek




5 pomysłów na Wielkanoc



Wielkanoc 2014 (1)





Wielkanoc 2014 (2)




Wielkanocne inspiracje 2015



Co było pierwsze: jajko czy kura?



PS. Nie wiem, czy w czasie wyjazdu zdołam zaglądać na blog, więc odpowiem na Wasze komentarze po powrocie!


15 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje :) O świętach nie chce mi się nawet mówić. Nie będą one u mnie ani trochę świąteczne. Ale Tobie życzę udanych Świąt 🐇

    OdpowiedzUsuń
  2. Woww so nice and adorable Easter things.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle zachwycilam sie dekoracjami. Spokojnych Swiat kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w Święta będę miała pracy po łokcie. mimo wszystko - Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych świąt :) fajne dekoracje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te ceramiczne dekoracje... w ogóle wszystkie inspiracje są przepiękne i motywujące, nie mogę się doczekać, kiedy będę na swoim i przystroję dom po swojemu ! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt :). PAstelowe uszy zająca przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te uszy na serwetki rządzą :D Radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dekoracje! Na wykorzystanie skorupki jaja i zrobienie w niej świeczki nawet bym nie wpadła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale kopalnia pomysłów na świąteczne dekoracje. Niestety zajrzałam dopiero teraz, więc u mnie stoi tylko jedna, wielka pisanka, którą dostałem od koleżanki z pracy.

    OdpowiedzUsuń