Trendy kolorystyczne Benjamin Moore

„Kolor roku” to temat, który cieszy się zainteresowaniem na blogach i w innych mediach, więc może coraz więcej firm zacznie ogłaszać swoje typy?


Na razie robi to kilka (tutaj wpis o kolorach roku 2019), ale na ogół nie poprzestają one na wytypowaniu jednego koloru roku. Zwykle towarzyszy im paleta innych barw.


Benjamin Moore, producent farb z wyższej półki w roku 2019 postawił na kolory eleganckie, stonowane, pasujące do wyrafinowanych wnętrz. Kolorem roku 2019 ogłosił delikatną szarość Metropolitan AF 690, a to paleta, jaka mu towarzyszy.


Dominują barwy chłodne, ale jest kilka ciepłych i mnie one się najbardziej podobają. Ciekawe, że znalazły się wśród nich dwa odcienie bieli – chłodna i złamana delikatnym beżem. Osobiście wybrałabym chyba tę drugą.













Mnie najbardziej podoba się złamana biel Cloud White, beż Putnam Ivory, brąz Kona i zieleń Hunter's Green. A Wam?



(Zdjęcia: Benjamin Moore)



40 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu podobają mi wnętrza domów białe, białe ściany dodatki itd. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak mam od kilkunastu lat. I to mi się ciągle nasila. :-)

      Usuń
  2. Bardzo piękne wnętrze. Też uwielbiam jasne kolory. Dają dużo ciepła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. I sprawiają, że wnętrza wydają się większe, jaśniejsze, czystsze... :-)

      Usuń
  3. Thanks so much for share this blog with us, all looks great!.
    -XOXO, BEA.

    seempiternal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne inspiracje! Całkiem niedawno kupiliśmy meble do salonu w kolorze Metropolitan i Kendall Charcoal :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zawsze stawiam na jakieś jasne kolorki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie kolorki bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba :D Uwielbiam szarość i ciemne kolory, więc sporo znalazłam dla siebie :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się mieszkania utrzymane w takiej kolorystyce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolory, uwielbiam pastele.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te niebieskie szarości :) Podobaja mi się takie połączenia kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tegoroczne kolory, sa idealne i eleganckie. Przemycam je w kazdym z pomieszczen :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja bym była za wszelkimi szarościami, do tego białe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobały mi się wszystkie te kolory, super wyglądają w komplecie, ale ogólnie wprowadzają spokój we wnętrzu. Podoba mi się to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podoba się ten efekt: spokój i harmonia.

      Usuń
  14. Jakie te wnętrza są piękne i harmonijne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te zielenie wspaniale wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe wnętrza. Piękna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh very nice trends darling
    Great inspiration
    xx

    Please don´t publish links on my blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Aranżacja z pudrowym różem na 3 zdj - jestem w niej zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba kolorystyka tych wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekne wnetrza.Sama zastanawiam sie nad malowaniem u mnie ;0

    OdpowiedzUsuń
  21. Jasna kolorystyka zdecydowanie w moim stylu, mój salon by się spokojnie odnalazł wśród tych inspiracji :D Za to te ciemne wnętrza już mi się nie podobają, są zbyt ciężkie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawa kolorystyka, idealnie pasuje do sypialni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń