Piątka Na Piątek: 5 pomysłów na Wielkanoc

Idą święta! Zabrałam się już za zdjęcia, a przepiórcze jajka okazały się tak fotogeniczne, że powstało ich bardzo dużo. Dlatego już dziś zamiast zwykłej grafiki „Piątku na piątkę” - mała zapowiedź świątecznych wpisów.


A przede wszystkim dzisiejsza „piątka” czyli pięć pomysłów, jak w prostu sposób i samodzielnie zrobić coś ciekawego i świątecznego.

Na blogach pojawiło się dużo przepisów na pisanki i dekoracje, więc postanowiłam, że aby się nie powtarzać pokażę kilka pomysłów na nietypowe, a ciekawe wielkanocno-wiosenne stoły.


Myślę, że takie ciastka można wypełnić dowolnym nadzieniem. Spodobają się gościom z poczuciem humoru i dzieciom.



Cukrowy baranek w rozmiarze XXL czyli oryginalny pomysł na dekorację tortu.



Kiedy masz ochotę upiec ciastka w kształcie wielkanocnych zajączków, a nie masz takiej foremki – żaden problem! Wystarczy foremka w kształcie serduszka, a takie są bardzo popularne...
Tutaj jest tutorial graficzny, ...a tutaj przepis.



Wielkanocne rożki na popcorn – pomysł na rodzinne oglądanie filmów.



To coś dla tych, którzy, tak, jak ja, nie mają w domu kieliszków na jajka. Szybko można zrobić z drutu... może niekoniecznie kieliszki, ale coś, co je zastąpi.

Dopiero co przygotowywałam pomysły na Boże Narodzenie, a tu już Wielkanoc! Co się dzieje?!

32 komentarze:

  1. Te ciastka marchewki i króliczki są genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ciasteczka są boskie :) Ale zakochałam się w torciku baranku! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. baranek jest słodziutki :)
    czyli nie tylko ja mam wrażenie zakrzywienia czasoprzestrzeni :) i ledwo się poprzednie święta skończyły a już kolejne ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ani się nie obejrzysz a znowu będzie Boże Narodzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkanoc jakoś mnie omija w tym przedświątecznym szaleństwie :) Jedno czego nie może zabraknąć na stole, to klasyczny żonkil :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!
      U mnie chyba nie było żonkili na Wielkanoc, ale może to błąd?

      Usuń
  6. Ja nie tyle o marchewkach, co o ciastu marchewkowym myślę :))
    Fajne pomysły:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas szybko leci :) Fajne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o ciastka marchewki i zajączki to ostatnio znalazłam rewelacyjne formy w Tchibo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! A ja ostatnio tam byłam i nie zauważyłam!

      Usuń
  9. bardzo fajne pomysły i nabrałam ochoty na ciasto marchewkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty i takie pomysly. Czaje sie na torcik w ksztalcie zajaczka, moze wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne pomysły :) chociaż z moim talentem to mogę zrobić torcik w kształcie jajka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe! Też się liczę z taką możliwością, choć pewnie pozostanę przy drożdżowej babie. ;-)

      Usuń
  12. jaki słodki torcik baranek ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne pomysły i na pewno z nich skorzystam :-)
    Miłego weekendu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciasteczka-zajączki mnie urzekły! Wyglądają przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze 3 sposoby genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. czas szybko płynie ;-) ja akurat do świąt małą przywiązuję uwagę.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. baranek bardzo mnie urzekł jest śliczny aż żal by mi go było jeść.A stojaczki genialne

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie marchewkowe ciasta są najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcie jak kartka świąteczna <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Podstawki pod jajka genialne ;)

    OdpowiedzUsuń