Co było pierwsze: jajo czy kura?

...czyli trochę wielkanocnych drobiazgów. Aby przypomnieć sobie, które święta właściwie idą, bo u mnie znowu śnieg i "White Christmas" za oknem trwa. ;-)


Zdjęcia: 1. Villeroy & Bosch, 2., 3., 4., 8. i 10. Duka,

Spośród wielkanocnych nowości spodobała mi się "klasyka" od Villeroy & Bosch i ze sklepu Decostreet  kury (w tym kura - minutnik!) z Duki, no i przede wszystkim nasze polskie wycinane koguciki ze Sklepu Ludowego i Folkowni! Przypominają mi dzieciństwo, kiedy wycinało się z papieru  dekoracje na święta.

Podobają Wam się?

I w ogóle: co myślicie o postach tego rodzaju?

35 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ozdoby ;)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta poducha z Folkowni -rewelacja! Reszta też oko cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się podobają te ludowe poduszki!

      Usuń
  3. Dobrze, że przypomniałaś, bo już prawie zapomniałam o świętach:) A tak na poważnie super pomysł z tego typu wpisami, nie jesteśmy w stanie przecież odwiedzić każdego sklepu, a tu wszystko tematycznie podane na tacy:) Brawo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Cieszę się, że Ci się podoba, bo zastanawiałam się, czy ludzie lubią takie wpisy. Ja u innych chętnie takie czytam - często odkrywam nowe, fajne strony.
      Ale nie wiedziałam, czy to jest częste ;-)

      Usuń
  4. o tak bardzo mi się podoba! druciakowa kura to jest to:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pojemnik na jajka - tak pomyślałam, gdy ją zobaczyłam!

      Usuń
  5. Koszyk na jajka nr 2, jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, a mnie średnio się podobają.
    Chyba pierwszy raz coś średnio mi się podoba u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię zaglądać do folkowni. Tak tylko żeby popatrzeć i oko nacieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Choinka na święta jajkami przybrana :D ? Niektóre rzeczy bardzo fajne, choc za folkowymi wzorami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też niestety za oknem śnieg, ja chcę w końcu wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię Twoje posty, ale Wielkanoc mnie jakoś nie porywa w sensie dekoracyjnym

    OdpowiedzUsuń
  11. Ozdoby mi się podobają, ale ja w tym roku chyba ubiorę choinkę na wielkanoc oO

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Wygląda na to, że choinkowe lampki w niejednym zapłoną oknie. ;-)

      Usuń
  12. Ja w ogóle nie przepadam za Świętami Wielkiej Nocy. Toteż ozdóbki nie robią na mnie wrażenia. U mnie też raczej klimat Bożego Narodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba :)
    Zakochałam się w poduszce :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie urocze! 1 szczególnie mi się podoba i 9 są słodkie! :)

    a jeżeli to nie tajemnica to mogę zapyta dlaczego nie możesz ćwiczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powodu choroby. Dopóki nie wyzdrowieję, nie mogę ćwiczyć... ;-/

      Usuń
  15. 4 super:) oj białe święta białe

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne ozdoby :) Podoba mi się ta para kogutków :D

    OdpowiedzUsuń
  17. urocze :) nr.4 jest super :)
    Przy okazji zapraszam na konkurs- rosyjskie kosmetyki do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Faktycznie pogoda trochę kłóci się ze świętami, które niedługo będziemy obchodzić ;) Jeżeli chodzi o motywy wielkanocne to ja bardzo lubię takie ludowe, jak te koguciki z folkowni ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne gażdżety :D
    U mnie śnieg raz topnieje, ale nie do końca, albo sypie... Ale czuć te właściwe święta, głównie dzięki dekoracjom i takim postom jak tutaj :)

    OdpowiedzUsuń