Wesołych Świąt! (+ szybkie dekoracje)

Po pierwsze: Wesołych Świąt! Wypocznijcie porządnie i naładujcie akumulatory!


Po drugie: oto obiecane "szybkie dekoracje".


W tym roku przygotowania do świąt musiałam ograniczyć do minimum i pomyślałam, że napiszę post dla tych, którzy nie mają czasu na jakieś specjalne przygotowania. Takich ludzi jest chyba większość... ;-)


To moja propozycja dla tych, którzy nie mają czasu na malowanie pisanek - wielkanocne dekoracje w kilka minut czyli "gniazdka" z rafii.

Trochę rafii (która od kilku lat stanowi wypełnienie w pudle z moimi skarbami ;-)) owinęłam wokół dłoni formując gniazdko. Włożyłam je do starej filiżanki, a do środka małe jajka (sztuczne).


Zamiast nich można użyć zwyczajnego jajka kurzego albo dwóch - jeśli zamiast filiżanki użyjecie większego pojemnika (np. miski, koszyczka).


Pojedyncze jajka można umieścić w "gniazdkach" z rafii, "uwitych" w szklankach. wykorzystałam niskie szklanki, które zresztą normalnie służą mi za świeczniki. ;-)


Zamiast szklanek może być... cokolwiek przyjdzie Wam do głowy. Zamiast rafii też. ;-)


Więcej inspiracji, w tym niektóre równie szybkie, znajdziecie tutaj.

50 komentarzy:

  1. Jajka w tych filiżankach wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, tak minimalistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Una, przepiękne zdjęcia!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prostocie tkwi urok:) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie klasyczne dekoracje! są w moim stylu:) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Ja też takie lubię.

      Usuń
  6. Proste, ale jak efektowne! Świetne zdjęcia. Wesołych oraz przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Spędziłam część świąt na oglądaniu koralików. ;-)

      Usuń
  7. super dekoracje i Tobie również wesołych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wygląda, bardzo mi się podoba ten pomysł! :D
    Dziękuję i Tobie życzę spokojnych i radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle śliczne inspiracje, szkoda że w tym roku muszę sobie ich odmówić z powodów finansowych :(
    I radosnych Świąt Ci życzę! Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, a jakie efektowne ;) u mnie póki co siostra robi pisanki, ale z pewnością kiedyś będę chciała wykorzystać taki rodzaj dekoracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione pisanki są jeszcze lepsze!

      Usuń
  12. Fantastyczny pomysł...:)


    Cudownych Rodzinnych Świąt życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesolego Alleluja :)
    akumulatory sie laduja :P
    dekoracje piekne!
    moze wreszcie zawita wiosna....

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwilę mnie nie było a tu nowy wygląd bloga! Udany!
    Udanych świąt, i mniej zabiegania chyba... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      W tej chwili jestem raczej "spowolniona", ale dziękuję za życzenia! ;-)

      Usuń
  15. Wzajemnie wesołych! :*
    Stroiki są genialne, uwielbiam taką prostotę i minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne dekoracje, wesołych <3
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i wzajemnie- Radosnych, Zdrowych i Spokojnych Świąt :)

    Bardzo lubię takie minimalistyczne dekoracje, co roku stawiam na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosny w sercu życzę! :)

    Dekoracje genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie minimalistyczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i naturalne ozdoby są najpiękniejsze ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne, takie proste i łatwe, a jak uroku dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. za późno tu wpadłam ;) przyda się za rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję wszystkim za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, kwietniowy ;D jak ja marcowy dostaje z mega opóźnieniem :D (współpraca) kiedyś dostawałyśmy szybko, tak jak wychodziło pudełko, a teraz tak mamy z 10 opóźnienia.

    OdpowiedzUsuń