Wesołych Świąt! (+ szybkie dekoracje)

Po pierwsze: Wesołych Świąt! Wypocznijcie porządnie i naładujcie akumulatory!


Po drugie: oto obiecane "szybkie dekoracje".


W tym roku przygotowania do świąt musiałam ograniczyć do minimum i pomyślałam, że napiszę post dla tych, którzy nie mają czasu na jakieś specjalne przygotowania. Takich ludzi jest chyba większość... ;-)


To moja propozycja dla tych, którzy nie mają czasu na malowanie pisanek - wielkanocne dekoracje w kilka minut czyli "gniazdka" z rafii.

Trochę rafii (która od kilku lat stanowi wypełnienie w pudle z moimi skarbami ;-)) owinęłam wokół dłoni formując gniazdko. Włożyłam je do starej filiżanki, a do środka małe jajka (sztuczne).


Zamiast nich można użyć zwyczajnego jajka kurzego albo dwóch - jeśli zamiast filiżanki użyjecie większego pojemnika (np. miski, koszyczka).


Pojedyncze jajka można umieścić w "gniazdkach" z rafii, "uwitych" w szklankach. wykorzystałam niskie szklanki, które zresztą normalnie służą mi za świeczniki. ;-)


Zamiast szklanek może być... cokolwiek przyjdzie Wam do głowy. Zamiast rafii też. ;-)


Więcej inspiracji, w tym niektóre równie szybkie, znajdziecie tutaj.

43 komentarze:

  1. Jajka w tych filiżankach wyglądają uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, tak minimalistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Una, przepiękne zdjęcia!
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W prostocie tkwi urok:) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie klasyczne dekoracje! są w moim stylu:) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Proste, ale jak efektowne! Świetne zdjęcia. Wesołych oraz przede wszystkim zdrowych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      Spędziłam część świąt na oglądaniu koralików. ;-)

      Usuń
  7. super dekoracje i Tobie również wesołych i pogodnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie to wygląda, bardzo mi się podoba ten pomysł! :D
    Dziękuję i Tobie życzę spokojnych i radosnych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zwykle śliczne inspiracje, szkoda że w tym roku muszę sobie ich odmówić z powodów finansowych :(
    I radosnych Świąt Ci życzę! Dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne *o*

    http://ann-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Proste, a jakie efektowne ;) u mnie póki co siostra robi pisanki, ale z pewnością kiedyś będę chciała wykorzystać taki rodzaj dekoracji

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny pomysł...:)


    Cudownych Rodzinnych Świąt życzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesolego Alleluja :)
    akumulatory sie laduja :P
    dekoracje piekne!
    moze wreszcie zawita wiosna....

    OdpowiedzUsuń
  14. Chwilę mnie nie było a tu nowy wygląd bloga! Udany!
    Udanych świąt, i mniej zabiegania chyba... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!

      W tej chwili jestem raczej "spowolniona", ale dziękuję za życzenia! ;-)

      Usuń
  15. Wzajemnie wesołych! :*
    Stroiki są genialne, uwielbiam taką prostotę i minimalizm!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne dekoracje, wesołych <3
    Obserwujemy ? ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję i wzajemnie- Radosnych, Zdrowych i Spokojnych Świąt :)

    Bardzo lubię takie minimalistyczne dekoracje, co roku stawiam na takie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosny w sercu życzę! :)

    Dekoracje genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie minimalistyczne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i naturalne ozdoby są najpiękniejsze ;)
    Wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne, takie proste i łatwe, a jak uroku dodaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. za późno tu wpadłam ;) przyda się za rok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję wszystkim za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha, kwietniowy ;D jak ja marcowy dostaje z mega opóźnieniem :D (współpraca) kiedyś dostawałyśmy szybko, tak jak wychodziło pudełko, a teraz tak mamy z 10 opóźnienia.

    OdpowiedzUsuń