Najpopularniejsze wpisy roku 2015

Sprawdziłam, które wpisy najchętniej czytaliście i... ale się zdziwiłam! :-)



Najwięcej odsłon miał wpis, który pojawił się całkiem niedawno (22 listopada) i nadal jest bardzo często odwiedzany.


1.

Kalendarze Adwentowe Z Kosmetykami


Potem było drugie zaskoczenie: okazuje się, że popularne były wpisy o modzie (a nie czuję się mocna w tym temacie). Jestem modową nudziarą, która ubrania dobiera głównie według klucza: lubię wygodę i nie mam czasu na wymyślanie „ałtfitów”, więc najlepiej, żeby wszystko pasowało do wszystkiego w jak największym stopniu. :-)

A jednak – wpis o tym jak się ubieram cieszył się zdumiewającą popularnością. I okazało się, że to wcale nie jest takie złe, ale właśnie się podoba. A może po prostu wstrzeliłam się z tym wpisem w aktualnie panującą modę? :-) Tak, czy owak – nadal lubię porządne jakościowo, wygodne i uniwersalne ubrania.

2.

Capsule Wardrobe - Co o tym myślicie?



Pędzle do makijażu to zawsze ciekawy temat. :-) Wpis o pędzlach do oczu Lily Lolo od niemal roku jest regularnie odwiedzany.


A teraz, na szybko, kolejne wpisy, które cieszyły się popularnością (rozumianą jako liczba odsłon uznawanych przez Google Analytics).

Z zestawienia usunęłam wpisy z cyklu „Piątka na piątek”, które zwykle są chętnie odwiedzane, ale myślę, żeby zrobić odrębne podsumowanie „Piątek...” i w ogóle zastanawiam się, co zrobić dalej z tym cyklem.

Zostawiłam natomiast wpis "Konkurs: Wpis Roku 2014", bo jest w nim sporo linków do ciekawych wpisów na Waszych blogach. :-)

4.



5.



6.



7.



8.


1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10.11. / 12. / 13. / 14. / 15. / 16.



1. / 2. / 3. / 4. / 5.












1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.

16.

17.


1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7.


18.


19.



20.


Zaczął nam się rok 2016, a więc na Nowy Rok życzę Wam wszystkiego, co najlepsze! :-)



23 komentarze:

  1. Kilka z tych tematów wcale mnie nie zaskakuje popularnością, ale są i takie które mogą wywołać zdumienie. To jest właśnie ciekawe w pisaniu - czasami sama twórczyni bywa zaskakiwana przez własnych odbiorców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, i oczywiście wszystkiego wspaniałego w Nowym Roku! :)

      Usuń
    2. Dziękuję i wzajemnie! :-)

      I zgadzam się, że to jest fajne - te momenty zaskoczenia! :-)

      Usuń
  2. Właśnie mnie skłoniłaś do pogrzebania, co najchętniej czytano u mnie, chociaż mam kilka typów i pewnie któryś z nich wygra ;)

    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, jak to wyjdzie u Ciebie? Zaraz zajrzę! :-)

      Usuń
  3. Niektóre wpisy są bardzo interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gadżety do kuchni są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze świetnie, także wszystkie wpisy uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :-)

      Ja u Ciebie też lubię czytać wpisy i oglądać zdjęcia!

      Usuń
  6. Mnie część wpisów nie zdziwiło :). Mało można spotkać wpisów na blogach np. o kalendarzach adwentowych :). Ja sama dzięki niemu się rozeznałam w temacie :D. Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)

      Sama nie wiedziałam o tych kalendarzach, dopóki nie zobaczyłam jakiegoś, a potem inny - zaczęłam szukać kolejnych i tak powstał wpis. :-)

      Usuń
  7. Aż muszę zobaczyć, co u mnie najczęściej czytano :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ciekawe, co u Ciebie cieszyło się powodzeniem.

      Usuń
  8. Nie znam wpisu o greckim mydle z Lidla, ale chętnie to narobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się te gadżety do kuchni :)

    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszytskie Twoje wpisy sa ciekawe
    Lubię do Ciebie zaglądać, bo kocham estetykę Twoich zdjęć
    Kolarze też są takie dopracowane, a ja mam z tym problem niestety

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, Twój blog jest pełen ciekawych wpisów a zdjęcia robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie jest cofnąć się wstecz i przypomnieć fajne wpisy na blogu :) Wszystkiego dobrego w nowym roku! Życzę Ci samych ser-deczności!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalendarze adwentowe z kosmetykami, o rany...

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestawienie, kalendarz adwentowy z benefitu mam i jest śliczny, a po otwarciu gra piękna melodia :)

    OdpowiedzUsuń