Świąteczne kosmetyki w drogeriach:: Sephora i Douglas

Już od kilkunastu lat zaraz na początku listopada w sklepach pojawiają się świąteczne dekoracje, a liczne towary przybierają zimowe szatki. Przedświąteczne szaleństwo nie omija drogerii i trudno się dziwić, tam kupuje się dużo prezentów.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. 


Drogerie i  perfumerie to miejsca, gdzie Mikołaj zostawia fortunę. Producenci kosmetyków doskonale o tym wiedzą, więc już teraz możemy przebierać pośród świątecznych zestawów, specjalnych limitowanych edycji i kosmetyków w świątecznej, zimowej czy choinkowej prawie graficznej.

Wpis o kalendarzach adwentowych z kosmetykami cieszy się dużym powodzeniem, więc przygotowałam też mały przegląd tego, co można obecnie znaleźć w popularnych drogeriach.

W Sephorze pojawiła się seria kosmetyków w uroczo-świątecznym wydaniu.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. / 10. / 11. / 12. / 13. / 14. / 15.

Pozostałe podzieliłam na zestawy w różnych kategoriach:

Zestawy zapachowe


1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. 









Zestawy do makijażu








Zestawy do pielęgnacji








Zestawy do paznokci




Wpadło Wam coś w oko?


38 komentarzy:

  1. Ile wspaniałości!
    Muszę sama stworzyć listę życzeń od Świętego Mikołaja :) Perfumy też na pewno się na niej znajdą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wyświetlają się u mnie te zestawy do paznokci i do pielęgnacji:(.
    Mam zimową serie od Sephory (dziś o niej napisałam na blogu, jest cudna;)). Mam również dużego, czarnego kota z Pupacat (też o nim pisałam - sorry za autoreklamę;)). Perfuomwy zestaw z DKNY jest ekstra, oby i mikołaj tak pomyślał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką masz przeglądarkę? Bo dotychczas nie zauważyłam problemów z tymi skryptami, ale jeśli gdzieś występują, to poszukam rozwiązania.

      Usuń
  3. Sephora postarała się w tym roku w kwestii zestawów prezentowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile wspaniałości! Mikołaj ma w tym roku bardzo ułatwione zadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można ogłupieć od tych świątecznych zestawów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zimowa seria Sephory mnie powaliła, wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nero Assoluto i Narciso edp z chęcią bym przygarnęła:). Piękne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Seria Sephory jest obłędna *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie każdego stać na takie drogie prezenty. Zwłaszcza jak ma dużą rodzinę. Dlatego ja wolę Tk Maxx. Jak tak policzyć ile mam do kupienia to ok 21 osób w rodzinie mojej i męża i tak np. 21 × 148 bo mniej więcej tyle kosztują zestawy,które pokazujesz to bym musiała wziąć spory kredyt na prezenty. No ale dla kogoś kto kupuję prezenty dla dwóch osób czy jednej to jak najbardziej fajne propozycje. Miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dużą rodzinę, ale nie każdy dostanie taki zestaw. Z częścią robimy sobie prostsze, bardziej symboliczne prezenty. :-)

      Usuń
  10. Nic tylko mieć nieograniczony budżet:) Ale kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. mi się marzą jakies kosmetyczne boxy :3

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko to tak pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo fajnych kosmetyków, ja właśnie poluje na zestaw clinique :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sephora ma piękną tę kolekcję niebieską :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki zestaw z Pat&Rub chciałabym znaleźć pod choinką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale przepych, ja i tak wolę naturalne i chyba do drogerii nie zajrzę. Fajne zestawy są na Sylveco i Biolaven, może kupię coś rodzince z tych zestawów.

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany, ile wspaniałości! Chciałoby się mieć je wszystkie :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy, niektóre sama bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeeej! Wszystko takie piękne i śliczne.... ale trzeba na to miliony monet! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapach Si jest przepiękny, jeśli ktoś zastanawia się nad tym zestawem to szczerze polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ah tak Sephora pożera Nasze porfele, ale czy dla takich zakupów nie warto?;)
    Święta sa po to, żeby wydawac pieniązki;)
    Swoją droga swietne listy, parę rzeczy wpadło Nam w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam krążyć po sklepach przed świętami, zawsze jest tam tyle śliczności <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Najchętniej bym to wszystko przygarnęła dla siebie haha :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Te niebieskie kosmetyki Sephory mnie kupiły :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękne nowości :) wszystkie rzeczy cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta mini paletka Sephory chodzi za mną od kilku dni :) Bylaby idealna na swiateczne kilkudniowe wyjazdy. A co do Zoeva Smoky, to jeśli się nad którąś zastanawiasz - ta jest idealna :) mój najlepszy kosmetyczny zakup w tym roku a kolory na żywo są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wziąłem pożyczkę, która nazywa się wypłatą, ponieważ konieczne było dokonanie ważnego zakupu. Na RacoonGo.com nie wyodrębniali informacji przez długi czas i bez dodatkowych zgłoszeń rozpatrywali wniosek i wydali niezbędną kwotę na wymagany okres. Wykorzystane na czas, płatność poszła natychmiast. Oczywiście wynik jest przyjemny i bardzo wdzięczny tej firmie, ponieważ zapewniła mi niewspółmierną pomoc. Polecam wszystkim! Nie zauważono żadnych wad!

    OdpowiedzUsuń