Piątka Na Piątek: 5 inspirujących blogów

Blogi stały się moim głównym źródłem pomysłów. Pojawia się na nich tyle pomysłów, ciekawostek i znakomitych zdjęć, że właściwie to mi wystarcza.


Zwłaszcza, że ciągle brak mi czasu na głębsze poszukiwania, a to wszystko jest w zasięgu ręki...

Dziś pokażę Wam kilka blogów, na które lubię ostatnio zaglądać, bo znajduję tam ciekawe pomysły i sympatyczną, domową atmosferę. O tej porze roku, w dosyć nieciekawym czasie mojego życia, chyba potrzebuję takich klimatów – przytulności i spokoju...

My Paradisi


Stonowane wnętrza i ciekawe, oryginalne dodatki do nich, czyli to, co lubię.

Lark & linen


Na tym blogu jest po prostu estetycznie. Znam go od dawna i zawsze trzyma poziom.

Yvestown


Blog w barwach, które można określić jako sprane i wyblakłe. :-) To już nawet nie pastele, ale jasne akwarelki. Ciekawy pomysł i konsekwentny styl.

Inspirational Homes


Dużo pomysłów do domu, a także do miejskich mieszkań.
Wbrew nazwie blog w języku portugalskim, niewiele rozumiem, ale i tak głównie oglądam zdjęcia.

Nicest Things


A to wbrew nazwie blog niemieckojęzyczny, więc tylko oglądam obrazki. :-)
Kulinarno-domowy blog, na którym panuje atmosfera spokoju i przytulności.

Moja lista subskrybowanych blogów rośnie jak szalona. Ciągle odkrywam coś nowego i ciekawego...

Pozostaję ostrożna w zakresie poszukiwania na blogach wiedzy medycznej, czy psychologicznej,  ale jeśli chodzi o wnętrza, jedzenie, czy kosmetyki – gdzie znalazłabym tyle ciekawych materiałów?

Też tak macie?


19 komentarzy:

  1. Dokładnie! Dr googla nie słucham, ale zanim coś kupię przekopię połowę blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego ;/

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja to gdzie?! :D Nie no zartuje, oczywiscie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię spisy takich blogów :) ... aż chce się urządzać wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam ,gdy się napatrzę na takie zdjęcia!

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe te blogi, z przyjemnością poznam je lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajrzałam do wszystkich, ładne zdjęcia, super inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na blogach zawsze można znaleźć coś inspirującego, w ten sposób zaczęłam robić swoje pierwsze DIY ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne blogi :) też mam kilka na których oglądam tylko zdjęcia :) jednak dobra fotografia to klucz do sukcesu :)
    http://madeleinye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Uwielbiam oglądać dobre zdjęcia.

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych blogów, ale pewnie nadrobię. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there!

    I am Debora from Inspirational Homes. I am so glad to know you like the content of my blog! Thank you so much!

    I know, I know... the title is in English but I write in Portuguese. That's because I really intended to write it entirely in English first, but then I changed my mind. I never changed the title though.

    There is a Google Translator drop down menu in my sidebar. It should work in case you want to read the texts too!

    Best wishes!

    Debora

    OdpowiedzUsuń
  11. Przytulnosci i spokoju i mi potrzeba, wiec bardzo chetnie zajrze na polecone przez Ciebie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawie wszystkie dodałam do obserwowanych :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń