Piątka Na Piątek: Odkrycia blogowe października i listopada 2015

W poprzednim miesiącu nie pokazałam nowych odkryć blogowych, więc tym razem będą tu odkrycia z dwóch miesięcy.


I tak jakoś wyszło, że trafiły tu same blogi kosmetyczne...

Cosmetic Variations


Blog kosmetyczny, którego dużym atutem są zdjęcia – kolorowe i utrzymane w interesującym stylu.

Jaśminowy Zakątek Kosmetyczny


Zgodnie z nazwą blog kosmetyczny, który fajnie się rozwija. Jest czytelny, estetyczny i prowadzony z pasją.

Kinga Naturalnie 


Jak wiecie lubię naturalne kosmetyki i chętnie o nich czytam na blogach, więc ten od razu przykuł moją uwagę.

Kraina Urody


Blog starszy od mojego, a jednak teraz odkryłam go na tyle, że zaglądam regularnie. Autorka bloga coraz więcej pisze o naturalnych kosmetykach, a ostatnio zobaczyłam, że ma włosy podobne do moich (główna różnica, to kolor), więc tym chętniej zaglądam.

Paulina Blog


To również blog kosmetyczny, który coraz bardziej zyskuje – wizualnie i literacko. :-)

"Piątka na piątek" ma już ponad 2 lata, więc postanowiłam dla porządku dodawać rok do "blogowych odkryć".

No i tradycyjnie zapytam i Was, czy odkryłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi? Podzielcie się namiarami! :-)


32 komentarze:

  1. Ja lubię blog - Kraina Urody :) Chętnie tam zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro same kosmetyczne, to tym chętniej przyjrzę się im uważnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za docenienie! :) Jestem bardzo miło zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Tobie znów mam gdzie zajrzeć :) No i przyznam szczerze, że zawsze pozytywnie zazdroszczę tym, którzy trafiają do piątki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie myślę, żeby powsadzać do Piątek także te blogi, które długo znam. ;-)

      Usuń
  5. znam krainę urody i zaglądam ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z nich nie znam, ale najwyższa pora o zmienić - już tam idę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zajrzę na polecone przez Ciebie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to zrobione jest ! ^^
    www.raczej-ruda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio nie mam czasu odkrywać żadnych blogów, ale dzięki Tonie zaraz to nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie*, już chyba bardzo śpiąca byłam, że nie zauważyłam co napisałam :P

      Usuń
    2. Żaden problem, zdarza się! :-D

      Usuń
  10. Dziękuje bardzo za wyróżnienie, każde takie dodaje mi skrzydeł i rozpędu do dalszego pisania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno zajrzę na te blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kilka blogów i bardzo je lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cosnetic Varations mnie zaciekawi ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tych blogów, ale bardzo mi się spodobały :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  15. zajrzałam do wszystkich i faktycznie warto :D

    pozdrawiam : *

    OdpowiedzUsuń
  16. Żadnego z nich nie znałam ale Kraina Urody pokazuje wiele fajnych produktow, zajrzałam więc na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne blogi :)
    zapraszam do mnie :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam zaglądać do cosmeticvariations, uwielbiam jej zdjęcia! :D A pozostałe blogi również znam i odwiedzam praktycznie systematycznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Oooo, dzięki, zaraz wpadnę do Kingi Naturalnie, moje klimaty :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny cykl postów :) Można znaleźć nowe blogi tj Kinga Naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne propozycje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kraina urody to zdecydowany "naturalny: must have :)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam Kingę i Krainę Urody, bardzo lubię do nich zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam tylko Jaśminowy zakątek kosmetyczny, na resztę również chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie wpisy, często poznaję blogi, o których wcześniej nie miałam pojęcia:)
    Ja zabieram się za polecanie kont na instagramie, bo tam też można trafić na perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nawet nie wiesz jaką mi sprawiłaś przyjemność:) Dziękuję bardzo, że zaglądasz do mojego bloga.
    Ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń