Piątka Na Piątek: marcowe odkrycia blogowe

W lutym podzieliłam się linkami do ciekawych polskich blogów, tym razem pokażę Wam ciekawe blogi zagraniczne.


Jak wspomniałam: marzec przemknął tak szybko, że trudno mi powiedzieć, co odkryłam w tym miesiącu, bo brakowało mi czasu na czytanie blogów. Jest jednak kilka, które nie załapały się do lutowego zestawienia, a możliwe, że odkryłam je dopiero w pierwszych dniach marca... ;-)


Blog poświęcony głównie makijażom i urodzie prowadzony przez piękną dziewczynę z Pakistanu. Wciągnął mnie i zaintrygował. Dlaczego?

Na blogach lifestylowych widuje się setki zdjęć makijaży, ubrań i dodatków, czy porad urodowych, a jednak czytając wpisy na ten temat z tak odległego kraju człowiek czuje się trochę jak w dalekiej podróży.

Zdjęcia Sary w bajecznych w porównaniu z „naszymi”, pakistańskich strojach i dopasowanych do nich makijażach są fascynujące. Pokazując je, Sara opowiada o tradycjach i zwyczajach w swoim kraju. Polecam.


„Laikom” się wydaje, że fotografowanie jedzenia to nic trudnego. Grzecznie leży, nie rusza się, nie robi głupich min i nie domaga się potem usuwania zmarszczek, zmniejszania nosa i powiększania ust w Photoshopie (jak mają to w zwyczaju przedstawiciele rodzaju ludzkiego).

Jednak nie jest to prawda! Fotografia produktowa, w tym kulinarna to nie lada wyzwanie! Na tym blogu możecie zobaczyć, jak radzą sobie z tym mistrzowie. :-)


Ciekawy blog, pełen inspiracji, pomysłów i dobrych zdjęć. Autorka pisze sympatycznie i bezpretensjonalnie. Wydaje się fajną, bezpośrednią osobą.

Największe wrażenie zrobił na mnie wpis o jej codziennej organizacji czasu. Jeśli dobrze zrozumiałam przekaz ma troje małych dzieci, a znajduje czas na blogowanie i tak świetnie wygląda. Podziwiam! :-)


Selinę odkryłam jakiś czas temu, dzięki Willowi, który pokazał na blogu jej książkę, ale potem jakoś mi umknęła. Teraz znowu do niej trafiłam i już pozostanę wśród jej czytelników.


Blog szeroko znany w świecie, ale jakoś wcześniej nie trafiłam na niego. Może dlatego, że nie jestem maniaczką perfekcyjnej organizacji przestrzeni? Jednak warto zajrzeć, pomysły mogą być przydatne.


12 komentarzy:

  1. No to idę poznawać nowe blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia kulinarne zachwyciły mnie totalnie :) chociaż odkąd posługuję się lustrzanką, wiem że zrobienie dobrego zdjęcia to nie tylko pstryk i już:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy blog świetny, dziewczyna która go prowadzi jest śliczna i do tego te piękne makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam żadnego z nich, najbardziej zaciekawił mnie ten ostatni, idę czytać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog Sary znam od dawna, bardzo lubię to miejsce. Sara jest przepiękna :-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty trafiłaś na takie cacuszka?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani jednego z wytypowanych blogów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne blogi, super zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle kopalnia ciekawych miejsc w sieci :) Idę zwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I heart organizing znam i lubię :) dużo fajnych pomysłów DIY można znaleźć i wdrożyć w życie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnia pozycja bardzo mi się przyda, zresztą wszystkie chętnie odwiedzę. Potrzebuję domowych zmian :)

    OdpowiedzUsuń