Niedziela Palmowa

Za oknem przedefilowała grupka dzieci z palmami i przypomniało mi się dzieciństwo...


U mnie pierwsze okołoświąteczne zdjęcia. Zrobiłam ich tyle, że nie zdążyłabym wszystkiego pokazać tylko podczas Świąt.


Przedwielkanocne jajka i kury. Choć jajka od przepiórek, ale kury chętnie adoptują jajka innych ptaków, więc nie czepiajmy się. ;-)


Miało być w stonowanych kolorach, ale te kolorowe tacki od Rice narzuciły styl.






Co więcej dzień przed Niedzielą Palmową świętowałam Tajski Nowy Rok. Naprawdę. ;-)

W Warszawie, nie w Tajlandii, żeby nie było... ;-P

A jak tam u Was przed Świętami? Przygotowujecie się już do nich, czy macie inne sprawy?


32 komentarze:

  1. Uwielbiam przepiórcze chociaż ile to obierania! ;) Już się nie mogę doczekać robienia pisanek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiele pracy przede mną. Nie mam pojęcia jak podołam, jakoś muszę. Ja niestety nie będę malować pisanek, poczekam aż Staś trochę dorośnie to razem będziemy się mazać farbkami. Przepiórcze jaja sa prześliczne, te nakrapiane wzorki - sam urok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Usiłuję jakoś podołać...

      Malowanie pisanek z dziećmi to świetna sprawa!

      Usuń
  3. Przepiórcze jaja są ostatnio bardzo trendy ;) Nadają świętom wielkanocnym nowoczesnego rysu ;) A co do świąt, to jestem już w tym wieku, że więcej w świętach u mnie rutyny i szaleństwa niż atmosfery... Ale ciesze się na chwilę odpoczynku od pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^Mam bardzo podobne odczucia, co do świąt. ;-)

      Tez zauważyłam, że te jajka są "trendy", ale może to dlatego, że są tak fotogeniczne? ;-)

      Usuń
  4. O widzisz, nawet nie wiedziałam, że przed Niedzielą Palmową wypadł Tajski Nowy Rok;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wcześniej nie wiedziałam! Ale teraz już wiem, kiedy to jest! :-)

      Usuń
  5. Przepiórcze jaja są ok, ale te tacki...łał, też chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacki mnie urzekły i musiałam je mieć. Do zdjęć - jak znalazł!

      Usuń
  6. Ja święta spędzę u rodziców - synek pierwszy raz pójdzie ze święconką. Mam nadzieję, że święta miną nam wszystkim w spokoju i ciepłej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akie miłe święta Wam się zapowiadają! Twój maluch pewnie na długo je zapamięta!

      Usuń
  7. Po cichu pobluźnię, że trochę już bym chciała, żeby było po świętach. Święta tak jakoś wybijają mnie z rytmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz bardzo bym chciała się wybić z rytmu i odetchnąć przez chwilkę! ;-)

      Usuń
  8. u nas jak zawsze święta na działce w gronie rodzinnym i mnóstwem żarcia będą xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wygląd przepiórczych jajek! :) Dla mnie są piękne same w sobie, nic im więcej nie potrzeba :)

    U mnie w tym roku wiosenny Grinch - świąt nie będzie, jedziemy do teściowej, a dom zostawiamy w tynku i generalnym rozgardiaszu. Byle do końca remontu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, co do tych jajek, a co do remontu domu - nawet nie zauważysz, kiedy się skończy i będziesz mieć dom marzeń. ;-)

      Usuń
  10. Oj, ja muszę w końcu przysiąść i jakieś menu zaplanować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie to trochę odpuszczę. Choć też miałam takie ambitne plany.

      Usuń
  11. śliczne są te jajeczka! :))) uwielbiam je:) i widzę, że zdjęcia wreszcie zrobione:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne sa faktycznie. Mnie natomiast urzekł genialny wzór na serwetkach:) .Jakbyś miała czas to byłoby mi miło, gdybyś zajrzała do mnie i oceniła moje rysunki Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie serwetki, a tacki. Są przeurocze, kolorowe, zabawne z tymi kurkami. ;-)

      Usuń
  13. Gdy byłam młodsza to wszystko było dużo bardziej "obchodzone", teraz nie czuję, że zbliżają się Święta...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czuję głównie dzięki temu, że będzie wolne!

      Usuń
  14. Nie wiedziałam o tajskim nowym roku:x Ale energetyczne wzory

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te podkładki kolorowe !
    Ja jakoś tych świąt nie czuje, mam wrażenie, że to będzie dzień jak każdy inny

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiórczych jajek, to ja chyba nigdy nie jadłam, śliczne tacki.
    Oj tak przygotowania pełną parą ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tacki są piękne, radosne jak Wielkanoc, która paradoksalnie uznawana jest często za smutne święto. Jaja przepiórcze nadają charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń