Bombkarnia na wiosnę

Nie wiem, jak Wy, ale ja nie mogę się doczekać Świąt, bo wreszcie będzie trochę wolnego!



Tymczasem staram się zdążyć ze wszystkim i żyję w biegu.

Miałam dziś w planach zrobienie dla Was „tutorialu” przedwielkanocnego, ale nie zdążyłam. Może wieczorem się uda i na jutro będzie gotowy?

Tymczasem kilka zdjęć z Bombkarni, która poza bombkami choinkowymi robi też takie wiosenne i wielkanocne ozdoby.






Zdobicie jakoś swoje mieszkania na Wielkanoc, czy w ogóle na wiosnę?

(Zdjęcia: Bombkarnia)


19 komentarzy:

  1. Jakie piękne ;)
    robię swoje stroiki takie Wielkanocne, żeby w domu było bardziej odświętnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam królika więc u mnie zawsze jest wielkanocnie ;) hihi Nie mogę się już doczekać świąt! Będę miała 4 dni wolnego!!!!!!! Luksus! Szczególnie, że pracuje 7 dni w tygodniu O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre naprawdę robią wrażenie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie bombki Wielkanocne są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zdobię jajka, mam w planach coś takiego w kwiatuszki (dla odmiany od corocznych kurczaków i twarzy członków rodziny:P) a tak to dekoracji brak, bo wszystkie kupowane słodkie zajączki i baranki (które mają być ozdobą) zżeram z prędkością światła :D
    jedyne co się sprawdza - świąteczne, fikuśne świeczki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Robimy, robimy:) Bardzo lubię ozdoby sezonowe:)
    Rób tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie zdjęcie bardzo ciekawe :) ja też będę działać, ale dopiero jutro :) z resztą uwielbiam robić ozdoby na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne sa te bombkowe jajeczka

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne dekoracje:)chyba jednek z niewielu bardzo kolorowych które naprawde BARDZO mi sie podobaja!Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezłe cuda ;-)... na Święta zdobię skromnie... na wiosnę zwykle zmieniam poduchy, dodaję kilka elementów w kolorze ale raczej nie szaleję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Motylek jest cudowny :) Zwłaszcza z tym ogonem, bardzo mi się spodobał :) Może i ja nad takim drewnianym sobie pokombinuję? Zobaczę :)
    A świąt ja nie lubię. Zawsze kojarzyły mi się z musem widzenia się z rodziną. Takie coś na siłę, nie wiadomo po co i jeszcze człowiek się stresuje, bo wszyscy wokół latają jak... no wiadomo jak. Więcej stresu i nerwów niż to warte :P Oduczam powoli swoich, jednak opooornie to idzie ^^

    Wesołych Świąt, ciepłej domowej atmosfery i smacznego jajka proszę Panią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kocie są boskie :) świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  13. Widząc pierwsze zdjęcie w pierwszej chwili pomyślałam, że to jakaś pomyłka i post będzie o Bożym Narodzeniu, jakoś tak klimat mi się skojarzył :) u nas jakoś szczególnie nie zdobi się mieszkanie, ot kilka jajcunów powieszonych w różnych miejscach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te ozdoby, jedna ładniejsza od drugiej. Niestety domu nie ozdabiam (brak czasu), ale za to w ogrodzie mam szał - w tamtym roku posadziłam około 300 kwiatów cebulowych i teraz kwitną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalne są wszystkie Twoje ozdoby i aranżacje. Naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko jakie cuda! Nie można oczu oderwać! Jasne, że przystrajam dom na wiosnę ale tylko trochę.

    OdpowiedzUsuń