Wiosna 2017 we wnętrzach

Zawsze kiedy nie bloguję dłużej niż tydzień, zaczynam za tym tęsknić i zastanawiać się, co zrobię, gdy wrócę do regularnego blogowania.

Desiary.de

Tak było i tym razem. Nie planowałam tej przerwy, ale czasem tak się zdarza...
Miałam kilka pomysłów na pierwszy wpis po przerwie, ale dziś spontanicznie zmieniłam plany, bo poczułam, że w końcu wiosna nadchodzi. Robi się ciepło i pojawiło się to, czego najbardziej mi brakowało zimą – ŚWIATŁO!

Nareszcie będzie można robić porządne swatche w świetle dziennym! :-) Trochę kolorówki czeka na to niecierpliwie... Może jeszcze dziś uda mi się je sfotografować?

Tymczasem jednak pokażę trochę nie swoich zdjęć przedstawiających wiosenne wnętrza: pełne światła, jasnych kolorów i roślin.

The Contemporary Home

The Contemporary Home

The Contemporary Home

The Contemporary Home

The Contemporary Home

Mia Fleur

Mia Fleur

Brissi

Brissi

Design-3000

Titchmarsh & Goodwin

Zauważyłam, że w tegorocznych wiosenno-letnich kolekcjach wnętrzarskich pojawiło się bardzo dużo motywów botanicznych. Najczęściej są one zielone, na co być może wpłynął fakt, że Pantone ogłosił kolorem roku 2017 soczystą zieleń Greenery.

Sama niecierpliwie czekam aż zakwitną mi roślinki na balkonie i też będzie u mnie tak ładnie.

Lecę nadrabiać blogowe zaległości, bo mam ogromne. Ciekawa jestem, co u Was słychać? Ominęło mnie coś w ciągu ostatnich dni?


27 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje, ja czekam jak mi ogród zakwitnie :) nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz ogród? Ale Ci dobrze! :-)
      Ja czekam, aż na balkonie wszystko zakwitnie, pnącza oplotą barierki i zakwitną na nich kwiaty. Zaraz robi się ładniej. :-)

      Usuń
  2. Piękne inspiracje, aż chciałoby się więcej pooglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne i prawdziwie wiosenne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak, pojawiło się światło na dworze i dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrzę na te zdjęcia i aż chce się rzec : Wiosno przybywaj !

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że szybciutko pojawią się kwiaty i będę mogła postawić je u siebie w mieszkaniu... Zima dała mi popalić i teraz cieszę się każdym promieniem słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a my zapraszamy do nas - mamy unikatowe wiosenne talerzokwiaty dzięki którym klimat wiosny można zatrzymać nawet zimą :-)
    pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie jest cudowne.. wazony przypominają bańki mydlane :-) Ja osobiście kocham białe wazony i ciężko jest mi się oprzeć aby ze sklepu home decor nie wyjść z kolejnym :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne inspiracje, aż by mi sie chciało gdzieś tam usiąść w kąciku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przez chwilę przeżyłam taki oczny orgazm ;))) Śliczne zdjęcia, kolory, zapragnęłam coś pozmieniać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kwiaty oj tak!!! Wiosno przybywaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tej wiosny to ja już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne inspiracje :) P.s nie myślałaś by zostać projektantką wnętrz ? A może już jesteś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty! Obiecuję sobie, że wreszcie w tę wiosnę zadbam o to, by pojawiły się w wazonie. Nie mam do tego ręki, ale może wreszcie się uda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pokochałam żywe kwiaty w pomieszczeniach! Zazwyczaj nie miałam ich w mieszkaniu, gdyż twierdziłam, że nie mam do tego ręki. Jednak po porządnym przeszkoleniu u babci ( któż inny lepiej mógłby znać się na kwiatach:D) wiosnę witam ukwieconym pokojem!

    OdpowiedzUsuń
  16. Thank you for featuring our products!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wazony :) U mnie w domu również coraz więcej zieleni, tak więc wiosna coraz bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi sie tu podoba ciekawe informacje !

    OdpowiedzUsuń