Wiosenne inspiracje: House Doctor

Zbliża się wiosna i nawet tak beznadziejną „panią domu” jak ja nachodzi czasem ochota na coś w rodzaju generalnych porządków, zwieńczonych pewnymi zmianami.


To chyba efekt wieloletniego zmuszania się do większych porządków obietnicą przeprowadzenia jakichś zmian, bo o ile nie cierpię sprzątać, o tyle bardzo lubię „apgrejdować” sobie mieszkanie co jakiś czas. Osładzam sobie więc konieczność sprzątania zmianami, choćby niewielkimi. :-)

Niestety jednak nadal nie mam kiedy zrobić tych wszystkich rzeczy, które planuję. Dużo czasu zabierają mi rozmaite moje prace, a gdy je kończę, robi się późno i nie chcę hałasować, tym bardziej, że sama jestem zmęczona... Więc zamiast sprzątać – bloguję. ;-) Albo szukam inspiracji  pomysłów przekopując Pinterest i katalogi firm wnętrzarskich.

Teraz pojawiają się nowe – na sezon wiosna-lato 2017, więc podzielę się tymi, które wydają mi się najciekawsze.

Dziś propozycje House Doctor. Podoba mi się wiele rzeczy (szczególnie lampy!) i kolorystyka na tych zdjęciach, choć z niektórych wionie chłodem.












Jak Wam się podobają? Lubicie generalne porządki w domu? Czy też musicie się do nich zmuszać i przekonywać? ;-)


(Zdjęcia: House Doctor)


15 komentarzy:

  1. Coś bym dla siebie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie drewna z bielą :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niech ta wiosna już przyjdzie, bo się wykończę :( Chciałabym mieć więcej kwiatów w mieszkaniu- niestety kompletnie nie mam do tego ręki. Chyba będę mieć same wazony :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój z kominkiem i drewnianymi belkami mega! Generalne porządki przed świętami :D na co dzień coś tam też ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to wszystko pięknie wygląda :) A jeśli o porządki chodzi to muszę mieć wenę żeby się za nie zabrać, choć lubię porządek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pinterest uwielbiam i potrafię spędzić tam mnóstwo czasu na tworzeniu tablic i rozmyślaniu nad urządzeniem własnego mieszkania. Twoje inspiracje bardzo przypadły mi do gustu, a szczególnie ta plaża tuż za oknem... Marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile świetnych inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię takie wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne wnętrza :) To wszystko wygląda cudownie, idealnie trafia w mój gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe propozycje :) ja już oczekuje wiosny bo zima daje w kość :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie wnętrza. Biel i szarości w idealnej formie. :)

    Zapraszam do mnie. Już niebawem pierwsza recenzja. :)
    https://kosmetykowkraina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Boże, ale przepiękne wnętrza i dodatki <3

    OdpowiedzUsuń