Targi Wnętrz i Designu Mood Concept - szybka fotorelacja

W Warszawie odbyły się Targi Wnętrz i Designu Mood Concept.


Zaprezentowano na nich ciekawe i oryginalne wzornictwo, a na scenie pojawili się ciekawi prelegenci. W czasie wykładów, prezentacji i paneli dyskusyjnych można było dowiedzieć się ciekawych rzeczy nie tylko o samym designie i pracy projektantów, ale także np. o prawie autorskim.

Dla mnie to ciekawy temat także z uwagi na pracę zawodową, ale to też ważny temat dla blogerów w czasach, kiedy tyle osób przywłaszcza sobie nasze prace (zdjęcia, teksty) w przekonaniu, że przecież nie robi nic złego.


Jeden z przedstawicieli wystawiających się na targach firm powiedział, że na takich targach wystawia się to, co potem będzie kopiowane i to chyba zrobiło na mnie największe wrażenie...

Oczywiście niczego nie ujmując fantastycznym projektom mebli, lamp i innych przedmiotów użytkowych, a zarazem pięknych.

Jeśli zainteresowałam Was tym wydarzeniem, zajrzyjcie na jego stronę Moodconcept.pl

To blat stołu - drewno i szkło:


A to projekty Ferruccio Lavianiego, dyrektora kreatywnego marki Kartell, który był gwiazdą targów.



To propozycje innych marek:















Wybaczcie kiepską jakość zdjęć (miałam tylko telefon). Podobają Wam się te projekty?


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe targi i wspaniale wykorzystanie drewna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Achh, taki blat drewniany już gdzieś widziałam ❤ Robi tak piękne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobają te blaty. Fantastyczny pomysł!

      Usuń
  3. Ciekawe targi. Odnalazlabym sie tam, bo uwielbiam chodzic po wnetrzach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Na żywo wyglądało znacznie lepiej. Żałuję, że nie wzięłam lepszego sprzętu do zrobienia zdjęć!

      Usuń