IKEA: październikowe nowości i intrygujące zdjęcia

Nie planowałam pokazywać październikowych nowości IKEA, ale kiedy zobaczyłam te zdjęcia zmieniłam zdanie.


Zbyt wielką mam słabość do ciekawych zdjęć, a te są właśnie takie Trochę w klimatach barokowych obrazów, a trochę w stylu „Alicji w krainie czarów”. I to światło...






















Ostatnio IKEA tak często wypuszcza ciekawe kolekcje limitowane albo pięknie sfotografowane nowości, że zaczyna dominować we wnętrzarskim kąciku tego bloga.

Wpadło Wam coś w oko? Mnie znowu tekstylia...


(Zdjęcia: IKEA)


31 komentarzy:

  1. OMG!!! Ale klimat! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zachwycił ten klimat (i to światło!). Tak,że jak miałam nie pisać tyle o Ikei, to jednak musiałam.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, bardzo wciągające i obejrzałam je dobrych kilka razy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. I sama nie wiedziałam, które wybrać, więc zamieściłam większość. :-)

      Usuń
  3. Wow, I adore these pictures!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są te jakby tace z głowami kotów i kobieta- lampa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie zaintrygowały te tace. Do zdjęć... blogerstwo wyłazi ze mnie... ;-)

      Usuń
  5. Oj tak przepiekne zdjecia moge na nie patrzec bez konca i za kazdym razem mam wrazenie ze nie dojrzalam jakiegos elementu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To z obrazami kotów to niezła psychodela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. :-)

      Choć obrazy w tym stylu bywały już wcześniej.

      Usuń
  7. Zdjęcia są naprawdę bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Not too serious blog9 października 2018 12:59

    Wow! Faktycznie jak w Alicji albo innej bajce!
    Mi obecność ikeowych w ogóle nie przeszkadza, wręcz przeciwnie!

    (mam problem z blogerem :( dlatego piszę jako prawie anonim)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie te zdjęcia mają niesamowity klimat! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow niesamowicie pokazane! Jest klimat :)

    OdpowiedzUsuń