Podsumowanie sierpnia 2015

Jak zwykle w pierwszym dniu nowego miesiąca ze zdumieniem odkryłam, że poprzedni już się skończył...


Sierpień był tego roku upalny i pracowity. Ostatnio ciągle jest u mnie pracowicie, co owocuje narastającym zmęczeniem..

Upały miały wpływ na prowadzenie bloga. Wykańczały mnie fizycznie i psychicznie, a to, co czyniły z moją skórą sprawiło, że w tym czasie stałam się bezużyteczna jako „testerka” (że tak powiem), sprawdzająca na własnej skórze działanie różnych substancji.

Podzieliłam się więc sposobami na przetrwanie upału.

Naturalna pielęgnacja podczas upałów



Napisałam tylko o kosmetykach, którym zdążyłam się przyjrzeć i poużywać ich przed falą upałów. Były to:

Krem BB Lily Lolo – wersja dla bladych twarzy



Szampon O'right



Potem okazało się, że przez to słońce nawet mnie skóra nieco pociemniała (aczkolwiek wcześniej poczerwieniała, itp.). Nie jakoś specjalnie – na California Girl nie wyglądam w żadnym wypadku i to mi raczej nie grozi. Po prostu jest trochę ciemniej niż zwykle, ale podobno wyglądam „zdrowiej”. :-)

Zmiana koloru dała się zauważyć dzięki temu, że podkład stał się na mnie trochę za jasny (choć, jak wczoraj zauważyłam, nadal pasuje do szyi)... Pojawił się więc wpis o przyciemnianiu mineralnego podkładu.

Jak przyciemnić podkład mineralny?



Oraz o kolorach mineralnych kosmetyków, które pasują do opalonej skóry.

Mineralne brązy



Poza tym pojawiło się kilka wpisów o aranżacji wnętrz.

Wyż znad Skandynawii



Wnętrza inspirowane słońcem i słonecznikami



Letnia kolekcja Rice



Wnętrza w stonowanych beżach



Nowy katalog Ikea



Ikea: Nowa kolekcja Sinnerlig



Miałam też swoją pierwszą przygodę z chińskim sklepem. Kiedy teraz wyciągam baterie z... kota, ludzie, którzy to widzą, uśmiechają się. :-)

Pędzle EcoTools i kot z LadyQueen




Pokazałam też lipcowe odkrycia blogowe, a teraz myślę nad wpisem o sierpniowych.

Podzieliłam się też linkami do bezpłatnych, a świetnych magazynów wnętrzarskich i lifestylowych dostępnych online.

15 bezpłatnych magazynów lifestylowych



Pogoda nie jest już tak upalna, skóra wraca do normy i we wrześniu powinno być więcej wpisów o kosmetykach.

Zastanawiam się, czy pokazać nowe nabytki, bo trochę mi ich przybyło.

Lubicie wpisy z nowościami? A poza tym – jak Wam minął sierpień?


29 komentarzy:

  1. Czekam na wpis o nowych nabytkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie! Miałam dziś sfotografować resztę, ale nie zdążyłam.

      Usuń
  2. Niektórych postów nie czytałam - lecę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas tak szybko biegnie...
    piękna paleta cieni :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierz mi ja w lipcu miałam to samo zaledwie 8 postów naskrobałam strasznie mnie męczyły upały i kompletnie odechciało mi się pisać w sierpniu już trochę przywykłam i było lepiej. Z powyższych wymienionych postów czytałam wpis o pędzelkach. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w lipcu nawet tak nie odczułam upałów (bardziej na skórze odczułam!), ale w sierpniu upały mnie wykończyły na maksa...

      Usuń
  5. Dzięki Ci kobieto za podsumowanie, bo właśnie nadrabiam zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię oglądać co tam nowego się pojawiło i odszukiwać inspirację do zakupów ;) Wreszcie wróciła temperatura, w której da się żyć, więc jestem bardzo szczęśliwa, aż mi się zachciało bardziej działać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w końcu mogę funkcjonować. Upały powyżej 30 stopni nie są dla mnie...

      Usuń
  7. U mnie sierpień minął bardzo pracowicie :D
    Lubię oglądać nowości także czekam na taki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie: z oglądaniem nowości i tym, jak sierpień zleciał...

      Usuń
  8. O bardzo chętnie obejrzę Twoje nowe nabytki :))) Lubie takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię! Choć to złe posty, bo budzą nowe potrzeby. :-)

      Usuń
  9. Ten portfelik z kotkiem nie przestaje mnie zachwycać, muszę się na taki skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. MINERALNE BRĄZY muszę zajrzeć - lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta paletka z brązami jest bardzo fajna :). Nowości koniecznie pokaż, ja zawsze lubię oglądać takie posty :D. Zawsze znajdę coś, co mnie zaciekawi :). U mnie też ciągle pracowicie i nie zapowiada się, aby było lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się ta paletka bardzo podoba.

      I mam podobnie z nowościami. No i z pracowitością. A ponudziłabym się!

      Usuń
  12. Nie ma co, bardzo pracowity miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! I wykańczający przez straszliwą pogodę!

      Usuń
  13. Kot z LadyQueen to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O matulu jakie piękne wnętrza! Jak szukałam inspiracji jak urządzić salon w wynajmowanym mieszkaniu to było tego za dużo...dużo za dużo... I weź tu się na coś zdecyduj!!! :D

    OdpowiedzUsuń