Piątka Na Piątek: 5 blogów o wnętrzach

Od kilku miesięcy w „blogowych odkryciach” staram się promować ciekawe, nowe polskie blogi.


W tym miesiącu też to zrobię, ale następnym razem. :-) Nie zdążyłam jeszcze uporządkować i dokładniej przejrzeć nowo odkrytych polskich blogów, które wydają mi się warte polecenia.


Za to miałam okazję odkryć ostatnio kilka blogów zagranicznych, które bardzo przypadły mi do gustu i postanowiłam podzielić się z Wami linkami. Planuję kolejne zmiany w mieszkaniu, więc w czasie podróży i gdy nie mogę zasnąć poszukuję pomysłów – głównie na Pinterest, ale stamtąd często trafiam na blogi. Na niektórych przepadam. :-)

Oto kilka z nich:

Dar Amina


Ciekawe wnętrza w stylu boho, ale w wersji przemyślanej i na ogół eleganckiej. Te wnętrza kojarzą mi się z podróżnikami, artystycznymi duszami i mieszkaniami, do których wszyscy lubią wpadać. Chętnie spędziłabym wakacje w takim miejscu. A niektórych mogłabym nawet zamieszkać. :-)

The Jungalow


Wnętrza w tzw. stylu boho – rozumianym tradycyjnie. Nie jest łatwo urządzić takie wnętrza i tak się bawić różnymi stylami i kolorami, uzyskując takie efekty. Urzekł mnie polot i fantazja tych mieszkań i ich artystyczna atmosfera.

Warto także zobaczyć metamorfozę kuchni blogerki tutaj i tutaj. Nie wiem, jak Wy, ale ja bardzo lubię oglądać takie przemiany. :-)

Moon To Moon


Tutaj jest nawet jeszcze bardziej „bohemiarsko”. A w dodatku hipisowsko. Trochę jak u artystów z początku lat siedemdziesiątych. Niesamowicie klimatycznie. :-)

Można zobaczyć zdjęcia z mieszkań i domów ludzi, którzy naprawdę tak mieszkają i często właśnie są artystami. Moją uwagę przykuły zdjęcia z domu Fridy Kahlo. Nie wiem czemu, nigdy wcześniej nie widziałam zdjęć jej domu...

Design Attractor


Ktoś pytał w komentarzach o męskie blogi wnętrzarskie – no to macie! Na przykład ten. :-)

(Wcale nie jest taki odosobniony, wielu chłopaków prowadzi takie blogi – w sumie może rzeczywiście jest to temat na „Piątkę Na Piątek”, skoro większość blogów wnętrzarskim wydaje się czytelnikom płci męskiej nazbyt kobieca?). Sama nie przywiązuję większej wagi do płci prowadzących blogi, ale rzeczywiście, więcej znam „wnętrzarskich” blogerek niż blogerów.

Na blogu Designatractor znajdziecie głównie wnętrza w stylu skandynawskim i „mid-century”, ale pomysłowe i ciekawe. Przepadłam tam. :-)

Binti Home Blog


Na tym blogu spodobał mi się  fajny, indywidualny styl autorki i jasne wnętrza, w których dominują ciepłe i pastelowe kolory.


Co myślicie o tych blogach? Czy któryś trafił w Wasze gusty?



24 komentarze:

  1. Szczerze przyznam,że na blogi wnętrzarskie nie zaglądam - już nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, ale lecę nadrobić ;)

      Usuń
    2. Ja z kolei bardzo lubię takie blogi. Tylko potrafią za bardzo wciągnąć...

      Usuń
    3. Zawsze tak jest z ciekawymi blogami - wciągają na maksa! :D

      Usuń
  2. Az chciałoby się mieć 100 mieszkań, by upchnąć tam te wszystkie cudne pomysły...;).

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie zajrzę co tam słychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam oglądać wystrój wnętrz! Bardzo chętnie kuknę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na polską piątkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujące propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Metamorfozy lubię oglądać, ja akurat jestem na etapie planowania zmian u siebie :). Ostatnie magazyny dały mi kilka pomysłów, ale nie wiem na co się zdecydować :D. Może tutaj mi się rozjaśni i zdecyduje się na jedno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo planuję zmiany, choć u mnie to niemal stały stan rzeczy. Ciągle coś zmieniam. :-)

      Usuń
  8. Cudowne blogi! Szczególnie spodobał mi się pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)

      Dar Amina jest super! Tworzy fantastyczny klimat! :-)

      Usuń
  9. Mnóstwo pieknych rzeczy do oglądania, dzięki za linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem teraz w trakcie przeprowadzania mojej małej metamorfozy kuchni, więc lubię przeglądać internety w poszukiwaniu inspiracji ;) Ale faktycznie, nie trafiłam na żadnego blogera wnętrzarskiego do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trafiłaś?! Jest ich więcej w poprzednich "Piątkach".

      Bardzo lubię takie blogi, dzięki nim ciągle bym coś zmieniała i remontowała. :-)

      Usuń
  11. Niedziela, smutna pogoda, chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny dzień na przeglądanie blogów - jeśli tylko ma się czas! :-)

      Usuń
  12. Coś w sam raz dla mnie, chociaż część znam :)

    OdpowiedzUsuń