Barwy miedzi

W nowych kolekcjach artykułów wyposażenia wnętrz coraz częściej pojawiają się barwy miedzi.

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9.

Obok znanych od dawna miedzianych garnków i patelni, pojawiły się miedziane lampy, kosze, tace, stoliki, świeczniki i inne dodatki oraz ozdoby.

Jak już wspominałam od kilku tygodni oglądam bożonarodzeniowe kolekcje i ozdoby choinkowe i wygląda na to, że tegoroczne święta też będą w barwach miedzi...

Co myślicie o tej tendencji? Podobają Wam się miedziane dodatki do domu?




33 komentarze:

  1. Mnie się miedź podoba, choć do mojego mieszkania nie pasuje - dodatki typu klamki, uchwyty mam w srebrnym :)
    W netto w tym tygodniu ma być miedziana kolekcja jakby coś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam czarne uchwyty.

      Niestety nie mam Netto w okolicy. :-(

      Usuń
  2. piękne inspiracje - lubię! mam nawet lampę w przedpokoju w kolorze miedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie to średnio mi się podobała, ale teraz jak popatrzyłam to kilka jest naprawdę fajnych :). Zegar, lustro czy tace i kilka jeszcze innych bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)

      Czasem coś się nie podoba, ale jak się zobaczy konkretne rzeczy, to można zmienić zdanie. :-)

      Usuń
  4. W Netto są teraz miedziane gadżety, m.in. koszyki i lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Właśnie zobaczyłam w sieci, ale niestety nie mam Netto w okolicy.

      Usuń
  5. To jest miedź? A czym się różni od cyny? Tak czy owak te rzeczy są przepiękne:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I miedź, i cyna to metale, ale wyglądają inaczej:

      https://pl.wikipedia.org/wiki/Mied%C5%BA

      https://pl.wikipedia.org/wiki/Cyna

      Usuń
  6. Bardzo lubię miedziane przedmioty, niby metal, a dzięki kolorowi daje wrażenie ciepła :)
    Piękne przedmioty na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja własnie też chyba dlatego lubię. Kojarzy mi się z przytulnością starych domów.

      Usuń
  7. Świetne inspiracje. Miedz bardzo mi sie podoba szczególnie w kuchni. Dobrze, ze jeszcze trochę czasu minie zanim zacznę urządzać swoje gniazdko bo nie wiedziałabym w która stronę pójść bo tyle rożnych styli mnie inspiruje...

    OdpowiedzUsuń
  8. To taki stricte jesienny kolor - wiele rzeczy z tych inspiracji mi się podoba, ale nie wszystko ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. miedź i biel wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miedź podoba mi się we wnętrzach ale nie wiem czy odważę się wprowadzić ja do domu :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. A do mnie miedź nie przemawia ;-) Chociaż odcień stricte jesienny, a ta pora roku już co by nie było mocno daje o sobie znać to jakoś tak... nie polubiłam się z tym. Gdzieś ostatnio przewinęła mi się gazetka, reklama..., że do jakiegoś sklepu wchodzi kolekcja związana z tym kolorem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się wymarzyły miedziane uchwyty do szafek. Zastanawiam się, czy lepiej podjąć próbę pomalowania, czy kupić nowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za miedzią jakoś nie przepadam, ale urzekły mnie dwie rzeczy: stolik z miejscem na kwiatki oraz te takie jakby mini szklarnie na sukulenty - BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, te dodatki są niesamowicie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie jestem fanką tego całego "metalicznego" trendu :) Metale super wyglądają we wnętrzu, rozjaśniają i ożywiają w bardzo sympatyczny dla oka sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają bardzo ładnie ale to chyba trzeba by było mieć całe mieszkanie w takim stylu żeby pasowało..
    Hm, może kiedys?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam już kiedyś miedziane tace w TK Maxxie, wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie, strasznie bardzo podoba mi się miedź we wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń