Wnętrza inspirowane słonecznikami i słońcem

Ten wpis powstał dzięki Jaskółcze Ziele, która spytała: „Una, masz może jakieś inspiracje do małego pokoiku w „cudnym” słonecznie żółtym kolorze?”. No jasne, że mam! :-)


Hasło „słonecznie żółty” podsunął mi jeszcze skojarzenie ze słonecznikami, które bardzo lubię. A teraz jest na nie sezon, więc mam paznokcie jak chłoporobotnik z dawnych lat. :-)

A jeśli mowa o słonecznikach i wnętrzach, to od razu przypomniały mi się zdjęcia żółto-czarno-białych wnętrz od Benjamin Moore.

Nie wiem, jak bardzo słoneczna jest żółć w pokoju, o którym piszesz, Jaskółko, ale może właśnie można połączyć ją z bielą i czernią?


Na tych zdjęciach powyżej połączenia są szalone i ryzykowne, ale udane. Jednak można też próbować delikatniej.




A to kilka innych propozycji.






(Zdjęcia: Benjamin Moore)


35 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie listwy przy oknach i przy podłodze w amerykańskim stylu, jak na zdjęciu nr 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie podobają mi się takie podłogi w szachownicę:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ładne, ale niezbyt praktyczne. Miałam taką w jednym mieszkaniu.

      Ale teraz mam dywan w tym stylu i jest OK. Owszem, trzeba częściej odkurzać, ale wygląda - super!

      Usuń
  3. Bardzo podobają mi się te pokoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pomysły, zapisuje je w zakładce! Co prawda mój żółty jest znacznie bardziej słoneczny, jakby z domieszką pomarańczowego, ale myślę, że spokojnie te inspiracje mogę przełożyć na moje małe pokoiki :) dam znać jak już coś wymyślę!
    I jeszcze raz dziękuję ślicznie! Jesteś kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam jeszcze takiego żółtego, o jakim piszesz! :-)

      Usuń
  5. Uwielbiam słoneczniki, gdybym mogła jeszcze raz wziąć ślub to jako wiązankę chciałabym duży słonecznik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł, zwłaszcza na letni ślub!

      Usuń
  6. Piękne inspiracje. Uwielbiam żółty kolor, ale najchętniej w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jak ogólnie nie przepadam za żółtymi ścianami, tak do tego ostatniego pokoju, to mogłabym się w tej chwili przeprowadzić, bo jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółty to nie mój kolor, ale aranżacja kuchni z 3 zdjęcia oraz meble z 1 bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja żółtego nie lubię :D i zdecydowanie wnętrze w stylu skandynawskim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobra inspiracja i piękne wnętrza!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie w całym domu króluje żółty kolor,ale tak pięknie w pokojach nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  12. W pokoju mojej córci będzie brązowo - pomarańczowo - żółto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :-)
      I oryginalnie, bo nie różowo! ;-)

      Usuń
  13. słoneczniki są idealnym dodatkiem do wnętrz o tej porze roku :) pierwsze pomieszczenie jest bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobało, choć mam trochę inny styl. Jest bardzo pomysłowe. :-)

      Usuń
  14. Gustownie się wszystko prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam właśnie taki słoneczny żółty na ścianach - uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czemu, ale pasuje mi ten kolor do Ciebie, choć znam Cię tylko z bloga. :-)

      Usuń
  16. Chyba nie jest to do końca moj styl, ktory bym widziala w domu, ale u kogos niezmiernie mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne inspiracje! Aż zamarzyła mi się zmiana własnego mieszkania, w którym zdecydowanie brakuje takich jasnych barw:/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnie zdjęcie chociaż ja i tak zostaję przy bieli <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tkwię przy bieli. Jestem jej wierna od lat. :-)

      Usuń
  19. Choc słoneczniki jako kwiaty uwielbiam, kolor żółty nie jest moim ulubionym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też nie, ale lubię słoneczniki. Jako kwiaty i jako żywność. ;-)

      Usuń