Po przerwie

Ostatnio znikłam z blogosfery, bo dopadły mnie problemy zdrowotne. Spędziłam trochę czasu w szpitalu, a teraz powoli wracam do formy.

Dziękuję osobom, które tu zaglądają za miłe komentarze!


Mam nadzieję, że wkrótce wrócę do blogowania, bo stęskniłam się za nim i za Wami. ;-)

Niestety ciągle jeszcze mam problemy z poruszaniem się po operacji, którą przeszłam. Nie mogę za bardzo siedzieć przy komputerze, ani nawet zrobić porządnego zdjęcia. ;-/ Dlatego dzisiejszą herbatę, wyjątkowo sponsoruje The Contemporary Home.

(Zdjęcie: The Contemporary Home)

40 komentarzy:

  1. Dobrze że wszystko się udało i wróciłaś :) Nabieraj sił i zdrowiej :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, straszne rzeczy :( Dobrze, że już wróciłaś do domu. Dużo zdrowia Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. wracaj cała i zdrowa, ale spokojnie w swoim czasie. My tu będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymaj się kochana:* ja też choruję , ale w domku w łóżku. dużo mocy posyłam! uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrowia i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pisalam na twitterze, mam nadzieje, ze doszlo, bardzo milo wypic wspolna herbatke :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że jestes <2

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci Kochana duuuużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Uno, mam nadzieję, że wszystko ułoży się jak najprędzej :) Nie opuszczaj blogosfery, bo będzie Ciebie bardzo tu brakowało... :)

    Trzymaj się Kochana- i zdrowiej! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważalny był Twój brak:) Jedz zdrowo i nabieraj sił. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci dużo zdrówka! Trzymaj się ;-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj ponownie:) Kuruj się!:) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrowiej szybko i skutecznie!
    Mam nadzieję, że nadchodząca wiosna doda Ci sił :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czegoś mi brakowało =)
    Anwen zrobiła Ci taką reklamę że teraz naprawdę zrobisz się popularna.
    "A ja znałam hedonizm i eskapizm wcześniej, ha! =D"

    OdpowiedzUsuń
  16. o rany, mam nadzieję, że wszystko zmierza ku dobremu. Życzę dużo zdrowia ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. kochana wracaj do nas, moje oczy chcą znowu patrzeć na śliczne rzeczy u
    Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana wracaj szybko do zdrówka i odpoczywaj. Dużo zdrówka życzę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Regeneruj się i gromadź siły! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. ajjj, szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wracaj szybciutko do zdrowia bo nie ma bez Ciebie co czytać ciekawego :):*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdrowiej szybko i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Życzę zdrowia !!!sylviiart

    OdpowiedzUsuń
  24. Najważniejsze, że wracasz do siebie - my mamy chyba jeszcze troszkę cierpliwości, poczekamy ;) Moc uścisków i dużo zdrówka przesyłam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę jak najszybszego powrotu do zdrowia! I my również za Tobą tęsknimy! xxx

    OdpowiedzUsuń
  26. Brakuje mi tu Twoich notek, tęsknimy! :)
    Ale spokojnie wracaj do zdrowia! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, to szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Soooo cool!
    I want now a piece of cake and a sweet coffee, and in fact, I´m going to take one haha!
    Kisses!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziekuję Wam!

    Jesteście kochane! :-)

    OdpowiedzUsuń