Creative Bloger Award i konkurs u Scraperki

Zostałam wyróżniona nagrodą  Creative Blog Award i to przez samą Anwen. ;-) Czas przekazać wyróżnienie dalej.

Anwen, dziękuję za wyróżnienie i za to, że choć mnie nie było statystyki mego bloga śmignęły w górę, że hej! ;-)

Zasady:
1. Wyróżnienie 5 blogów 
2. Poinformowanie wyróżnionych o wyróżnieniu 
3. Umieszczenie wyróżnienia w bocznym pasku 
4. Podziękowanie za wyróżnienie 
5. Opisanie siebie w trzech słowach 

Wyróżniłabym co najmniej 50 kreatywnych blogów, ale skoro mogę tylko 5,  niniejszym wyróżniam tylko logi typowo "kreatywne":

Otaczaj się pięknem

Bajówka robi świetne zdjęcia, utrzymane w oryginalnej atmosferze, która panuje na jej blogu.

Gdzie nasza kraina nabiera barw

Blog dokumentuje urządzanie domu, który przeistacza się w przytulne i pełne uroku miejsce. znajdziecie tam wiele ciekawych pomysłów jak zrobić "coś z niczego".

Bluefairy

Bluefairy robi własnoręcznie piękną i oryginalną biżuterię, zwykle z malutkich koralików. Podziwiam cierpliwość, precyzję i talent. Też bym chciała tak umieć!

Sztuka Oswojona

Autorka haftuje, szyje patchworki, dekupażuje, odnawia meble, a nawet własnoręcznie wyrabia naturalne mydła.

Qlkowa

Tutaj lubię wysmakowaną estetykę i proste, ale efektowne pomysły na robienie własnoręcznie różnych rzeczy. Poza tym na niewielu artystycznych blogach poruszane są tak kontrowersyjne tematy, jak tutaj.

Na tej liście mógłby pojawić się jeszcze jeden blog, nie ma go tam tylko dlatego, że i tak zamierzałam o nim dziś napisać.

Scraperka Inspiruje

Same zobaczcie, jak inspiruje!

Złamałam swe zasady i biorę udział w tym konkursie, który organizuje:


Aha, jeśli chodzi o opisanie się w trzech słowach - już to zrobiłam w innym tagu: 1. Hedonistka 2. I. 3. Eskapistka. ;-)

30 komentarzy:

  1. Ja już Ci to tym pisałam więc gratulować już nie będę. Za to pięknie Ci podziękuję za komentarz u mnie =) wiem ze rzadko coś publikuję ale na razie po prostu nie mam czasu, od maja ruszę z kopyta, a Twój pinertest będzie dla mnie sporym źródłem inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co :* zasługujesz na nie jedno wyróżnienie :)) a ja lecę oglądać blogi, które Ty wyróżniłaś - jestem pewna, że znajdę tam coś dla siebie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz, bo to świetne blogi!

      Jeszcze raz Ci dziękuję!

      Usuń
  3. Una, chętnie Cię nauczę:) Bardzo dziękuję za wyróżnienie, urosłam bardziej niż Twoje statystki plus oblałam się rumieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wyróżnienie i miłe słowa, jest mi niezmiernie miło, jak tylko się ogarnę, napiszę coś u siebie na ten temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! W takim razie czekam na Twoje blogi. :-)

      Usuń
  5. Gratuluję!!!! Jak mi miło dziękuję, że pomyślałaś o mnie ;)
    Buziaki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja kreatywność robi wrażenie. Od razu pomyślałam o Twoich pinezkowych zdobieniach.

      Usuń
  6. masz bardzo fajny szablon na blogu, od razu mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to prosty szablon Simple, trochę "stuningowany". :-)

      Usuń
  7. Gratulację ;3 Bardzo ciekawy post .
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;)
    julia-juuliaa.blogspot.com
    Obserwuje i liczę na to samo .

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, uwielbiam i Twój blog i blog Anwen :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ;)
    Zapraszam do siebie i do obserwacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście konkurs jest bardzo ciekawy ;)

    Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję ;) I życzę powodzenia w konkursie ;) Trzymam za Ciebie kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. gourgeous blog!

    would you like to follow each other?

    www.fashionshores.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję wyróżnienia ;) pewno w wolnej chwili przejrzę blogi, które Ty wyróżniłaś ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ! ;)

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje :))
    ciesze się bo bardzo zasługujesz na to wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zasłużonego wyróżnienia i dziękuję za wyróżnienie dla mnie:) Szkoda, że ostatnio mam na bloga coraz mniej czasu...

    OdpowiedzUsuń