Piątka na piątek: 5 + pomysłów na Wielkanoc (szybkich i prostych)

Odkąd mam bloga przywiązuję większą wagę do celebrowania różnych rzeczy: świąt, pór roku. Odkryłam, że jest to fajny sposób na cieszenie się zmianami w przyrodzie, w świecie wokół nas...


Robienie świątecznych czy sezonowych dekoracji to przyjemna i twórcza rozrywka. :-)

W dzisiejszej „piątce” (z plusem) kilka pomysłów na wiosenno-wielkanocne dekoracje, które są tak proste, że każdy sobie z nimi poradzi. I na tyle szybkie w wykonaniu, że nawet bardzo zajęte osoby znajdą coś dla siebie.

Świeczki w skorupkach jajek


Zacznę od własnego tutorialu. :-) W ubiegłym roku zrobiłam takie oto świeczki w skorupkach jajek. Wbrew pozorom dosyć prosto można je zrobić.


Jajko w gniazdku... z jajka


Rozbroiła mnie ta dekoracja. Prosta do wykonania (pod warunkiem, ze umiemy już robić wydmuszki) i urocza. :-)

Kubki - zwierzaki


Nie muszą być konkurencją dla słodkich baranków i zajęcy, mogą wystąpić obok nich. Zwierzątko z plastikowego kubka robi się prosto i szybko. Nie trzeba się też przejmować kolorem kubka. Kto powiedział, że kurczak czy zając nie może być niebieski?

Kwiatowy koszyczek


Kwiatowy koszyczek wygląda wiosennie i imponująco. Nie wiem, czy nie będzie lepiej, jeśli jednak użyje się sztucznych kwiatów. Żywe szybko oklapną...

Pisanki malowane... kremem do golenia


Pisanki nie do zjedzenia – to zaznaczam od razu. A takie wykorzystanie kremu do golenia nie przyszłoby mi do głowy... ;-)

I jeszcze bonusiki:

Jeśli chcecie mieć wielkanocne dekoracje, a brak Wam na to czasu – może przyda Wam się ten pomysł? Wystarczy trochę „czegoś sianopodobnego” i sztuczne albo prawdziwe jajka. Szybkie dekoracje - gotowe w mgnieniu oka! :-)



Więcej pomysłów znajdziecie w starszych wpisach, które zebrałam TUTAJ!


Możecie też zajrzeć do Agaty, Ani, Agnethy, Domku przy Lesie, Reni i Ali, zobaczyć, co one przygotowały na Wielkanoc. :-)


Macie jakieś plany na święta? Ja zamierzam się wyspać i odpocząć. :-)


31 komentarzy:

  1. Świeczki w skorupkach wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bardzo się podobają, pierwszy raz takie widzę.

      Usuń
  2. świeczka ze skorupki to świetne rozwiązanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, na pewno z któregoś skorzystam. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki w skorupach wyglądają genialnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne dekoracje, te ostatnie ozdoby są urzekające:)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten koszyczek z kwiatów jest niesamowity, wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje świąteczne! A co lepsze, z większością spotykam się po raz pierwszy. Bardzo spodobał mi się pomysł świeczek w skorupce oraz koszyczka kwiatowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają! :)
    Zdrowych i pogodnych świąt!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne! Uwielbiam dekoracje ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo! Nawet ja się tam znalazłam ^^
    Pozostałe inspiracje cudowne! Aż szkoda, że nie mam już czasu na przygotowanie ich, ale za rok jak najbardziej wykorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłaś się, bo masz świetne pomysły! :-)

      Usuń
  12. Podoba mi się pomysł ze świeczką w skorupce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w koncu nic nie zrobiłam wrrrrr wesołych świat :*

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dekoracje na szybko tworzone z bazi bukszpanu i żonkili.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świecznik jest obłędny!!! Baaardzo mi się spodobał!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z takimi pomysłami jeszcze się nie spotkałam. Naprawdę, godne wykonania i zastosowania w swoim domu, nie tylko z okazji świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świeczki w skorupkach wyglądają świetnie! :) A te jajeczka nakrapiane piękne ;).

    OdpowiedzUsuń