Piątka na piątek: Marcowe odkrycia blogowe

Pora na nowe odkrycia, które poczyniłam w polskiej blogosferze. W marcu zdominowały je blogi kosmetyczno-urodowe.



Poza sympatyczną nazwą, sympatię moją wzbudziła też autorka – Żan. Jej blog jest głównie kosmetyczny, przy czym dużo uwagi Żan poświęca kosmetykom naturalnym. Podzielam te zainteresowania, więc chętnie do niej zaglądam.

Lady Cosme


Ciekawy „wschodzący” blog kosmetyczny. Jego autorka także skupia głównie się na kosmetykach naturalnych i dzieli się przepisami na nie.

MatMajowe


Blog o manicure. Nie raz wspominałam, że podziwiam osoby, które potrafią malować istne obrazy na tak małej powierzchni, jak paznokcie. I to własne. :-)

Malinowy Make-up


Blog makijażowo-kosmetyczny, pełen ciekawych zdjęć i przede wszystkim makijaży.

Perfect is boring!


To też blog kosmetyczny, autorka dużo uwagi poświęca paznokciom. Poza nazwą bloga podoba mi się sposób pisania autorki.


Wiosna nadchodzi, a ja zamiast się nią cieszyć chciałabym tylko się wyspać, a nie ma kiedy... Nawet w weekend nie mogę, bo uwidziało mi się rozwijać i kształcić. ;-(

Na szczęście „odkrycia blogowe” zbieram z wyprzedzeniem (teraz już kwietniowe).

Odkryłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi?


41 komentarzy:

  1. większość znam :) Lady Cosme ma świetne przepsy na DIY:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze uwielbiam Bubijum ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych blogów, ale chętnie poznam : ) a co do czasu wolnego - nie martw się zachciało mi się dóch kierunków dziennych, pracy i szkoły kosmetycznej zaocznie : p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie znam żadnego (wstyd!) ale nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zajrze na te polecane przez Ciebie blogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię wpadać do Lady Cosme:) Jej wpisy są zawsze ciekawe. Autorka jest bardzo kreatywną osobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe blogi, fajnie tak poznać coś nowego i godnego polecenia

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo jaka niespodzianka, że się tu znalazłam <3 bardzo mi miło ! :)))
    a pozostałe propozycje chętnie poznam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać polecane blogi, bo zawsze odkrywam coś nowego :) Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. blogów polecanych nie znam ale chętnie zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych blogów, ale na pewno zajrzę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zajrzeć bo akurat tym razem nie znam chyba żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kilka nowych wspaniałych blogów do obserwowania i czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mało czasu mam i podglądam tylko z daleka, niekiedy, póki co moje ulubione ale może się skuszę na jakieś new;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O! Wchodzę po inspirację, a tu taka miła niespodzianka :) Niezwykle mi miło! I jakie zacne grono - nie znałam akurat żadnego z blogów, z chęcią poczytam i pooglądam. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. O! Jak mi miło :D Dziękuję za takie wyróżnienie :*
    Wspaniale jest móc przeczytać o sobie parę miłych słów na blogu, który bardzo się ceni :D
    Nie znam niestety pozostałych blogów, zaraz to naprawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To miło że blogerki się polecają :) że nie ma zawiści i zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. znam tylko "Uśmiech nie boli". Chętnie poznam pozostałe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już lecę na zwiady do dziewczynek! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Agatka Pawlak- Malinowy make-up znam :) Kochana :)
    Lady Cosme także :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Co piątek czekam na te podsumowania;).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojejku, dziękuję za polecenie i miłe słowa na temat mojego stylu! ♥♥♥ Bardzo lubię Twoje Piątki na piątek, w życiu bym nie pomyślała, że sama się tutaj znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne odkrycia! Bardzo zainteresował mnie ostatni blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię takie posty, dzięki nim poznaję nowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tych blogów, ale chętnie je poznam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Lady Cosme też podczytuje :) Fajny blog prowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna inicjatywa z promowaniem fajnych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi miło, że zostałam zauważona! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne propozycje! 2 z nich znam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No i mam co przeglądać przez pół nocy... :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja dopiero raczkuję w blogosferze, dlatego z niemałą fascynacją przeglądam każdego napotkanego bloga :-D

    OdpowiedzUsuń