Piątka na piątek: Styczniowe odkrycia blogowe

W styczniu odkryłam bardzo dużo ciekawych polskich blogów, w tym wiele takich, które istnieją od niedawna, ale warto zwrócić na nie uwagę.


Niektóre blogi odkryłam, czytając posty zgłoszone na konkurs „Wpis Roku 2014” (wyniki ogłosimy w weekend! Jeszcze trwają dyskusje w niektórych kategoriach, bo stworzyłyście wiele ciekawych wpisów ;-)). Postanowiłam jednak, że te blogi nie znajdą się w dzisiejszej piątce – poczekają do następnego przeglądu, po ogłoszeniu wyników.

A dziś piątka blogów, polskich, głównie „urodowo – lifestylowych”.

Niewyparzona Pudernica


Zgodnie z nazwą. :-) Piękność pokazująca makijaże, ale też wyrażająca swoje zdanie bez owijania w bawełnę, a zarazem z polotem i w dowcipny, przemyślany sposób. Dobrze się czyta, można się pośmiać, a czasem po prostu pokiwać głową, zwłaszcza, gdy autorka porusza tak „życiowe” tematy jak pytania o związek różnych zatroskanych „życzliwych”, czy konkursy na (żebro)lajki.

Domek przy lesie


Fantastyczny blog wnętrzarski, pełen ciekawych pomysłów na własnoręczne dekoracje, tkaniny i przeróbki. Autorka przemalowuje i przeobraża swoje kąty wykazując się wielką fantazją i pomysłowością. Podoba mi się też panująca na tym blogu atmosfera: sympatyczna i twórcza. Bardzo lubię wpadać do Marty z wizytą.

Skleping Mode: On


Czytelny i estetyczny blog, zgodnie z tytułem głównie zakupowo-kosmetyczny, ale autorka porusza też inne tematy. Ma lekkie pióro i robi fajne zdjęcia.

Agaraszka


U Agaraszki podoba mi się czytelność i swobodny, bezpretensjonalny styl. Jej blog porusza głównie tematykę „urodową”.

Make-up And Beauty By Karo



To najpopularniejszy blog w zestawieniu, nie wiem, czemu tak długo gdzieś mi umykał. Autorka pisze w dwóch językach: po polsku i niemiecku i wydaje się osobą z fajnym poczuciem humoru.


Odkryłyście ostatnio jakieś ciekawe blogi?  Jeśli tak - podajcie namiary! :-)



31 komentarzy:

  1. Super, część znałam, część jest dla mnie nowa, dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Część znam, ale zawsze fajnie odkryć coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam ich, dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilka na czytanie jest więc lecę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewyparzona właśnie trafia do obserwowanych! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytajcie Pudernicę, ona prawdę powie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Agaraszka moja ulubienica ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post - dzięki. Nie znałam wszystkich tych blogów, a widzę, że są ciekawe i warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudernica mnie rozbroiła, zwłaszcza tekstem o dzieciach i ślubach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Części nie znałam, ale zaraz to nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziekuje za przemile wyróznienie :) jest mi bardzo milo :****

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również pięknie dziękuję za wyróżnienie, to daje mi kopa do dalszej pracy i ulepszenia tego co już jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki za cynki:) Odwiedziłam i każdy blog ma coś w sobie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję, że znalazłam się w gronie wyróżnionych :). Bardzo mi miło i serce się raduje!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  15. Już widzę, że kilka z tych blogów polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O jaaaaaa, Ty mnie polecasz, dzięki, jak m się miło zrobiło (rumieniec) :)
    Teraz idę pogrzebać na innych polecanych blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tekst o ślubach u pudernicy bardzo mnie rozbawił :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zajrzę by się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie odkryłam, ale te co pokazałaś jawią się ciekawie...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musze przyznać, że wszystkie to dla mnie nowość, ale chętnie zaglądnę do każdego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, a ja się dziwię co u mnie tyle ludków :))
    Bardzo miłe zaskoczenie, dziękuję za wyróżnienie! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu jest co czytać i oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawe blogi. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Do tej pory nie zawitałam na żaden z powyższych blogów. Chyba czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń