Jesień 2019: Targi kosmetyczne i ekologiczne, na które warto się wybrać

Tegoroczna jesień obfituje w ciekawe wydarzenia i targi, na które warto się wybrać. Postanowiłam zrobić krótki przegląd tych, na które się wybieram albo chciałabym się wybrać.


Niedawno byłam na targach Beauty Days (tu relacja). Chciałam jeszcze wybrać się na targi Beauty Forum & Spa, które odbywały się w tym samym czasie, ale obawiałam się, że nie zdążyłabym pozwiedzać obydwu. Choć widzę, że są giganty, które zdołały to połączyć. ;-) I trochę żałuję, że i ja nie spróbowałam, ale może następnym razem się uda? Za to już umawiam się na Ekocuda. :-)

Targów kosmetycznych i „eko” oraz innych ciekawych wydarzeń dla zainteresowanych taką tematyką tej jesieni będzie sporo. Chciałabym się na nie wybrać, ale na pewno nie na wszystkie mi się uda. Większość imprez odbywa się poza miastem, w którym mieszkam, a nawet i tutaj niektóre kolidują mi z pracą i innymi obowiązkami. Z takich powodów już ominęły mnie targi Warsaw Home, na które bardzo chciałam się udać.

Ale przed nami jeszcze wiele imprez i już w ten weekend mamy ich niezłe kombo. ;-)


A oto lista targów, które udało mi się znaleźć:

Międzynarodowe Targi Żywności i Produktów Ekologicznych

BIOEXPO Warsaw 

Kiedy: 11-13 października 2019
Gdzie: Nadarzyn, Centrum PTAK
Wstęp: bilety – 20 zł, można także wejść bezpłatnie po zarejestrowaniu się na stronie.

BIOEXPO Warsaw to nowe wydarzenie w Polsce dedykowane branży ekologicznej. Wystawcami będą wytwórcy i dystrybutorzy związani z tą branżą. 

Zdrowa żywność to temat, który interesuje mnie nie mniej niż kosmetyki i mam ochotę tam być. Zapowiada się ciekawie i aż żałuję, że jeszcze nie mam nowej kuchni. Jednak prawdopodobnie się tam nie wybiorę, bo nowa kuchnia właśnie powstaje. :-)


Co więcej, w tym samym czasie odbywają się jeszcze bardziej interesujące mnie targi czyli...

Warszawskie Targi Sztuki

Kiedy: 11-13 października 2019
Gdzie: Warszawa, Plac Zamkowy 4, Zamek Królewski, Arkady Kubickiego 
Wstęp: wolny, o ile się orientuję

Może i nie w temacie wpisu, ale kto lubi taką tematykę, powinien się tam wybrać. To jak wizyta na targach i zarazem w muzeum. Polecam, choć to nie w temacie postu. ;-)


W tym samym czasie odbywają się także...

Warszawskie Targi Relaksu

Kiedy: 12-13 października 2019
Gdzie: Warszawa, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich
Wstęp: wolny

Według informacji organizatora:
„W jednym miejscu w sercu Warszawy przez cały weekend będzie można poznać pomysły na różnorodne warsztaty i formy spędzania wolnego czasu, zgodne z ideologią slow life...”

Tam się raczej nie wybiorę, ale może kogoś to zainteresuje. Zapowiadane kosmetyki i produkty spożywcze trochę mnie jednak kuszą. Znacznie bardziej niż slow-life, wellness, wellbeing  i cała dopisana do tego ideologia, o której mowa...


Ciekawe targi odbywają się też w Gdańsku i Poznaniu.

Ekocuda - Gdańsk

Kiedy: 12-13 października 2019
Gdzie: Gdańsk, Stadion Energa
Wstęp: wolny

Największy wybór kosmetyków naturalnych, rekordowa liczba wystawców, a do tego ciekawe warsztaty i wykłady – tak zapowiadana jest czwarta edycja Ekocudów w Gdańsku.

Gdybym mieszkała albo przebywała wtedy w Gdańsku, wybrałabym się. ;-)


Ekopiękno - Poznań

Kiedy: 12-13 października 2019
Gdzie: Poznań, Arena Poznań ul. Wyspiańskiego 33
Wstęp: bilety 5 zł

Gdybym mieszkała albo przebywała wtedy w Poznaniu, wybrałabym się. ;-)


Plants & Gypsy lifetargi wnętrz, roślin i mody

Kiedy: 19 października 2019
Gdzie: Kraków, Forum Wydarzeń, ul. Marii Konopnickiej 28
Wstęp: brak informacji

Lubię rośliny we wnętrzach, więc myślę, że to może być fajne. Gdybym była w Krakowie, chciałabym się wybrać. :-)


6. Targi Hair Forum 

Kiedy: 19-20 października 2019
Gdzie: Warszawa, Centrum Targowo-Kongresowe GLOBAL EXPO, przy ul. Modlińskiej 6 
Wstęp: bilety 9-130 zł

Wiodąca impreza targowa w Polsce skierowana do branży fryzjerskiej. Dla Na targach: wystawcy z branży fryzjerskiej, mistrzostwa z zakresu fryzjerstwa damskiego, męskiego oraz barberingu.


Ekotyki - Gdańsk

Kiedy: 26 października 2019
Gdzie: Gdańsk, Stadion Energa
Wstęp: wolny

Targi kosmetyków naturalnych, więc coś dla mnie, tylko właśnie nie będę wtedy w Gdańsku. ;-)
A swoją drogą dobrze tam mają: i Ekotyki, i Ekocuda...


W tym samym czasie Ekotyki będą także w Krakowie, w ramach imprezy...


ELLE ZENtargi dla ciała i ducha 2019

Kiedy: 26 października 2019
Gdzie: Kraków, Forum Wydarzeń, ul. Marii Konopnickiej 28
Wstęp: bilety 5 zł

Z okazji 25-lecia magazynu ELLE Polska wraz targami Ekotyki zaprasza do „świętowania dbania o siebie w ujęciu holistycznym”. Wśród wystawców: producenci kosmetyków, naturalnych suplementów, herbat, akcesoriów wellness, a także aromaterapia, ziołolecznictwo, ayurveda i naturalne kamienie szlachetne i kryształy. Będzie też strefa kosmetyków naturalnych, sygnowana przez EKOtyki - Targi Kosmetyków Naturalnych.

W tym czasie podobne targi odbędą się też w Bydgoszczy:

Ekopiękno - Bydgoszcz

Kiedy: 26-27 października 2019
Gdzie: Bydgoszcz, Stadion im. Zdzisława Krzyszkowiaka 
Wstęp: wolny

Mamy coraz więcej targów kosmetyków naturalnych. I dobrze!  :-)


Otwarcie największego targuEKO&farmers w Krakowie

Kiedy: 9 listopada 2019
Gdzie: na stronie imprezy nie ma informacji, a organizator zachęca do zgadywania, gdzie... więc... trzeba poszukać pewnie bliżej imprezy...
Wstęp: wolny

Otwarcie największego targu z żywnością ekologiczną i farmerską w Krakowie. Około tysiąc metrów powierzchni targowej zamkniętych pod jednym dachem, 30 wyjątkowych wystawców ( Eko warzywa i owoce, certyfikowany drób i wołowina, szynki, sery świata, świeże ryby prosto z morza, ekologiczna piekarnia i inni), bistro i food court z przysmakami na gorąco oraz kącik dla dzieci.


W Krakowie w tym czasie zacznie się także...

40. Kongres Kosmetyczny LNE 

Kiedy: 9-10 listopada 2019 
Gdzie: Kraków, EXPO Kraków
Wstęp: bilety 20-120 zł

Kongres Kosmetyczny LNE to wydarzenie dla profesjonalistów branży beauty. 2 hale wystawiennicze, 600 marek kosmetycznych, 220 wystawców, 100 wykładowców.


Tymczasem w Katowicach odbędzie się...


Ekopiękno - Katowice

Kiedy: 9-10 listopada 2019
Gdzie: Katowice, Galeria Szyb Wilson Oswobodzenia 1
Wstęp: wolny

Ekopiękno będzie także w Katowicach.


Ekocuda Warszawa Vol. 7

Kiedy: 16-17 listopada 2019
Gdzie: Warszawa, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera
Wstęp: wolny

Bywam niemal na każdej edycji tych targów od początku ich istnienia. Miło jest patrzeć, jak się rozwijają. Pierwsza edycja pozostawiała trochę do życzenia, jeśli chodzi o organizację, no i nie było tylu wystawców, co na ostatniej. Mam wrażenie, że z każdą kolejną jest coraz więcej wystawców i coraz lepiej, więc nastawiam się na naprawdę dobre targi. :-)

O poprzednich edycjach tych targów pisałam w tych postach:

W tym samym czasie odbywa się Warszawski Salon Literacki – też nie w temacie, ale polecam. I wybieram się także tam. :-)


A w Krakowie...


Ekopiękno - Kraków

Kiedy: 16 listopada 2019
Gdzie: Kraków, Forum Wydarzeń, ul. Marii Konopnickiej 28
Wstęp: wolny

Ekopiękno zawita też do Krakowa, gdzie tej jesieni jest chyba najwięcej takich targów.


Veganmania

Kiedy: 24 listopada 2019
Gdzie: Warszawa, Dom Towarowy Braci Jabłkowskich, Bracka 25
Wstęp: brak informacji

Stowarzyszenie Otwarte Klatki zaprasza na kolejną edycję Veganmanii w Warszawie. Największa w Polsce impreza promująca roślinną dietę ponownie zawita do stolicy. Przepyszne, wegańskie jedzenie, serwowane przez restauracje i firmy z całej Polski, nietestowane na zwierzętach kosmetyki, odzież i więcej znajdziecie na czterech piętrach w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25.

Nigdy nie byłam na takich targach, choć tematykę spożywczą lubię nie mniej niż kosmetyczną. No i od pewnego czasy żywię się roślinami, choć nie nazywam się „weganką”, bo jem miód. 


Ekocuda - Poznań

Kiedy 23-24 listopada 2019
Gdzie: Poznań, Concordia Design
Wstęp: wolny

Kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych.

Jeśli Ekocuda w Poznaniu są tak fajne, jak warszawskie, to warto się wybrać.


Ekotyki

Kiedy: 1 grudnia 2019
Gdzie: Kraków, Forum Wydarzeń, ul. Marii Konopnickiej 28
Wstęp: wolny

Kolejna edycja targów kosmetyków naturalnych.



Jeśli wiecie o targach kosmetycznych i/lub „eko”, o których nie napisałam, dajcie znać, to je dopiszę!

Wybieracie się na jakieś targi tej jesieni? Lubicie takie imprezy?





18 komentarzy:

  1. Sporo tych imprez się szykuje. Ja na razie planuję jedynie Ekocuda w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tej chwili też, ale to dlatego, że remont i zakupy z nim związane, pochłaniają mi wszystkie wolne chwile. A jeszcze w okolicy Ekocudów czeka mnie przeprowadzka... Ale i tak się wybieram! ;-)

      Usuń
  2. Przyznam, że jeszcze nigdy nie byłam na żadnych targach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko przed Tobą! :-)

      Takie targi to świetna sprawa (tylko nie dla portfela ;-) ).

      Usuń
  3. Chetnie bym sie na jakies wybrala, ale zdecydowanie mam za daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w Twojej okolicy też coś jest? Na pewno nie poznajdowałam wszystkich, tylko te, które "dały się znaleźć" przez wyszukiwarkę.

      Usuń
  4. Zapowiada się wiele ciekawych wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby były takie targi w Blackpool, wybrałabym się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tam nic podobnego w okolicy? Kiedyś wydawało mi się, że w UK wszystkiego jest więcej, ale teraz coraz częściej czytam, że niekoniecznie...

      Usuń
  6. Tyle ciekawych wydarzeń, ale nie w moim mieście. Na Ekotyki bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być coś także w Twojej okolicy, na pewno nie znalazłam wszystkich wydarzeń. Niektóre może nawet jeszcze nie zostały ogłoszone. Warto to sprawdzać na bieżąco. :-)

      Usuń
  7. Słyszałam o Ekocudach,a sama jeżdżę 2 razy do roku na EKOtyki :) Wybrałabym się na Veganmanię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei o Ekotykach tylko słyszałam, a na Ekocudach bywam - mam blisko, więc nie mogę się oprzeć. ;-)

      Usuń
  8. Takie eko targi są świetne. Żeby być bardziej eko zainwestowałem w panele fotowoltaiczne. Czuję, że mam pozytywny wpływ na środowisko dzięki temu.

    OdpowiedzUsuń