IKEA: Letnia (tak! letnia!) kolekcja 2019

Dopiero co witaliśmy nowy, 2019 rok, a tu już minęły dwa miesiące! Zaczyna się marzec, pierwszy wiosenny miesiąc i z tej o okazji pokażę Wam zdjęcia... letniej (tak! letniej!) kolekcji IKEA.


Zdjęcia wzbudziły we mnie tęsknotę za latem, słońcem i ciepłem. I jeszcze te greckimi klimatami (niebieskie drzwi!)... A wzory na ceramice kojarzą mi się z projektami Orli Kiely. 

>









O tej porze roku z przyjemnością oglądam takie letnie zdjęcia, choć w porównaniu z poprzednimi letnimi kolekcjami (np. zeszłoroczną i tą sprzed dwóch lat), ta wypada tak sobie.

A jak Wam się podoba? Wpadło Wam coś w oko?


(Zdjęcia: IKEA)

37 komentarzy:

  1. Ale cudnie! Bardzo mi się podoba! ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Love all these bright colours

    OdpowiedzUsuń
  3. Z jednej strony ładne zdjęcia, ale jak przyjrzeć się uważniej, to tak naprawdę nie ma nic ciekawego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie po zeszłorocznej kolekcji i po tej sprzed dwóch lat, ta wypada gorzej...

      Usuń
  4. Pierwszy raz nie widze nic dla siebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też. A przy poprzednich kolekcjach letnich byłam zachwycona.

      Usuń
  5. Nie mogę się doczekać lata, ale szczerze mówiąc kolekcja mi się nie podoba. Nie jest brzydka, ale nic nie wpadło mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo. I trochę mnie rozczarowała ta kolekcja po świetnych poprzednich.

      Usuń
  6. Cos czuje ze Ikea znow pomoze mi w dekoracji balkonow :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W Ikei to cenie obiady hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają pyszne wegańskie klopsiki! :-)
      Niestety podają je z kaszą bulgur, za którą nie przepadam...

      Usuń
  8. Szczerze powiedziawszy to jakoś mnie tak nic specjalnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nic szczególnie mnie nie zachwyciło..Chyba jest za kolorowo jak dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja nie w moim stylu, ale trzeba przyznać, że zdjęcia klimatyczne i bardzo wakacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ostatnio w Ikei myślałam że oszaleje za dużo chodzenia za mało czasu :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie, a co więcej byłam z inną blogerką i kupiłyśmy nieplanowane rzeczy "do zdjęć".

      Usuń
  12. Bardzo fajna kolekcja ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. O niee... Teraz marzą mi się wakacje! A dopiero co zaczęłam nowy semestr na uczelni! Ale zdjęcia są wspaniałe :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie powiało wakacjami, ale fajnie czasem trochę pomarzyć... :-)

      Usuń
  14. Jak zobaczylam zdjecia odrazu pomyslalam o wakacjach :D Swietne kolory

    makeupnoprofessional.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozwoliłam sobie spojrzeć na dwie poprzednie kolekcje, najbardziej podoba mi się ta z 2017 ;p ale ta też jest bardzo ładna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie kolekcje z 2 poprzednich lat były super. I ich zdjęcia zachwycały. Trochę jestem rozczarowana, ze w tym roku nie ma takich cudów. :-)

      Usuń
  16. Kupiłam sobie z nowej kolekcji serwetki :) Ładne są też tacki, ale nie mam gdzie trzymać. Same motywy kwiatowe przypominają mi wzory Marimekko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, kojarzą się z Marimekko, choć te kwiatki na kubkach bardzo mi przypominają wzory Orli Kiely.

      Usuń
  17. I teraz marzy mi się lato;). Tęsknię za słońcem i ciepłem:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo!

      Ostatnio namawiałam męża do emigracji do ciepłego kraju. :-)

      Usuń
  18. Wszystko totalnie w moim stylu. Kocham takie klimaty <3
    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne i kolorowe zdjęcia, aż zachciało się lata i dużo słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podobają mi się lampiony kolorowe na pewno w nocy dają bardzo ładny efekt.

    OdpowiedzUsuń