22 nietypowe dekoracje na Wielkanoc

Wielkanocne dekoracje kojarzą mi się z tradycyjnymi koszykami ze święconką, pisankami i baziami.

Classy Easter interior decorations
1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. / 9. 

Widywałam jeszcze serwetki, obrusy czy zastawę z wielkanocnymi motywami. Niedawno przywędrowała do nas metoda na wieńce...

Jednak dopiero teraz spotkałam się ze świątecznymi dekoracjami, które kompletnie mnie zaskoczyły, jak zasłony prysznicowe czy przybory szkolne i biurowe.

Oto wielkanocne ciekawostki, jakie wyszperałam w internetowych sklepach.

1. Doniczki

1. / 2. / 3.

2. Solniczki i pieprzniczki

1. / 2. 

1. / 2. / 3.

3. Czajniki

1. / 2. / 3.

1. / 2. 


4. Przybory biurowe

1. / 2. 


5. Długopisy

1. / 2. / 3.


6. Stojak na tablet

Dostępny tu


7. Stojak na biżuterię

Dostępny tu


8. Talerze i patery

1. / 2. / 3.


9. Foremka do jajek

Dostępna tu


10. Poduszki

1. / 2. / 3. / 4.

11. Zasłony prysznicowe

1. / 2. / 3.

1. / 2. / 3. / 4. / 5.

12. Naklejki na ścianę

Wielkanocne naklejki ścienne
1. / 2. / 3.

13. Zegary

1. / 2. 


14. Stojak na jajka

Dostępny tu


15. Szkło

1. / 2. 


16. Słoiki

1. / 2.


17. Zajączek „antystresowy”

Dostępny tu i tu


18. Ozdoby ścienne

1. / 2. / 3.


19. Fotel – królik

Dostępny tu


20. Pojemniki na ciastka

1. / 2. 


21. Dzwonki wietrzne

Dostępne tu

22. Pojemnik na spinacze

Dostępny tu


Zaskoczyły mnie też ubrania i ozdoby z wielkanocnymi motywami.

Przyzwyczaiłam się już do „christmasowych” swetrów, biżuterii czy płytek do paznokci, ale wielkanocne zobaczyłam dopiero w tym roku. Możliwe, że znajdę materiały na wpis na ten temat.

Większość tych rzeczy jest na tyle uniwersalna, że mogą być w użytku nie tylko w okolicy Wielkanocy, ale przez cały rok, nie budząc niczyjego zdziwienia. Wydaje mi się, że pod tym względem są one bardziej uniwersalne niż większość dekoracji bożonarodzeniowych ten ostatni zajączek wystąpił już we wpisie o organizacji i przechowywaniu drobiazgów.

Co myślicie o takich dekoracjach?


25 komentarzy:

  1. Ja w ubiegłym roku kupiłam solniczkę i pieprzniczkę w kształcie zajączków. Za to dziś będąc na poczcie zauważyłam, że większość kartek świątecznych to wizerunek Chrystusa, bardzo mało było takich neutralnych z jajkami, kurczakami, zajączkami.... aż się boję, że jak tak dalej będzie to zamiast tych zajączków.....

    Bardzo mi się podoba pojemnik na ciastka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kartek - znam osoby, które uważają, że wysyłanie innych kartek niż te z wizerunkiem Chrystusa to "pogański zwyczaj", więc może ktoś taki decyduje o wyborze kartek na poczcie?

      Usuń
  2. Ale cudne te dekoracje, zwłaszcza zwróciły moją uwagę solniczki ze złotymi uszami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za tradycyjnymi wielkanocnymi akcesoriami. Zdecydowanie bardziej do mnie przemawiają takie jak te, które tutaj pokazałaś. Wyglądają po prostu bardziej nowocześnie, dojrzale i elegancko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że te "ponadczasowe" są bardziej eleganckie. Wybierając zdjęcia unikałam takich mocno "kiczowych". :-)

      Usuń
  4. Ależ się zrobiło słodko :) Piękne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe drobiazgi, zajaczek antystresowy wymiata.stojak na jajka super i w tych doniczkach już widzę piękną zieloną rzeżuchę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie do tych doniczek pasuje taka świąteczna rzeżucha albo szczypiorek zielony. :-)

      Usuń
  6. Doniczkom i ozdobnym króliczkom/ zajączkom mówię zdecydowane TAK! =) Jednak te zasłony prysznicowe i całe zastawy stołowe to dla mnie trochę za dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też właśnie rozbroiły te zasłony prysznicowe. :-)

      Usuń
  7. Ale urocze :) Byłam dzisiaj w Rossmannie i tam też mają sporo fajnych ozdób :D coś czuję, że w tym roku się nie powstrzymam i nakupuję pierdół :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)

      Muszę zajrzeć do Rossmanna! Przebudowali mi rondo i teraz mi tam jakoś nie po drodze... ;-)

      Usuń
  8. Ja nie przepadam za takimi dekoracjami, bo potem trzeba je przechowywać przez cały rok i robi się mało miejsca na inne rzeczy, a te, które pasują na cały rok, to zdążą się znudzić i nie będą kojarzyły się świątecznie. Dlatego wolę jakieś pojedyncze akcenty, jak kwiaty, czy wieńce, które można potem wyrzucić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra! Szczególnie czajniki, zasłony prysznicowe i długopisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się w ogóle podobają takie czajniki z pogranicza kiczu, ale mające w sobie coś takiego domowego i ciepłego. :-)

      Usuń
  10. Niektóre rzeczy chętnie bym przygarnęła, bo spokojnie mogłabym używać ich przez cały rok:) Długopisy bardzo mi się spodobały, no i szklankI:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie też bardziej odpowiadają te "całoroczne".

      Usuń
  11. Uwielbiam dekoracje z zajączkami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie nietypowe są niektóre, ale wiele z nich bardzo mi się podoba i chętnie bym sięgnęła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie, ale ja nie dekoruję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze są te wielkanocne gadżety <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie kupuję takich gadżetów, które są mi przydatne tylko na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przybory biurowe wyglądają cudnie! A foremka na jaka sama bym taką przygarneła:)

    OdpowiedzUsuń