Ale jaja! (Kosmetyczne)

Idą święta wielkanocne, ludzie malują pisanki, a niektórzy mają w domu kolorowe jajka przez cały rok. Na przykład kosmetykolubne dziewczyny. ;-)

1. / 2. / 3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8.

W tym kształcie mamy gąbki do makijażu, do czyszczenia pędzli oraz kosmetyki.


Beauty Blender – o ile dobrze pamiętam, to były pierwsze „kosmetyczne jajka”




Inne gąbki w kształcie jajek:




Kosmetyki Tonymoly




Eos – balsam do ust w kształcie jajka




Gumowe narzędzia do mycia pędzli




Znacie jeszcze jakieś jajowate kosmetyki?

19 komentarzy:

  1. Najnowsze paletki MUR w kształcie pisanek - akurat pisałam o nich w 50 najlepszych nowościach kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zajrzę do Twojego wpisu!

      Wiem o tych jajeczkach, ale nie zdobyłam ich zdjęć do publikacji...

      Usuń
  2. Właśnie miałam wspomnieć o jajeczkach z Mur >3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się nie załapały, a szkoda, bo pomysł jest bardzo fajny.

      Usuń
  3. Ale swietne jajeczka ja uzywam gabeczek, ale Tony Moly bardzo mnie kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh... Wszystkie kosmetyczne jajeczka są słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przychodzi mi nic więcej do głowy:) Ale jajeczka słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. EOS i EggBrush mam :) A teraz widziałam śliczne palety z MUR, które są właśnie w kształcie jajek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak! Holika Holika ma całą serię kosmetyków w kształcie i motywie jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis :) święta na kosmetykowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myśląc o jajeczkach od razu mam przed oczami EOSy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysl na takie zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nietuzinkowe zestawienie :) fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie jajka to ja lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co pamiętam Pupa miała kiedyś set do makijażu w kształcie jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makeup Revolution ostatnio wypuścił jajeczne paletki ;)

    OdpowiedzUsuń