Podsumowanie listopada

Kolejny miesiąc za nami. W listopadzie, pomimo wyjazdów i problemów ze znalezieniem czasu na blogowanie, udało mi się napisać  całkiem sporo postów. ;-)


W listopadzie dużo się działo...

Poznałam osobiście kilka blogerek na inspirujących warsztatach w siedzibie firmy Benjamin Moore


Były farby, pędzle i sympatyczna atmosfera. ;-)

Dagmara z bloga Forelements.pl i pędzel "gęsia szyja" :-)

Firma ogłosiła kolor roku, a ja postanowiłam zamieszczać więcej wpisów z wnętrzarskimi inspiracjami, zwłaszcza, że są one chętnie oglądane. :-)










...oraz nowości IKEA...




I klimatyczne zdjęcia od Zara Home.


Wracając do tematu pędzli, napisałam o puchatym pędzlu od Lily Lolo.


Eksperymentowałam z rozjaśnianiem włosów cassią...


...i przyciemnianiem odrostów nieziemsko wonną tabliczką LUSH.


No i było trochę wpisów o kosmetykach: pachnących różami, jak przeciwzmarszczkowe serum z pięciu róż od SO'BiO étic...


...i olejek Evree.


...oraz pachnących lawendą, jak płyn do twarzy Fitomed.


Nie zabrakło kosmetyków z glinką Luvos ;-)


...ani „wishlisty” na zimne i ponure dni.

1. /  2. /  3. / 4. / 5. / 6. / 7. / 8. 

Aha, no i jeszcze zaprosiłam (i nadal zapraszam) na „utrapione” social media!


W końcu wróciłam z wyjazdów i będę regularnie odpowiadać na komentarze, a tymczasem idę poczytać, co mnie ominęło u Was! :-)



15 komentarzy:

  1. Boskie wnętrze z kominkiem, kocham takie klimaty...

    OdpowiedzUsuń
  2. listopad to był szalony miesiąc :) mam nadzieję, że teraz będziesz mieć spokojniejszy miesiąc :) no i święta za pasem - uwielbiam grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie przeoczyłam posty o różanych kosmetykach, uwielbiam róże. Muszę to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też na początku miesiąca eksperymentowałam z cassią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne podsumowanie, oczywiście, że posty z inspiracjami wnętrz są mile widziane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne takie podsumowania ;) w ogóle lubię tu zaglądać wszytko ładnie i schludnie aż miło się ogląda i czyta

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie twoje zdjęcia i inspiracje. Cieszą oko i wybierasz trafiające idealnie w mój gut :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przewspaniałe zdjęcia :) Zrobiło się tak... jesiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ciekawy ten Twój miesiąc listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda, ja również uwielbiam wpisy z wnętrzarskimi inspiracjami <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Twe zdjęcie cieszą oczy jak żadne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez ciebie moi rodzice maja dość mnie bo oznajmilam ze robię remont w mieszkaniu na zimę xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity listopad :D sporo się działo :)
    ciekawa jestem jaki grudzień będzie dla ciebie :D
    ------------------------------------
    www.kolor-owanka.blogspot.com / www.kolorowanka-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bradzo pracowity listopad! Ja ostatnio mam coraz mniej czasu na blogowanie z powodu dużej ilości nauki, ale postaram się jakos to nadrabiać :)
    Wnętrza są cudowne! Uwielbiam Twoje wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja przez szkołę też nie mam czasu na bloga ale staram się to nadrabiać w weekendy i w każdą wolną chwilę. ;)
    Pozdrawiam. :**

    OdpowiedzUsuń