Ślub marzeń: „Magnolia Rouge Magazine”

Przy okazji poszukiwania ślubnych inspiracji znalazłam jeszcze jeden ciekawy magazyn dostępny online. „Magnolia Rouge Magazine” to aż 250 stron!


Zamieszczone na nich materiały mogą podsuną ciekawe pomysły nie tylko związane ze ślubami. Jeszcze więcej materiałów znajdziecie na stronie Magnolia Rouge.









Czy chciałybyście częściej znajdować tu wpisy na takie tematy? Nie obiecuję zbyt wiele, bo jak wspomniałam, weselne klimaty nie są moją pasją, ale te materiały są naprawdę inspirujące i ciekawe.

18 komentarzy:

  1. piękne! Uwielbiam taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, mnie czeka sporo przygotowań do ślubu, więc uwielbiam takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakkolwiek temat nie jest dla mnie atrakcyjny to zdjęcia są przepiękne i warto podpatrzyć parę pomysłów na ujęcia. I na bukiety do domu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są przepiękne, każdy styl na swój sposób jest uroczy i taki magiczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje -nie tylko na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra alternatywa dla białych sukien ślubnych :) Zdjęcia są piękne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejjjj... kiedy mnie ktoś poprosi o rękę <33333333333333
    Nie mogę oglądać takich zdjęć bo od razu się rozczulam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle jesteś nieoceniona w inspirowaniu magazynami:) świetny!
    buziaki i dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie pisma, piękne zdjęcia :)
    stylizacje ślubne w różnych stylach

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te inspiracje! :)

    Angelikaa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mogę tego typu zdjęcia oglądać godzinami:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnie się ogląda, piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń